設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] Problem - PS3 slim update to 3.3 - Marantz 6004 not recongize mf3terry 2010-4-24 10:52 1982 willtan 2010-4-24 11:54
attach_img [請教] 誰能救我2....  ...23 CrazyBull 2010-4-22 15:00 284122 letsplay 2010-4-24 11:51
attach_img [藍光播放機] What is the different between Philips 7500BL & 3080 Ken704 2010-4-24 10:26 11632 willtan 2010-4-24 11:42
attach_img [請教] Marantz 6004 bluetooth RX10 andfson 2010-4-23 23:20 41570 ahbarn 2010-4-24 10:41
attach_img [喇叭組合] 請問依家elac 301賣緊咩價呀? EP45 2010-4-24 05:32 01569 EP45 2010-4-24 05:32
attach_img [高清播放器] 高清player的hard disk選擇心得(#45 s牌的怒火) agree  ...23456 cchhll01 2010-4-20 02:26 5611202 cchhll01 2010-4-24 03:45
attach_img [請教] 有關MARANTZ SR6004 一問....  ...23 dickyo_occy 2010-3-23 10:24 235283 andfson 2010-4-23 23:33
attach_img [討論] Sony 765 play Avatar (BR) heven 2010-4-23 21:28 51547 fuman0123 2010-4-23 23:22
attach_img [喇叭組合] B&W 683 在香港卖多少钱 jeremy2k 2010-4-23 18:17 21640 jeremy2k 2010-4-23 23:21
attach_img [請教] 請教-Gotham50150  ...2 kangso 2010-4-21 01:53 132614 siuwing 2010-4-23 22:02
attach_img [重低音] 超低音爆邊?  ...2 wa.kenny 2010-4-22 19:03 113814 wa.kenny 2010-4-23 20:01
attach_img [請教] 要買 高清 Media Player - 請幫忙 !  ...2 MM622 2010-4-23 01:44 194120 commail 2010-4-23 19:57
attach_img [請教] 新手問題: play DVD氣氛不足  ...2 Lester 2010-4-23 14:30 132540 francis_leung21 2010-4-23 19:56
attach_img [請教] HDMI 輸出為 1360 x 768 時沒有聲音的問題 andrew225 2010-4-22 21:37 62460 andrew225 2010-4-23 19:45
attach_img [AV擴音機] Marantz vs Denon Amp GingerAle 2010-4-19 00:49 52050 avlam 2010-4-23 18:36
attach_img [請教] add Int amp 問題...... doraemon18 2010-4-19 10:10 61499 avlam 2010-4-23 18:30
attach_img [顯示器] 買左P記TH-L32X20H wilson_823 2010-4-19 17:17 32427 wilson_823 2010-4-23 18:07
attach_img [影音配件] 音壓計到手啦  ...23 mafai2000 2010-4-18 02:29 205277 leung1522 2010-4-23 17:48
attach_img [請教] 想問下WIN7用5770 點樣可以點燈? 李雲迪 2010-4-22 18:59 71433 李雲迪 2010-4-23 15:08
attach_img [顯示器] 如果真係咁,我揾唔到理由唔買3DTV!  ...2345 lukalok 2010-4-14 21:59 457086 Dulldull 2010-4-23 14:27
attach_img [藍光播放機] 23FD看不到阿凡達!  ...2 heero503 2010-4-22 13:57 123284 heero503 2010-4-23 08:05
attach_img [請教] Philips Blu-ray 播放碟有時會無畫面  ...23 tt03 2010-4-20 17:59 234119 tt03 2010-4-23 02:01
attach_img [請教] B&W HTM 61 Speaker Cable for Center Channel? doraemon18 2010-4-22 20:02 11357 cwai0805 2010-4-23 00:56
attach_img [討論] Yamaha Z7  ...2 dnsma 2010-4-22 13:35 194144 cwai0805 2010-4-23 00:50
attach_img [討論] Oyaide INS-CF INS-BS  ...23 buyo 2010-3-29 10:20 227632 digiman 2010-4-23 00:35
attach_img [討論] 用緊Lektor1做前置,Ikon Vokal做中置會否唔夾? halohalo0404 2010-4-22 14:34 81908 halohalo0404 2010-4-22 23:40
attach_img [請教] 如何得知已經用緊DTS-HD or DD-HD mrttwl 2010-4-21 04:53 92044 saint@silver 2010-4-22 23:30
attach_img [請教] 代友問 woofer (威記)  ...2 tontontony 2010-4-22 14:50 182997 tontontony 2010-4-22 22:23
attach_img [高清播放器] HiMedia 香港代理好似冇咗... ccting2009 2010-4-9 12:09 77292 maner394 2010-4-22 21:25
attach_img [請教] nonatec 305 or oyaide 2.6 hiro 2010-4-22 21:08 21797 hiro 2010-4-22 21:24
attach_img [請教] 保養問題?  ...2 TEE 2010-4-20 15:44 173839 Ball 2010-4-22 20:56
attach_img [AV擴音機] 終於的起心肝同部Pioneer 81講分手呀!  ...23456 aero 2010-4-21 20:10 5110481 aero 2010-4-22 19:41
attach_img [請教] bluray 播放機問題 Yinboy 2010-4-22 16:53 51557 sonycat1229 2010-4-22 18:23
attach_img [藍光播放機] Oppo 藍光機  ...23456..7 Big_McIn 2010-3-15 08:57 6414740 AntonioII 2010-4-22 17:44
attach_img [請教] Projector 幾個問題  ...234 hellowe 2010-4-14 02:01 386384 ericyy 2010-4-22 15:20
attach_img [討論] auto setup 準確性  ...2 cthong 2010-4-20 23:20 183514 maskedtsang 2010-4-22 14:51
attach_img [討論] Panasonic 50V 校正分享 ack_lam 2010-4-14 17:49 71541 mchim3010 2010-4-22 13:28
attach_img [請教] 接後級的困惑....  ...2 andy33 2010-4-20 09:40 134838 andy33 2010-4-22 12:07
attach_img [請教] Focal JMlab Chorus 800V系列在香港是否冇Ebony色賣?  ...2 weeps1584 2010-4-19 17:57 123848 kennethtcp 2010-4-22 11:46
attach_img [AV擴音機] 宜家買 onkyo 707 好唔好呢 ?  ...23 josephyeung426 2010-4-20 00:01 205372 rikudoll 2010-4-22 09:38
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊