設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [AV擴音機] Where can I buy the SR6004 cheaper? litmus 2010-4-17 00:32 31211 litmus 2010-4-17 09:17
attach_img [喇叭組合] Anthony Gallo Acoustics Strada ... 沒有分音的兩路喇叭 (轉載) wil-wil 2010-4-17 01:38 21799 danielka 2010-4-17 08:50
attach_img [喇叭組合] KEF Reference Series (轉載) wil-wil 2010-4-16 19:55 93193 francis_leung21 2010-4-17 03:31
attach_img [討論] 唔知SONY有冇準備出似YMH_Presence音场暨AV功放 廖戈lg 2010-3-31 23:50 11040 wil-wil 2010-4-17 02:53
attach_img [AV擴音機] 買onkyo3007 大一番 2010-4-12 02:31 11465 wil-wil 2010-4-17 02:50
attach_img [影音配件] 打左幾日真軍, 都係安全D 好........(蕉插) diff 2010-4-16 23:41 93094 diff 2010-4-17 02:44
attach_img [AV擴音機] 測試馬蘭士 SR6004 中級 AV 新機 (轉載) wil-wil 2010-2-4 03:44 76320 spadeace 2010-4-17 02:10
attach_img [請教] 想買 5.1 喇叭 比 onkyo 607 呀力 2010-4-16 00:16 71581 hamyutau 2010-4-17 00:38
attach_img [重低音] B&O 全新 "金蛋" BeoLab 11 超低音 (轉載) wil-wil 2010-4-16 19:30 72189 bb1668 2010-4-17 00:35
attach_img [請教] 新手試聽B&W CM1中毒  ...234 jankhchan 2010-4-13 14:12 3120128 aero 2010-4-16 23:10
attach_img [AV擴音機] 尋找黑馬 pangabel 2010-4-16 16:45 51611 perrybeckham 2010-4-16 23:09
attach_img [請教] 買條二手線用唔倒 pkboy0009 2010-4-16 02:43 81520 KING 2010-4-16 22:24
attach_img [高清播放器] 完美的Media Player Box  ...2 hellolee 2010-3-31 23:07 147179 bb1668 2010-4-16 22:14
attach_img [請教] Projector Screen & Projector Choice marvintai 2010-4-16 22:00 01080 marvintai 2010-4-16 22:00
attach_img [請教] 各位師兄有無人玩過Giada既htpc? mat_wai 2010-4-16 19:07 01014 mat_wai 2010-4-16 19:07
attach_img [投影機/幕] Try Try this Zonotone 6NSP-4400Meister Beginner 2009-10-10 21:32 63280 lskthomas 2010-4-16 18:39
attach_img [請教] 12V Trigger output問題 (Yamaha 3800) attachment  ...23456..7 pepsiman 2010-3-18 17:53 6010414 maner394 2010-4-16 18:38
attach_img [請教] 唔夠位用呀!  ...23456 pepsiman 2010-4-14 00:41 528516 bb1668 2010-4-16 18:01
attach_img [討論] 我部806娶了個大陸妹2 (Cayin)  ...234 kentsang824 2010-1-20 21:45 368034 bb1668 2010-4-16 17:33
attach_img [喇叭組合] 5.1 喇叭請教 doublez 2010-4-16 15:01 11323 bb1668 2010-4-16 16:25
attach_img [重低音] SVS PC13U 好定PC12-NSD + XPA-5 power amp  ...2345 cwai0805 2010-4-13 22:57 449339 cwai0805 2010-4-16 16:17
attach_img [高清播放器] 想請教當N3睇緊戲時調校喇叭大細聲的問題.  ...2 ack_lam 2010-4-16 10:36 133111 ack_lam 2010-4-16 16:07
attach_img [AV擴音機] 1019入廠 agree  ...234 cowpang 2010-4-14 15:53 385546 cowpang 2010-4-16 13:59
attach_img [重低音] Velodyne CHT-8Q 係庶渣板做? agree  ...23 ice96 2010-4-15 00:05 288341 小瑟 2010-4-16 13:32
attach_img [請教] 46寸15000左右的電視,主要看戲。。有什么好介紹?  ...234 lei_ieong 2010-4-13 00:33 345203 nippon 2010-4-16 13:12
attach_img [請教] 拖板問題  ...2 angusluk 2010-4-14 21:09 102644 adamkong 2010-4-16 11:20
attach_img [喇叭組合] 唔知大家覺得JBL喇叭點呢?  ...23 hiofongw 2009-11-26 15:07 276691 captain688 2010-4-16 09:22
attach_img [AV擴音機] 由PIONEER過擋DENON  ...23456..8 russianhacker 2009-9-5 21:37 7519564 russianhacker 2010-4-16 00:22
attach_img [重低音] 個個都有聖誔禮物,點解我無?(Daddy,唔好睇啦!我驚驚)  ...234 MarkMak 2010-1-1 01:34 378815 10bucks360 2010-4-16 00:14
attach_img [請教] 想買個耳機各位有冇好提意  ...2 米赫洛域 2010-4-14 23:11 162976 米赫洛域 2010-4-16 00:04
attach_img [重低音] MK MX-350THX + M&K MX-350MKII 會糸點o寄呢???  ...2345 Ep-71 2010-4-14 11:20 419220 shum 2010-4-15 23:24
attach_img [AV擴音機] DENON 2310 同 Yamaha 1065? eggcake92 2010-4-15 22:06 21595 kefana 2010-4-15 22:59
attach_img [高清播放器] 終於買入MediaPlayer ... HiMedia...HD500B-TH attachment  ...2345 josephm 2010-3-7 03:38 4125501 成龍大哥 2010-4-15 22:53
attach_img [請教] B&W一問 wa.kenny 2010-4-15 21:04 21033 ricoy288 2010-4-15 21:37
attach_img [高清播放器] HDVISION(高清銳視) HD Media Player 吹雞 ack_lam 2010-4-15 11:36 52105 diff 2010-4-15 20:31
attach_img [討論] 各位師兄用緊咩amp呢???? TEE 2010-4-15 19:04 1922 csum123 2010-4-15 20:20
attach_img [請教] 喇叭高音冇左聲 attachment  ...2345 kwchow08 2010-4-7 22:20 406197 kwchow08 2010-4-15 18:36
attach_img [討論] 部onkyo 806出事了(己收到onkyo通知.P.4)  ...234 ckman0302 2010-3-25 01:52 387486 ckman0302 2010-4-15 17:28
attach_img [影音配件] 超新手入門揀喇叭  ...23 fishy242 2009-11-3 16:46 226873 francis_leung21 2010-4-15 17:07
attach_img [討論] 卒之俾人投訴 PP-HK 2010-4-15 10:28 81992 PP-HK 2010-4-15 15:11
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊