設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] Energy C系 lut 2009-8-20 23:48 91641 lut 2009-8-21 11:34
attach_img [請教] 天龍1910駁唔到NOW TV,求救! mighty_joe 2009-7-15 23:23 91782 josephm 2009-8-21 11:25
attach_img [投影機/幕] 激改 TOSHIBA XDE500 美式電源插  ...2 小瑟 2009-8-20 23:55 142971 depeche_lam 2009-8-21 10:25
attach_img [請教] Ortofon 3900 silver用後 buzz1229 2009-8-20 22:37 92012 PP-HK 2009-8-21 09:45
attach_img [喇叭組合] 丅ANNY喇叭 trf9337 2009-8-21 05:55 11075 eric8895 2009-8-21 09:05
attach_img [重低音] 洗衣機小報吿 agree  ...234 yonnie2 2009-8-15 18:05 396370 邪同學Derek 2009-8-21 08:47
attach_img [重低音] SPL-1000i 小報告(P8:再出了報告) attachment  ...23456..10 rlwk2009 2009-8-15 20:07 9519431 trf9337 2009-8-21 05:41
attach_img [投影機/幕] o岩o岩攞返屋企....好鬼死重  ...2345 girbaud 2009-8-20 10:02 436075 smallfatty 2009-8-21 02:04
attach_img [請教] SPL Meter for iPhone準唔準?  ...2 sc2006 2009-8-20 15:32 173119 里奧 2009-8-21 01:52
attach_img [討論] 出一出MK又出事(p.1+左相) agree  ...23456..9 yin206 2009-8-2 21:27 8915138 mrstanley 2009-8-21 00:53
attach_img [請教] 新手請教買咩5.1+amp ?  ...23 高秋 2009-8-16 00:31 284004 高秋 2009-8-21 00:25
attach_img [AV擴音機] 求救! AV amp 右邊好細聲(幾乎冇聲)  ...2 smartfai 2009-8-17 21:09 183669 smartfai 2009-8-21 00:07
attach_img [請教] SC-LX71 setup 問題  ...2 lamksj 2009-8-17 17:19 123322 ay123 2009-8-20 23:55
attach_img [投影機/幕] 岩岩收到條SUPRA HDMI線,d字甩色既、重殘殘地既  ...23 thx_wong 2009-8-19 22:59 224316 小瑟 2009-8-20 23:12
attach_img [AV擴音機] 上得多終於都 ........ ( 已加相@P.6 )  ...23456..8 KGB 2009-8-18 15:16 7411726 ironZ 2009-8-20 22:56
attach_img [藍光播放機] Pioneer BD-LX71 7500martin 2009-8-19 07:29 71970 7500martin 2009-8-20 22:46
attach_img [藍光播放機] JVC XV-BP1 ... 3 秒極速起動 (轉載)  ...2 wil-wil 2009-8-17 03:59 133864 啊劍 2009-8-20 22:38
attach_img [顯示器] JVC 42"全高清 LCD液晶電視 $6880  ...2 daken 2009-8-3 14:38 183417 tontontony 2009-8-20 22:35
attach_img [討論] Sony Amp ccfa_hp 2009-8-18 19:05 71697 ccfa_hp 2009-8-20 21:06
attach_img [投影機/幕] 手痕之過!  ...2 danlam 2009-8-20 17:11 102396 kingleecm 2009-8-20 20:27
attach_img [討論] 播放 5.1 聲效  ...2 faith 2009-8-20 16:12 132251 faith 2009-8-20 18:12
attach_img [請教] Panasonic TH-L42S10H VS SONY KDL-40V5500 paulching 2009-8-20 00:26 73101 TSZKIT0629 2009-8-20 17:39
attach_img [請教] Auralex SubDude(HD)  ...2345 ckman0302 2009-8-19 17:20 458644 ckman0302 2009-8-20 16:49
attach_img [討論] set 分頻點  ...23 faith 2009-8-20 09:47 224915 qq1122yq 2009-8-20 13:51
attach_img [顯示器] 日立P50X102A用後感 ( Plasma ) agree  ...23456..8 狐滴hp2210 2009-7-14 23:07 7917225 里奧 2009-8-20 13:51
attach_img [請教] 想問價veloyne SPL-800R  ...2 jay148 2009-8-19 13:34 123241 PABBPA 2009-8-20 13:44
attach_img [顯示器] $5000蚊 投影幕的選擇  ...2 Gio 2009-8-18 17:42 122981 raymond430 2009-8-20 13:29
attach_img [討論] vdigi mini6 賣 $880?  ...2 ikkjr 2009-8-19 21:46 142849 danlam 2009-8-20 13:22
attach_img [重低音] Crossover Frequency, Phase是什麼? jacky622 2009-8-7 11:18 42893 jackyming 2009-8-20 11:48
attach_img [投影機/幕] 請問有冇FOR BI-AMP 喇叭綫介紹 ?  ...2 孤身走我路 2009-8-19 08:01 112710 LEELUU 2009-8-20 10:40
attach_img [投影機/幕] 沙蟲一條 Eclipse 2009-8-19 11:28 41673 Eclipse 2009-8-20 08:27
attach_img [請教] 請問入門5.1邊隻好?  ...2 woofer 2009-8-19 00:18 143458 woofer 2009-8-20 01:45
attach_img [藍光播放機] 部PS3壞咗入唔到碟,有無人知入廠要留醫幾耐  ...2 faigoal 2009-8-19 00:45 163481 719097 2009-8-20 00:55
attach_img [投影機/幕] NorStone HDMI Cable  ...23 josephm 2009-8-15 00:55 286818 jackyming 2009-8-20 00:12
attach_img [討論] 多得大家毒到我毒發+﹏+我會記住你地  ...23456..7 鐵心心 2009-8-19 14:50 6910285 rlwk2009 2009-8-20 00:05
attach_img [重低音] any ching as use cht8q? ming226 2009-8-18 22:11 72726 tontontony 2009-8-19 22:45
attach_img [AV擴音機] 請問Onkyo SR707 幾時出?  ...2345 ronan 2009-8-6 19:32 409225 maskedrider 2009-8-19 22:39
attach_img [喇叭組合] 有冇師兄用緊/玩過Dali Concept 系列嘅 speakers ? alexn 2009-8-19 13:16 41885 dweqte 2009-8-19 20:49
attach_img [重低音] 今曰送左部洗衣機黎我屋企!  ...23456..11 yonnie2 2009-8-12 15:41 10517986 kit2005 2009-8-19 20:26
attach_img [AV擴音機] 想買607,又想買707 心大心細  ...2 cowpang 2009-8-19 14:45 123241 kit2005 2009-8-19 20:21
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊