設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [喇叭組合] 請問 ... 呢 set 5.0 要幾多錢呢 ? alexn 2009-8-27 00:51 92069 jason_lwk 2009-8-28 08:11
attach_img [請教] 麻煩師兄們睇下咁執套amp+喇叭有無問題 milktea313 2009-8-27 16:11 21380 maner394 2009-8-28 00:59
attach_img 想買Harddisk,機頂盒用,請問有乜好介紹。  ...2 tennishk 2009-5-20 19:41 194131 mrstanley 2009-8-27 23:12
attach_img [喇叭組合] Elac surround speaker randyma 2009-8-27 12:46 41950 randyma 2009-8-27 22:51
attach_img [投影機/幕] 想搵一條加強畫質既hdmi  ...23 br_calvin 2009-8-25 19:50 225010 skybaba 2009-8-27 22:06
attach_img Amazepc HT1000 同 HD-1 用家~~~ br_calvin 2009-8-26 02:12 41212 br_calvin 2009-8-27 19:48
attach_img [討論] HDMI extender faith 2009-8-27 14:25 33422 simon 2009-8-27 18:59
attach_img [討論] Monster HST 1600 Internal view agree  ...23456..7 heven 2009-8-20 15:25 6916094 skybaba 2009-8-27 18:16
attach_img [請教] Panasonic TH-P50V10H 呢部OK嗎?  ...234 davidwh 2009-8-19 14:35 378108 88paul88paul 2009-8-27 17:19
attach_img [討論] mk m7 or 750 hit87761 2009-8-27 13:26 41855 88paul88paul 2009-8-27 17:13
attach_img [討論] 神油?  ...2 Taiyo 2009-8-27 10:43 183505 529 2009-8-27 16:27
attach_img [請教] convert component to VGA ming226 2009-8-27 16:25 01006 ming226 2009-8-27 16:25
attach_img [請教] 卡拉OK AMP + 喇叭 br_calvin 2009-8-26 17:04 53961 maner394 2009-8-27 14:08
attach_img [請教] 請問各位師兄有冇46吋LCD建議 wing13149 2009-8-22 10:33 21058 josephm 2009-8-27 13:58
attach_img [AV擴音機] Marantz 6003 vs Onkyo 607  ...2 micma 2009-8-26 15:16 113773 frankfc 2009-8-27 12:17
attach_img [投影機/幕] 買線俾小寶寶  ...2 skyjack 2009-8-5 17:21 143412 ironZ 2009-8-27 11:33
attach_img [請教] 新手急問:想買部32" LCD TV  ...2 Sheeta 2009-8-26 10:23 143300 randyma 2009-8-27 11:13
attach_img [討論] 希望唔駛再比人投訴 agree  ...234 DonDon 2009-8-25 17:15 376564 chhanthony 2009-8-27 10:06
attach_img [討論] 應否賣左PS3 80GB upgrade to PS3 Slim??(個個都話買多部BDP)  ...234 jackyming 2009-8-26 12:44 365252 sharpmd 2009-8-27 09:09
attach_img [AV擴音機] TX-NR906 二手價  ...2345 daken 2009-8-26 15:48 426723 lokkapo 2009-8-27 09:01
attach_img [喇叭組合] 新玩具  ...23 hklin 2009-8-26 20:19 284722 jay148 2009-8-27 08:32
attach_img [藍光播放機] HD-DVD 行貨到步 attachment  ...234 名偵探柯南 2007-5-25 10:23 388155 SQLCK 2009-8-27 06:40
attach_img [藍光播放機] 50Hz和60Hz的分別  ...2 hon11016 2009-8-25 20:40 113584 粟米湯 2009-8-27 02:18
attach_img [藍光播放機] Philips BDP3000 only sell for $15xx  ...23 ikkjr 2009-7-27 12:00 255597 indigoman 2009-8-27 01:29
attach_img [請教] 請問有冇師兄知ONKYO-807幾時有貨! tennishk 2009-8-26 07:53 91936 micma 2009-8-26 23:54
attach_img [請教] 請教Onkyo Amp用家  ...2 lut 2009-8-26 11:21 173015 skhgc 2009-8-26 22:42
attach_img [投影機/幕] QED Signature HDMI Cable  ...2 yin206 2009-8-25 22:35 154326 Raymond仔 2009-8-26 22:35
attach_img [重低音] svs  ...2 jbhong 2009-8-26 04:33 113231 jbhong 2009-8-26 22:34
attach_img [投影機/幕] 今日手痕又整左條  ...23 yazhou 康師父 2009-8-11 19:45 244595 yazhou 康師父 2009-8-26 22:19
attach_img [請教] QED CLASSIC HDMI-P Cable 2m micma 2009-8-26 18:14 21310 skhgc 2009-8-26 19:36
attach_img [請教] Dali vs Klipsch  ...234 waimac 2009-8-24 13:58 337146 waimac 2009-8-26 18:40
attach_img [討論] 喇叭壞的原因 faith 2009-8-26 16:07 31292 ironZ 2009-8-26 18:31
attach_img [喇叭組合] 前/中置  ...2345 DonDon 2009-8-24 12:12 457274 ironZ 2009-8-26 18:04
attach_img [喇叭組合] 和我在牀上一起嘗"禁果"的新伴侶....  ...23 cakecake 2009-8-25 01:00 215270 cakecake 2009-8-26 16:08
attach_img [請教] pan... yanfree 2009-8-26 10:20 71312 yanfree 2009-8-26 15:40
attach_img [投影機/幕] 咁多人收到包裹,我都唔執輸,收番兩個  ...23 stm 2009-8-26 00:33 273897 ccs9568 2009-8-26 15:35
attach_img [投影機/幕] 啱啱收到條 QED SUBWOOER CABLE , 有少少嘢想問...(加咗少少嘢)  ...23 孤身走我路 2009-8-25 12:41 254855 孤身走我路 2009-8-26 15:30
attach_img [重低音] 為十仔加黑麻石  ...234 simon 2009-8-6 19:10 3810416 simon 2009-8-26 14:18
attach_img [投影機/幕] Sound from heaven president X percyk52 2009-8-25 00:00 91856 KGB 2009-8-26 13:45
attach_img [請教] 607 price ming226 2009-8-23 21:11 71459 lskthomas 2009-8-26 13:21
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊