設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [喇叭組合] 小寶寶定qual lite 定jmlab 705v好  ...23456 space 2009-8-29 00:20 529318 babuwa 2009-9-3 21:08
attach_img [顯示器] 返到屋企, 忽然想死!!!  ...23456..9 sinyick 2009-7-28 23:07 8114720 kenneth 2009-9-3 21:04
attach_img [請教] 想買英式拖板  ...234 CrazyBull 2009-9-3 11:25 366157 yanfree 2009-9-3 20:37
attach_img [請教] HIVI 架 dreamchung 2009-9-3 17:48 11213 dickyball 2009-9-3 19:13
attach_img [投影機/幕] Inakustik HDMI  ...23 eric_on 2009-9-2 23:59 247001 lamdog 2009-9-3 19:00
attach_img [藍光播放機] OPPO 83 or Pioneer LX52  ...2 kkp 2009-9-3 01:27 134288 commail 2009-9-3 18:49
attach_img [喇叭組合] 再見細寶寶  ...23456 jason_lwk 2009-9-2 21:32 518042 Kelvin 2009-9-3 18:24
attach_img [請教] 有無人用緊菊池幕 pepsiman 2009-9-3 01:26 21614 pepsiman 2009-9-3 17:48
attach_img [討論] 一條小毒小蛇  ...2 slac 2009-9-3 01:38 193569 kan 2009-9-3 17:07
attach_img [請教] Power cords - Double Run, Single Run hkbomberman 2009-9-3 16:41 21358 chyhm 2009-9-3 17:03
attach_img [投影機/幕] 一陣去收貨  ...234 kingleecm 2009-9-2 15:27 386107 kingleecm 2009-9-3 16:55
attach_img [請教] PS3 to Onkyo 507 bbb 2009-9-3 15:21 61491 wm07 2009-9-3 16:25
attach_img [顯示器] 又多部萬圓級DLP機選擇 chhanthony 2009-9-3 12:08 31433 claero 2009-9-3 14:06
attach_img [AV擴音機] 水貨Amp用110V,要經火牛力水係o米差d?  ...2 syeah 2009-9-2 14:22 154800 chyhm 2009-9-3 13:53
attach_img [請教] 買Blu-ray Player 意見  ...234 EMT828 2009-8-29 16:29 324533 Kelvin 2009-9-3 12:22
attach_img [AV擴音機] pioneer1019 用後感 cowpang 2009-9-3 12:00 01134 cowpang 2009-9-3 12:00
attach_img [討論] 補品問題  ...2 namelost 2009-9-2 16:05 113088 namelost 2009-9-3 11:41
attach_img [AV擴音機] 請問Marantz SR6003 行貨 $5300 算唔算貴?  ...2 milktea313 2009-9-2 16:39 183913 micma 2009-9-3 11:20
attach_img [請教] AET HIN EVO 請教 (高手出招)  ...23 火機 2009-8-27 16:25 247141 火機 2009-9-3 10:31
attach_img [藍光播放機] PS3 Slim 爽玩Bitstream agree  ...234 劉一舟 2009-9-2 03:23 356199 superfai 2009-9-3 10:22
attach_img [請教] AV初哥請教各位大佬 rsophie 2009-9-3 08:51 71492 namelost 2009-9-3 09:52
attach_img [討論] BDP-120 取貨事件.....  ...23456..7 antteam 2009-9-1 01:30 609809 原明 2009-9-3 09:13
attach_img [AV擴音機] 最後決定........  ...23456..10 hohodog900 2009-8-30 01:38 9314220 hohodog900 2009-9-3 07:27
attach_img [請教] 新手買機請教!!  ...2 高秋 2009-9-2 20:58 102190 IDM 2009-9-3 04:54
attach_img [投影機/幕] 隻十仔唔洗再用紅白線囉  ...23456..8 鐵心心 2009-8-31 21:53 7712034 hiulam 2009-9-3 02:39
attach_img [顯示器] Panasonic Plasma iDTV TH-P54Z10H  ...2 waimac 2009-9-2 11:10 174978 waimac 2009-9-3 02:05
attach_img [討論] 九月份 post76 活動預告 ...  ...23 wil-wil 2009-9-1 11:35 263897 dickyball 2009-9-3 01:43
attach_img [投影機/幕] 等o左8日....終於收到  ...2345 josephm 2009-9-1 14:11 478013 manbbb 2009-9-3 00:45
attach_img 8仔真係咁好??  ...234 ricky31425 2009-9-1 18:25 345254 maner394 2009-9-3 00:39
attach_img [討論] Cheap Cheap新手誤上POST 76的下場  ...234 googleli 2009-9-2 12:53 395921 googleli 2009-9-2 23:53
attach_img [AV擴音機] Yamaha V665 or Onkyo SR607  ...234 samlai2000 2009-8-29 02:26 326709 samlai2000 2009-9-2 23:43
attach_img [請教] HDMI 駁線問題 antteam 2009-9-2 17:46 31144 ay123 2009-9-2 23:42
attach_img [AV擴音機] Onkyo 607 換電源線問題  ...23 alexn 2009-9-2 14:52 254824 kennnnnn 2009-9-2 23:23
attach_img [請教] bi-amp 問題  ...2 bbbaba 2009-8-7 14:13 122836 micma 2009-9-2 22:51
attach_img [投影機/幕] s-video 插問題 stm 2009-9-1 23:54 31232 depeche_lam 2009-9-2 22:45
attach_img [AV擴音機] Onkyo NEW AV-PRE AMP  ...2 avmilk 2009-9-2 01:18 193649 billy250 2009-9-2 22:21
attach_img [投影機/幕] XLO PRO PL-1500 駁乜機好? hkboy 2009-9-2 20:54 02383 hkboy 2009-9-2 20:54
attach_img [請教] 有線電視嘅天線? fc1668 2009-8-31 13:04 71997 ibat@sky 2009-9-2 20:17
attach_img [AV擴音機] 有冇人用yamaha amp呀?  ...23456..7 dreamchung 2009-8-24 19:24 6610750 sammer425 2009-9-2 19:16
attach_img [討論] Pioneer BDP-120/320/52 平 $300  ...2 ikkjr 2009-9-1 16:24 153085 ikkjr 2009-9-2 18:54
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊