設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] 請問邊隻 Blu -ray 校機碟 有中文又好?  ...23 Einstein 2009-8-14 09:43 213980 馬沙 2009-8-23 22:38
attach_img [請教] SFH President X supertenchung 2009-8-23 22:29 01086 supertenchung 2009-8-23 22:29
attach_img [投影機/幕] Cheap cheap 新手今日去鴨寮街走左轉,結果... agree  ...23 googleli 2009-8-22 20:54 235600 lokkapo 2009-8-23 22:29
attach_img [請教] drop for ss ming226 2009-8-23 21:21 11195 sammer425 2009-8-23 21:33
attach_img [投影機/幕] Sound From Heaven President X 和 QED Silver Anniversary XT Speaker Cable percyk52 2009-8-22 19:04 32292 7面鳥 2009-8-23 21:31
attach_img [喇叭組合] Klipsch 5.1喇叭  ...2 1080/24P 2009-8-18 02:40 166417 ming226 2009-8-23 21:26
attach_img [藍光播放機] S360 sharpmd 2009-8-23 18:12 81699 小龍 2009-8-23 21:13
attach_img [藍光播放機] 有冇師兄用過 SONY BDP-S1E, 畫汁如何? br_calvin 2009-8-22 20:31 41665 小龍 2009-8-23 20:50
attach_img [投影機/幕] 我都失守了........再見勒, 英式電源  ...23456..11 小瑟 2009-8-17 16:12 10215865 sk236 2009-8-23 20:03
attach_img [請教] 有無朋友用 Spyder 3 TV fat-boy 2009-8-23 17:44 31418 ckman0302 2009-8-23 18:07
attach_img 畫質問題 wiiwiiiloveu 2009-8-23 17:22 21129 wiiwiiiloveu 2009-8-23 17:53
attach_img [喇叭組合] 今日買左中置  ...2345 dtsesman 2009-8-22 21:17 488544 rboys 2009-8-23 16:55
attach_img [討論] 05FD(v1.32)讀DVD問題 avmilk 2009-8-23 02:32 41222 avmilk 2009-8-23 14:35
attach_img [投影機/幕] Sound from Heaven President X supertenchung 2009-8-23 13:43 01097 supertenchung 2009-8-23 13:43
attach_img [重低音] 請教 Velodyne SPL-800r set up jay148 2009-8-23 00:46 31775 jay148 2009-8-23 12:47
attach_img [討論] pinkhung...渣完流灘....終於出野...恭喜  ...234 maner394 2009-8-22 18:28 316226 sk236 2009-8-23 11:54
attach_img [AV擴音機] Update 5.1/7.1 amp 實際火力 (with Graphic) agree  ...23 yuppi 2009-8-22 12:33 244886 avmilk 2009-8-23 11:33
attach_img [討論] 分頻點問題 faith 2009-8-22 23:49 41714 Einstein 2009-8-23 09:49
attach_img [討論] 當投影雞遇上美色 agree  ...2345 lemonstar 2009-8-21 18:09 406267 ckman0302 2009-8-23 01:45
attach_img [重低音] REl...T2..sub ....help !!! clarkwan 2009-8-22 16:53 72195 maner394 2009-8-23 01:38
attach_img [請教] 急!!幫朋友一問 dtsesman 2009-8-23 00:53 21137 maskedrider 2009-8-23 01:07
attach_img [投影機/幕] 一入屋就比老細炸形  ...2345 ccs9568 2009-8-20 12:37 416940 Einstein 2009-8-23 01:00
attach_img [請教] 問一問係米樂買MK C兄們 夠呆 2009-8-22 23:09 11252 夠呆 2009-8-23 00:44
attach_img [請教] [新手多字,不喜勿入] 三個星期內前後換左兩隻中置........唉 agree  ...2 slhk1703 2009-8-22 21:50 153328 夠呆 2009-8-23 00:12
attach_img [藍光播放機] slim PS3 出吾到 bitstream  ...2 manbbb 2009-8-22 21:44 143316 skhgc 2009-8-22 23:55
attach_img [請教] Pioneer 51FD 請問如何更新 ? hactl 2009-8-22 23:36 51212 hactl 2009-8-22 23:51
attach_img [投影機/幕] Gotham vs. Voltem  ...2 cwai0805 2009-8-21 22:12 153289 loklaw 2009-8-22 23:22
attach_img [請教] 有問題請教各位 danny 2009-8-22 20:40 61271 danny 2009-8-22 22:36
attach_img [請教] 請教subwoofer意見 IDM 2009-8-22 22:33 0985 IDM 2009-8-22 22:33
attach_img [喇叭組合] MKsound的保養  ...2 IDM 2009-8-18 21:54 122919 IDM 2009-8-22 22:17
attach_img [請教] [新手] 15k budget 想搵amp+5.1 milktea313 2009-8-22 18:00 81767 skhgc 2009-8-22 21:58
attach_img [AV擴音機] 有 pre-out 的入門av amp  ...2 paulching 2009-8-22 01:32 163070 88paul88paul 2009-8-22 21:57
attach_img [討論] 大家套野睇電影時,有冇計過.....  ...2 鐵心心 2009-8-22 16:16 142588 Raymond仔 2009-8-22 21:56
attach_img [藍光播放機] BLU RAY PLAYER 畫質比較~~~  ...2 br_calvin 2009-8-22 07:09 133950 88paul88paul 2009-8-22 21:45
attach_img [藍光播放機] Pioneer LX 52 or BDP 320 kkp 2009-8-22 21:33 01382 kkp 2009-8-22 21:33
attach_img [投影機/幕] 有冇 AQ / VAN DEN HUL / WireWorld / Monster / BJC HDMI 好推介? br_calvin 2009-8-22 20:33 51564 manbbb 2009-8-22 21:32
attach_img [請教] 屎忽痕,點算好?  ...234 pepsiman 2009-8-17 22:28 396293 chhanthony 2009-8-22 21:21
attach_img [藍光播放機] McIntosh 加入Blu-ray 市場 ... MVP881BR (轉載)  ...2 wil-wil 2009-8-22 14:20 182900 sharpmd 2009-8-22 19:33
attach_img [投影機/幕] 情人節收到的禮物Blue Jeans Cable (用後報告)  ...23456 maner394 2009-2-16 11:26 5915495 br_calvin 2009-8-22 18:40
attach_img [投影機/幕] 後置喇叭線一問 lkwing 2009-8-21 20:28 51965 lkwing 2009-8-22 17:36
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊