設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [顯示器] PIONEER 500A & MK250 agree  ...23456 turbochan 2009-8-31 16:45 529661 domstudio 2009-9-2 17:39
attach_img [請教] 點先買到Radio shack音壓計  ...2345 hiulam 2009-9-1 04:47 416840 fr888 2009-9-2 17:05
attach_img [投影機/幕] 問題:線槽  ...2 myminihifi 2009-9-1 11:36 103078 dickyball 2009-9-2 16:58
attach_img [請教] 有冇師兄用過 OPTOMA 影投機  ...23456 danychan32 2009-8-15 10:27 5010285 mattcham 2009-9-2 16:21
attach_img 機頂盒幾時先有Pre-in quntinchan 2009-9-1 14:34 81703 josephm 2009-9-2 14:35
attach_img [投影機/幕] 請推介喇叭線  ...2 ronan 2009-8-31 22:44 183870 ronan 2009-9-2 12:41
attach_img [AV擴音機] 買AMP有冇好介紹? yelosuga 2009-9-2 10:31 0978 yelosuga 2009-9-2 10:31
attach_img 小手術~  ...2 tontontony 2009-9-1 23:07 112589 tontontony 2009-9-2 09:16
attach_img [討論] Sony ... 2010 年 3D 藍光播放機可能上市 (轉載) agree  ...2 wil-wil 2009-8-21 21:06 112849 IDM 2009-9-2 04:16
attach_img [請教] Onkyo 906 1.06 main firmware billy997 2009-8-31 12:04 41603 billy997 2009-9-2 00:51
attach_img [喇叭組合] 今日毒左個老友!  ...234 danlam 2009-8-30 23:12 396717 danlam 2009-9-2 00:38
attach_img [討論] 低頻test tone MP3 Download ckman0302 2009-8-28 02:31 35264 pokingrun 2009-9-1 23:20
attach_img [喇叭組合] 忽發奇想 ..... 其實可吾可以 ..... (雙中置 ?!!)  ...2345 alexn 2009-8-26 16:23 479406 raymondcch 2009-9-1 23:09
attach_img [請教] ASUS F8Vseries singex 2009-9-1 22:41 0968 singex 2009-9-1 22:41
attach_img [重低音] 請師兄研究吓隻sub仔  ...23 88paul88paul 2009-8-31 19:56 234570 88paul88paul 2009-9-1 21:20
attach_img [重低音] 講左咁耐團購都就黎結束我仲未決定到買邊隻subwoofer  ...23 googleli 2009-8-30 04:50 205095 鐵心心 2009-9-1 21:06
attach_img [討論] hdmi 延長器 faith 2009-9-1 16:56 21256 maskedrider 2009-9-1 20:49
attach_img [藍光播放機] 好邪呀......Help...  ...23 yuppi 2009-8-30 23:32 266253 yuppi 2009-9-1 20:08
attach_img [討論] 小瑟家訪 - Raphael的家庭影院(上)  ...23456..22 小瑟 2009-8-20 10:46 21531338 Raphael 2009-9-1 18:38
attach_img [請教] Amp or Sub  ...234 edhuen 2009-8-15 12:10 335239 kyoZ 2009-9-1 16:03
attach_img [請教] blu-ray 微粒問題  ...23 calbee1203 2009-8-14 19:01 204860 mrstanley 2009-9-1 10:12
attach_img [討論] 有關表情公仔既運用 ...  ...234 wil-wil 2009-8-29 00:59 345911 wildwolf007 2009-9-1 09:59
attach_img [請教] 適合AV amp及十仔用電源線? PMC77929 2009-8-31 13:46 82069 PMC77929 2009-9-1 09:58
attach_img [討論] 之前有師兄講過MK7有水貨一隻賣三千幾蚊  ...2345 googleli 2009-8-28 13:59 437642 10bucks360 2009-9-1 09:37
attach_img [投影機/幕] Ortofon 3900 Silver 優質銅鍍銀線  ...2 micma 2009-8-31 14:28 153777 adafong28 2009-9-1 01:29
attach_img [討論] 座地and中置設定  ...2 jay148 2009-8-31 15:01 132725 maner394 2009-9-1 00:34
attach_img [請教] 兩聲道 + 後置 jasonbiker 2009-8-31 21:31 71472 bbb 2009-8-31 23:48
attach_img [重低音] 呢到有無人sub仔 eq1?? aw11onfire 2009-8-31 22:42 21381 aw11onfire 2009-8-31 23:09
attach_img [請教] 冷凍mk孖頭牆插 yin206 2009-8-11 11:39 62230 mrstanley 2009-8-31 21:54
attach_img [AV擴音機] marantz 6003 standby 都好熱[已解決] micma 2009-8-31 19:50 31504 micma 2009-8-31 21:36
attach_img [顯示器] P42G10H 入手  ...234 syeah 2009-7-30 11:43 306617 micma 2009-8-31 19:52
attach_img [請教] SC-LX71 Home Media Gallery  ...2 rikioh 2009-8-27 11:45 122685 danychan32 2009-8-31 19:04
attach_img [請教] AV Amp pre-out 入合併機推前置硬係好似唔多夾…  ...2 syeah 2009-8-13 23:51 194225 howin 2009-8-31 19:00
attach_img [請教] Isotek Evo3 MIRA attachment  ...23456 雷因 2009-7-14 17:17 5913788 tomboy 2009-8-31 18:48
attach_img [喇叭組合] 【納期情報:9月下旬発売予定!】Monitor Audio SILVER RX6  ...2 milktea313 2009-8-30 10:37 145441 loklaw 2009-8-31 17:21
attach_img [藍光播放機] 新PS3 BITSTREAM  ...23456..14 snafages 2009-8-21 12:37 13523986 大玩偶 2009-8-31 17:06
attach_img [請教] 請問SHARP LC37GX3H 的電源正負極? chyhm 2009-8-16 10:35 52322 quntinchan 2009-8-31 16:29
attach_img [請教] 請問Radio Shack Sound Meter(音壓計)  ...2 ckman0302 2009-8-29 22:06 133447 CrazyBull 2009-8-31 16:18
attach_img [AV擴音機] 急性毒癮發作!806 vs 807(買咗啦!不過竟然係...)  ...23456 laiho 2009-8-15 11:04 5210296 laiho 2009-8-31 16:13
attach_img [討論] 期盼嘅心情,好辛苦~  ...2345 kingundam 2009-8-30 22:04 496775 syau 2009-8-31 10:51
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊