設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [喇叭組合] 有關ENERGY喇叭  ...23456 avfire 2009-6-30 21:12 5012833 jessica 2009-8-26 13:12
attach_img [請教] 2nd hand price for NHT Super One johnnytse 2009-8-26 11:51 01002 johnnytse 2009-8-26 11:51
attach_img [請教] 2809冇畫面 laiho 2009-8-26 09:01 31351 sayye@h 2009-8-26 10:55
attach_img [重低音] Buy SVS subwoofer starstar2000 2009-8-26 01:48 51768 sayye@h 2009-8-26 09:28
attach_img [顯示器] 部份大廠電視進入工程模式方法 (轉載) agree  ...23 wil-wil 2009-8-21 20:37 2213754 heero503 2009-8-26 07:54
attach_img [請教] BD LIVE QUESTION  ...2 hit87761 2009-8-25 12:35 152520 namelost 2009-8-26 07:52
attach_img [AV擴音機] Pioneer VSX-LX52 how much now ??? yuppi 2009-8-24 10:14 83120 勇者仁傑 2009-8-26 03:41
attach_img [喇叭組合] 終於到我執到兩個紙皮箱啦 ~~  ...234 kingking 2009-8-24 22:38 315734 fooksun 2009-8-26 02:15
attach_img [討論] HiVi 2009 夏季 金獎 agree  ...2 akiratat 2009-8-23 15:26 133290 hit87761 2009-8-26 02:08
attach_img [喇叭組合] 我的好寶寶  ...2345 ming226 2009-8-25 00:16 447040 kingleecm 2009-8-26 01:56
attach_img [重低音] 幫幫小弟揀隻 subwoofer  ...234 akira11092 2009-8-25 13:39 316373 maskedrider 2009-8-26 01:12
attach_img [投影機/幕] 輪到我執番個新斧頭  ...23 bugigi 2009-8-25 23:15 213619 joe226 2009-8-26 01:09
attach_img [投影機/幕] 收到2個小包裹~  ...23 loklaw 2009-8-25 12:57 284516 kenny.k 2009-8-26 00:48
attach_img [重低音] SUB-WOOFER10"同8"分別  ...2345 88paul88paul 2009-8-24 17:16 407687 Einstein 2009-8-26 00:38
attach_img [請教] 請問$8K左右有乜好AV AMP介紹。  ...2345 tennishk 2009-8-23 20:38 406739 tennishk 2009-8-25 23:31
attach_img [請教] 小弟預備換AMP,有o羊介紹  ...2 davidwh 2009-8-25 17:38 122502 danlam 2009-8-25 23:30
attach_img [請教] Aegis HDMI Reference 3 cocoduck2046 2009-8-25 22:33 21557 skhgc 2009-8-25 23:23
attach_img [討論] 有冇ching知呢條cable咩料 laiho 2009-8-16 20:31 81620 rboys 2009-8-25 23:02
attach_img [投影機/幕] 上星期四訂嘅線,今日收到!  ...2 danlam 2009-8-25 13:15 163172 kingundam 2009-8-25 23:00
attach_img [投影機/幕] 想搵條聲效正既HDMI線  ...23456..10 KING 2009-8-12 21:36 9216621 skhgc 2009-8-25 22:12
attach_img [請教] 小弟想買amp + 5.1, 但唔知去邊到睇好..... akira_benxyz 2009-8-25 17:08 41221 skhgc 2009-8-25 22:08
attach_img [請教] 加入 SC-LX71 大家庭  ...234 rikioh 2009-8-24 21:53 355229 chinkc 2009-8-25 21:26
attach_img [AV擴音機] onkyo 703 2nd hand value  ...2 micma 2009-8-25 16:56 132604 micma 2009-8-25 20:06
attach_img [投影機/幕] 有冇人用過HISAGO HD-110130 HDMI?? br_calvin 2009-8-25 18:13 11749 skhgc 2009-8-25 19:44
attach_img [請教] Mirage mx-ht terryhgc 2009-7-27 00:00 31393 kingleecm 2009-8-25 18:43
attach_img [請教] 重低音可否放在地櫃內?  ...23 mighty_joe 2009-8-22 18:21 246572 rle18322 2009-8-25 18:16
attach_img [重低音] 地震牌MKIV-10挑戰 旺角牌1250 ..Page 1 photo updated digest agree  ...23456..13 狐滴hp2210 2009-8-18 09:35 12232018 狐滴hp2210 2009-8-25 17:49
attach_img [投影機/幕] subwoofer cable  ...23 hit87761 2009-8-25 12:27 224461 tomboy 2009-8-25 17:30
attach_img [投影機/幕] 如果聽歌......除左AQ hdimi-x 外....  ...23 ronan 2009-8-20 20:05 264182 skhgc 2009-8-25 17:15
attach_img [請教] magic tv  ...23 danlam 2009-8-21 19:04 254192 simon 2009-8-25 16:51
attach_img [重低音] velodyne 系列???  ...2 masterpig 2009-8-24 17:18 113306 bbsai 2009-8-25 16:07
attach_img [投影機/幕] 今日收到包裹  ...234 Raymond仔 2009-8-24 15:27 324858 kingleecm 2009-8-25 15:01
attach_img [投影機/幕] 今日收到Cheap Cheap Power Bar  ...2 hklin 2009-8-25 11:59 142670 ming 2009-8-25 14:05
attach_img [AV擴音機] about Pioneer vsx-819+ Canton Cx60 sunday1 2009-8-25 12:46 01410 sunday1 2009-8-25 12:46
attach_img [藍光播放機] 幾時會有wifi BDP? 反逆之皇 2009-8-17 22:13 21188 coolman888 2009-8-25 12:46
attach_img [請教] 806一問 sharpmd 2009-8-24 23:07 51499 ironZ 2009-8-25 11:45
attach_img [請教] BD60-SDHC rikioh 2009-8-25 11:00 0844 rikioh 2009-8-25 11:00
attach_img [討論] 再談隔音問題  ...23 akira11092 2009-8-19 15:58 224887 DonDon 2009-8-25 10:46
attach_img [重低音] 個個都執嘢玩........  ...23 rlwk2009 2009-8-24 21:49 224458 7面鳥 2009-8-25 09:00
attach_img [請教] PC13 Ultra單野可能真係扑槌喇, 但係仲有一個問題  ...23 googleli 2009-8-24 14:51 234081 lokkapo 2009-8-25 08:24
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊