設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [投影機/幕] 終於都試到頂級線既威力啦  ...23456..7 timlee672 2009-8-28 23:58 639952 borisghost 2009-8-31 07:05
attach_img [重低音] 公屋小炮炮入手  ...234 IDM 2009-8-29 20:15 347032 IDM 2009-8-31 03:54
attach_img [顯示器] Pioneer「尊貴客戶優惠價」購買第9 代等離子電視  ...2 avmilk 2009-8-25 22:23 123024 otigero 2009-8-31 02:00
attach_img [請教] micropod + Micage nano CC ? janleung9035 2009-8-29 09:40 31286 janleung9035 2009-8-31 01:38
attach_img [投影機/幕] 請問超時空喇叭線...... ronan 2009-8-30 23:20 21494 ronan 2009-8-31 00:13
attach_img [AV擴音機] Pioneer VSX-LX51 夠唔夠推七隻MK7和PC 13 Ultra?  ...23 googleli 2009-8-28 13:42 244999 88paul88paul 2009-8-31 00:12
attach_img [AV擴音機] 我既高清快樂年代 ... 由 Pioneer 開始 digest agree  ...23456..9 stephenwu 2009-8-27 16:07 8115241 MR.HO 2009-8-31 00:03
attach_img [請教] 小寶寶聽歌真係好?  ...23 soundnewer 2009-8-30 16:30 264372 yuppi 2009-8-31 00:00
attach_img [藍光播放機] BD60 過闊,入手不能  ...2 阿定 2009-8-30 17:08 183117 sharpmd 2009-8-30 21:14
attach_img [請教] 1080P????  ...2 Raphael 2009-8-30 03:28 132448 iceberg99 2009-8-30 21:02
attach_img [重低音] 頭痛的選擇  ...234 rlwk2009 2009-8-9 21:22 409589 rle18322 2009-8-30 19:05
attach_img [討論] 呢兩晚試O左O的新setting agree  ...23456 chhanthony 2009-8-27 09:54 529481 stewartsvsuser 2009-8-30 18:31
attach_img [重低音] 今日試下調較十仔相位 agree stm 2009-8-30 01:04 41886 Einstein 2009-8-30 18:24
attach_img [顯示器] TH-P46G10H / TH-P50S10H  ...2 Gio 2009-8-18 16:32 163547 hydrocarbon 2009-8-30 15:49
attach_img [藍光播放機] 轉:多圖殺貓,全能藍光播放機OPPO BDP-83評測第二篇-畫質PK篇  ...23 yuppi 2009-8-29 17:07 2110728 Metropolis 2009-8-30 11:30
attach_img [AV擴音機] 今日出席event 前終於加入左M 記  ...2 micma 2009-8-29 23:25 122905 eric8895 2009-8-30 10:47
attach_img [喇叭組合] 呵呵呵 ~ 始終都係佢地 ! < updated in pg3 >  ...2345 alexn 2009-8-28 22:12 487465 8-Man 2009-8-30 09:56
attach_img [請教] MTV5000複制 mcdull22 2009-8-30 08:30 0934 mcdull22 2009-8-30 08:30
attach_img [重低音] Velodyne SPL-1000i 入手  ...23456..8 girbaud 2009-6-24 19:49 7819051 IDM 2009-8-30 07:46
attach_img [藍光播放機] 終於點燈  ...23456 sharpmd 2009-8-28 22:57 578870 SQLCK 2009-8-30 07:45
attach_img [喇叭組合] 寶寶三隻腳 bbb 2009-8-29 18:48 81687 Celica 2009-8-30 03:50
attach_img [重低音] 我的轉會報告 agree  ...23456..7 鐵心心 2009-8-29 01:53 6810394 slac 2009-8-30 01:31
attach_img [討論] 安橋又有新AV AMP?? 但唔係 SR-x07???  ...23 小瑟 2009-8-26 15:17 274322 mrstanley 2009-8-30 00:50
attach_img [請教] PLS推介HDMI 靚線!  ...234 hakuryo 2009-8-28 15:55 385808 skhgc 2009-8-30 00:33
attach_img [喇叭組合] JmLab 816 or Kef XQ30  ...2345 cocoduck2046 2009-8-21 22:03 4610531 taki 2009-8-30 00:23
attach_img [請教] HDMI AND CAT5 commail 2009-8-29 23:15 31592 JKC710 2009-8-30 00:13
attach_img [顯示器] 派虎(Pchood)顯示器遮光罩 開箱報告 agree  ...23 ckman0302 2009-8-26 19:04 235847 kenneth 2009-8-29 23:27
attach_img [請教] Pioneer SE-DRS3000C淨係德發有得買??!! ajnakata 2009-8-29 20:18 11197 wildwolf007 2009-8-29 21:20
attach_img [請教] 腳釘 supertenchung 2009-8-29 18:30 21318 supertenchung 2009-8-29 20:14
attach_img [重低音] Calculation & Test Result (Phase of Subwoofer)  ...2 bbsai 2009-8-26 12:25 135190 bbsai 2009-8-29 19:22
attach_img 急問:OLEVIA ZMT621 SET TOP BOX rukawa20001 2009-8-29 17:57 0997 rukawa20001 2009-8-29 17:57
attach_img [投影機/幕] SONY / BJC / AQ / WW / VDH HDMI 推介? br_calvin 2009-8-23 18:06 62094 babuwa 2009-8-29 17:29
attach_img [喇叭組合] 請問MK代理星期六開唔開嫁? googleli 2009-8-29 10:04 61775 IDM 2009-8-29 17:11
attach_img [顯示器] 關於V10H問題 David! 2009-8-29 14:32 21139 waimac 2009-8-29 16:14
attach_img [投影機/幕] 問訂線 sk236 2009-8-29 16:13 0937 sk236 2009-8-29 16:13
attach_img [請教] 50V10H同BD60終於入侵, 但...  ...2 rikioh 2009-8-29 00:56 113230 rikioh 2009-8-29 15:13
attach_img [請教] 新手想買新機  ...2 kyoZ 2009-8-28 00:00 102677 claero 2009-8-29 14:23
attach_img [請教] 今日係將軍澳...見到PAN記新機 後感... yanfree 2009-8-29 09:21 41221 waimac 2009-8-29 14:17
attach_img [AV擴音機] Onkyo 906 有冇跌價? hohodog900 2009-8-29 10:46 51617 ming226 2009-8-29 13:26
attach_img [投影機/幕] 用rca 線聽歌會較hdmi 好? ronan 2009-8-29 00:57 61797 skhgc 2009-8-29 12:48
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊