設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [討論] 分頻點setting討論/分享  ...234 laiho 2009-8-20 09:55 367072 AREA51 2009-8-22 17:35
attach_img Pion 出手1天到了 lexicon6 2009-8-22 07:32 51147 LAWSON 2009-8-22 16:39
attach_img [藍光播放機] 琴晚電腦節買左部vdigi既pv500俾老豆.......  ...2 JKC710 2009-8-22 10:56 163251 JKC710 2009-8-22 16:10
attach_img [請教] amp and speaker ccfa_hp 2009-8-22 15:19 01075 ccfa_hp 2009-8-22 15:19
attach_img [顯示器] 用pioneer嘅ching唔知有冇收到信呢? danlam 2009-8-21 20:17 61730 daken 2009-8-22 15:01
attach_img [藍光播放機] [網友小試報告] 近來熱爆四款 Blu-ray player 測試 (轉載) attachment agree  ...234 wil-wil 2008-11-18 14:41 3417485 鐵心心 2009-8-22 14:27
attach_img [投影機/幕] Ortofon 3900 silver小報告  ...2 kan 2009-8-22 02:31 163100 鐵心心 2009-8-22 14:02
attach_img [請教] set 機一問  ...2345 mcdull22 2009-8-19 20:56 417105 AV新丁 2009-8-22 13:40
attach_img [請教] AV AMP分頻點setting討論 dickyball 2009-8-22 12:35 52394 qq1122yq 2009-8-22 13:25
attach_img [請教] mk冷凍鍍白金&鍍金  ...2 kelvinchan502 2009-8-16 13:14 133483 bbsai 2009-8-22 13:21
attach_img [投影機/幕] 汁到個盒  ...234 supertenchung 2009-8-21 19:35 335302 felixtwk 2009-8-22 12:32
attach_img [討論] 大家估下呢個係用黎做乜  ...2345 timlee672 2009-8-21 14:36 497304 danlam 2009-8-22 11:43
attach_img [AV擴音機] 請教大家lx-71 haliruya 2009-8-22 10:43 41169 haliruya 2009-8-22 11:04
attach_img [請教] 電腦通訊節有沒spyder 3 elite賣  ...2 ruri 2009-8-21 23:24 122932 ruri 2009-8-22 09:21
attach_img [請教] 想問各位師兄, cheap喇叭配隻勁的subwoofer會唔會反而仲衰??  ...23 googleli 2009-8-18 14:44 254887 googleli 2009-8-22 02:09
attach_img [請教] 大家好~ 新手買5.1 一問  ...23 V.DraCuLa.V 2009-8-20 00:11 223659 V.DraCuLa.V 2009-8-22 01:02
attach_img [投影機/幕] kimber 8tc 定 Gotham 50150 邊隻比較平衡同沒味精... ruri 2009-8-21 23:27 11591 Genalex 2009-8-22 01:01
attach_img [討論] 3D 電視將攻占客廳 (轉載) agree wil-wil 2009-8-21 21:21 91677 wil-wil 2009-8-22 00:56
attach_img [請教] 分別大 ma? 黑冰 2009-8-21 19:23 21229 mas_cat 2009-8-22 00:48
attach_img 電腦節優惠  ...2 ming 2009-8-21 14:50 163301 hatori 2009-8-22 00:21
attach_img [AV擴音機] AV Amp "實際火力" 比較 agree  ...234 yuppi 2009-8-21 13:31 339405 88paul88paul 2009-8-21 23:22
attach_img [請教] 急問  ...2 kit120481 2009-8-20 20:09 123073 rlwk2009 2009-8-21 22:39
attach_img [顯示器] 三菱將推出 Full HD Projector ... HC6800 (轉載) wil-wil 2009-8-21 20:43 11304 ac388 2009-8-21 21:33
attach_img [討論] 駁電問題  ...2 faith 2009-8-21 10:17 122573 chyhm 2009-8-21 19:17
attach_img [重低音] 新手又黎post-巨獸入屋 agree  ...23456 jackyming 2009-8-17 20:35 519618 qq1122yq 2009-8-21 19:09
attach_img [請教] AV AMP 上面要留幾多空間俾佢散熱?  ...2 milkcandy7 2009-8-21 11:11 173050 av-boy 2009-8-21 19:06
attach_img [請教] 睇演唱會前置重要定中置重要?  ...2 paulching 2009-8-21 15:53 163007 qq1122yq 2009-8-21 18:53
attach_img [請教] HDMI 1.4 應該等嗎?  ...234 ewartuen 2009-7-5 09:12 385394 dweqte 2009-8-21 17:39
attach_img [AV擴音機] 玩盡 P 仔 LX71/81(add 905 "實際火力") agree  ...23456 yuppi 2009-8-18 19:56 5910250 mugenken 2009-8-21 16:50
attach_img [藍光播放機] ps3 slim  ...23 ahkit18 2009-8-20 16:19 224674 milkcandy7 2009-8-21 16:32
attach_img [請教] Pioneer 影音組合配喇叭  ...2 sy26 2009-8-20 20:45 112564 gozillahk 2009-8-21 16:09
attach_img [AV擴音機] p記amp LX-52 上場喇~  ...234 loklaw 2009-8-20 21:04 315155 里奧 2009-8-21 16:05
attach_img [顯示器] lcd tv音量一 問 civiclau 2009-8-21 05:13 21058 civiclau 2009-8-21 15:52
attach_img [投影機/幕] 呢條喇叭線要點插 sayye@h 2009-8-21 14:57 63012 myminihifi 2009-8-21 15:49
attach_img [請教] 如果淨係睇 concert 碟,唔睇戲... MC485 2009-8-21 13:27 71498 mattcham 2009-8-21 15:00
attach_img [投影機/幕] 想買拖板,隆宇都好似幾好  ...2 syeah 2009-8-21 00:09 102959 syeah 2009-8-21 14:05
attach_img [請教] MAGIC TV record question  ...2 ming226 2009-8-20 16:19 163921 lut 2009-8-21 13:46
attach_img [高清播放器] Any comment? Support 1080p Media Player "Noontec A6"??  ...23 josephm 2009-8-20 15:15 228134 alexn 2009-8-21 12:25
attach_img [投影機/幕] Sony HDMI Cable  ...23 cmsjkung 2009-8-18 21:23 204924 三枪友 2009-8-21 12:23
attach_img [討論] 兩盒小玩意  ...23 mankoo米高 2009-8-19 12:45 264429 hintel 2009-8-21 11:44
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊