設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [討論] Pioneer BDP-51FD or oppo83 yuenmichael 2010-4-14 16:39 91626 AntonioII 2010-4-15 14:37
attach_img [請教] 請問師兄有沒有質素好的HDMI分線器(1入3/4出)? lei_ieong 2010-4-15 10:42 11450 lei_ieong 2010-4-15 14:12
attach_img [請教] 十仔放位問題 yiuchung282 2010-4-14 02:15 91670 yyyymmdd 2010-4-15 11:16
attach_img [討論] 東芝係日本又有新機推出啦  ...2 風仔風仔仔 2010-4-14 18:47 112264 5.1外星人 2010-4-15 00:47
attach_img [請教] MK Vs Velodyne SPL 1000U  ...2 beckham233 2010-4-14 17:54 163179 beckham233 2010-4-14 23:40
attach_img [請教] Scandyna 做5.1 for movie ok嗎 papabaggio 2010-4-13 23:19 51512 papabaggio 2010-4-14 21:22
attach_img [高清播放器] 轉載 高清銳視N3 VS PS3 VS HTPC attachment  ...2 wildwolf007 2010-2-12 09:51 166016 bb1668 2010-4-14 19:01
attach_img [AV擴音機] 想換Yamaha HD AMP wahchan 2010-4-14 16:37 41471 wahchan 2010-4-14 18:18
attach_img [請教] sony STB DST-HD100H lkljason 2010-4-14 14:26 92491 lkljason 2010-4-14 17:37
attach_img [請教] 高清電视起格同定格問題  ...23 hihitro 2010-4-7 14:13 233797 hihitro 2010-4-14 17:35
attach_img [請教] 喇叭邊有少少白色mo clienx 2010-4-13 16:36 71278 depeche_lam 2010-4-14 17:25
attach_img [喇叭組合] 後置衛星喇叭之高度  ...2 kwchow08 2010-4-13 12:58 195550 pkjit 2010-4-14 17:23
attach_img [AV擴音機] Roksan K2 int amp gerrard 2010-4-13 15:42 92540 francis_leung21 2010-4-14 17:05
attach_img [請教] MK150 配 Yamaha Z11  ...23456..11 fu97806216 2010-3-27 00:37 10018129 francis_leung21 2010-4-14 17:03
attach_img [顯示器] Pioneer 500M 校正分享  ...2 yim 2010-3-9 15:58 114235 ndwong 2010-4-14 15:39
attach_img [高清播放器] 意外的收獲  ...23 阿定 2010-4-8 23:15 256538 gkfp 2010-4-14 14:33
attach_img [投影機/幕] 最後都係買左sound from heaven px 10th 週年版  ...2 diff 2010-4-12 20:14 173549 diff 2010-4-14 14:01
attach_img [AV擴音機] 昨天手多多send E貓 agree  ...2 hintel 2010-4-14 10:03 102278 sonycat1229 2010-4-14 13:15
attach_img [喇叭組合] 請問 Monitor Audio 價錢&何處尋 ??? 彿印 2010-4-10 23:14 92397 timsum2828 2010-4-14 10:24
attach_img [請教] 朋友新屋想睇投投 請大家比小小意見  ...23456 daken 2010-4-9 15:13 517389 francis_leung21 2010-4-14 03:07
attach_img [喇叭組合] Monitor Audio 新系列 - Apex  ...2 spadeace 2010-4-13 22:33 123285 francis_leung21 2010-4-14 03:07
attach_img [影音配件] Audio-Technica RCA 保護頭 agree  ...23 聖龍 2010-4-13 00:35 214930 聖龍 2010-4-14 02:59
attach_img [討論] 期待已久新系統+新線材!(又加入新線材+報告!!)  ...234 jwmc2707 2010-2-26 01:42 305693 jwmc2707 2010-4-14 01:14
attach_img [請教] 有冇人試過用Pioneer MCACC software? weeps1584 2010-4-12 20:02 51588 dwight 2010-4-14 01:12
attach_img [藍光播放機] PS3 slim + Onkyo 805 點燈!! storm 2010-4-14 00:26 71745 sumax877 2010-4-14 00:44
attach_img [AV擴音機] 用iPhone來操控Pioneer AV 擴大機 bb1668 2010-4-13 22:14 21303 bb1668 2010-4-13 23:59
attach_img [討論] 擁有家庭影院後,你...究竟俾鄰居投訴過幾多次?  ...2345 jjboy 2010-4-6 10:42 509515 08850 2010-4-13 23:31
attach_img [討論] AV AMP要夾喇叭嗎? on5000on 2010-4-13 21:17 61453 原明 2010-4-13 22:54
attach_img [喇叭組合] Cabasse EOLE 2 劇院 "球體喇叭" (轉載) wil-wil 2010-4-13 19:59 74453 whao 2010-4-13 22:49
attach_img [重低音] Velodyne iamzoffy 2010-4-13 12:36 11510 insider 2010-4-13 18:54
attach_img [請教] 前置一問 iversonhui 2010-4-13 15:12 11087 iversonhui 2010-4-13 16:16
attach_img [請教] AV Connection lay133 2010-4-12 16:30 51430 lay133 2010-4-13 14:52
attach_img [投影機/幕] 各位ching有冇試過睇睇下bd時有聲冇畫呢? avlam 2010-4-12 23:27 91334 YOKISO 2010-4-13 14:19
attach_img [請教] hts1000....... 747-300 2010-4-13 13:58 01038 747-300 2010-4-13 13:58
attach_img [請教] 衛星仔配10仔問題! JJCC 2010-4-13 11:05 51439 avlam 2010-4-13 13:47
attach_img [請教] 器材連接抗氧保護. ivanyiu 2010-4-13 12:05 31040 ivanyiu 2010-4-13 13:38
attach_img [重低音] tc sounds tc-9 with 2 15" passive radiators iamzoffy 2010-4-13 12:45 21215 adamkong 2010-4-13 13:24
attach_img [顯示器] LG 50PS80BR setting raychung 2010-4-13 11:23 61436 raychung 2010-4-13 12:49
attach_img [重低音] BASS I LOVE YOU 10" passive radiator, nice excursion iamzoffy 2010-4-13 12:47 01348 iamzoffy 2010-4-13 12:47
attach_img [請教] onkyo 886 & 5507& cary 11a  ...23456..8 w00tw00t 2010-4-9 00:47 7614278 w00tw00t 2010-4-13 11:23
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊