設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [投影機/幕] 想買一條power cord 比部amp用 Budget $2500-$3500有什麼好選擇呢? thomas430 2010-4-27 17:31 31717 kingleecm 2010-4-27 19:40
attach_img [AV擴音機] 請問係唔係好力啲 (bi-amp)  ...2345 depeche_lam 2010-3-23 10:14 409174 Big_McIn 2010-4-27 11:32
attach_img [AV擴音機] 日本 Onkyo 發表 HDMI1.4 對應 3D 影像擴音機 TX-SA608 / SA578 (轉載)  ...2345 wil-wil 2010-3-5 05:44 4611460 jankhchan 2010-4-27 02:25
attach_img [請教] Sharp LC-42D65H 威廉 2010-4-26 17:58 62874 威廉 2010-4-26 22:22
attach_img [討論] Panasonic 3D plasma價錢咁平 風仔風仔仔 2010-4-26 18:29 22340 insider 2010-4-26 22:11
attach_img [高清播放器] 想買魅視 M3..... attachment  ...2345 bathingpig 2010-4-2 16:18 4213989 dtshd-ddhd 2010-4-26 19:40
attach_img [高清播放器] Philips BDP7500 firmware一問 gerrard 2010-4-26 15:45 21956 gerrard 2010-4-26 18:35
attach_img [喇叭組合] 新人~想買對後置喇叭 zonda 2010-4-26 15:57 51604 dtshd-ddhd 2010-4-26 18:07
attach_img [請教] PS3 與電視訊號干擾  ...2 聖龍 2010-4-26 11:13 103317 聖龍 2010-4-26 17:00
attach_img [請教] 請教ATI HTPC 16-235 or 0-255 color frankfc 2010-4-26 16:35 01502 frankfc 2010-4-26 16:35
attach_img [影音配件] 我都黎補一補先 diff 2010-4-26 02:02 51923 SmallEar 2010-4-26 16:10
attach_img [藍光播放機] Philips BDP7500 播MKV起格仔一問 copyshop 2010-4-25 15:50 63145 ngansir 2010-4-26 14:22
attach_img [高清播放器] media player無縫播放 brian_76 2010-4-25 23:11 83216 BottleLi 2010-4-26 14:12
attach_img [喇叭組合] klipsch RC62 定 RC52 ?? attachment  ...23 easy2056 2009-6-26 15:02 287428 hihitro 2010-4-26 08:39
attach_img [顯示器] 剛剛試了三星立體TV  ...23 commail 2010-4-23 19:54 275431 rictsang 2010-4-26 08:36
attach_img [討論] PS3 已可3D了  ...23 eddieyeung 2010-4-24 22:38 244913 perrybeckham 2010-4-26 01:59
attach_img [請教] SPL1000入手, 有事請教, 附圖^^ mduckwai 2010-4-25 21:54 92437 Big_McIn 2010-4-26 01:01
attach_img [請教] 請問英式13A有甚麼選擇? hiro 2010-4-25 20:38 51442 KING 2010-4-25 23:49
attach_img [影音配件] 窮人玩具  ...2345 vvti@ 2010-4-23 23:44 4810161 vvti@ 2010-4-25 21:35
attach_img [討論] 師兄們 , 你哋部blu-ray player play 唔play到阿凡達?  ...2345 孤身走我路 2010-4-22 20:35 417275 tswtsc 2010-4-25 19:29
attach_img [討論] BD阿瓦達有無人Play唔到 lx70a 2010-4-25 15:39 41204 samuel2046 2010-4-25 17:09
attach_img [請教] 請問安橋607 7.1音效係咪吾包括前上置?  ...2 siukin829 2010-4-24 23:28 112349 KING 2010-4-25 17:09
attach_img [請教] AudioQuest HD6-1 做 SUB 綫問題 copyshop 2010-4-24 20:29 21207 copyshop 2010-4-25 13:54
attach_img [討論] 分享(開箱)Toshiba 40XV650CH  ...2 tsehung 2010-4-24 16:08 146195 timka 2010-4-25 13:21
attach_img [AV擴音機] 我都有開箱文la (Pioneer LX52+LX72)三條HDMI小小報告P.9 agree  ...23456..10 PP-HK 2010-3-1 10:00 9720583 hifi仔 2010-4-25 12:20
attach_img [顯示器] samsung 3D LED TV 東港城有免費示範睇 williamkfc 2010-4-25 00:41 21566 gamewalker 2010-4-25 11:43
attach_img [請教] DVD All code of Oppo 83 after upgrading the firmware  ...2 rictsang 2010-4-23 23:29 112677 rictsang 2010-4-25 11:01
attach_img [高清播放器] 請問LX72可否對應BDP-LX53的PQLS (Multi)Bitstream輸出 yan5137 2010-4-25 00:45 11893 buzz1229 2010-4-25 10:57
attach_img [喇叭組合] KEF REFERENCE都玩多種顏色!  ...2 wilfred 2010-4-23 21:05 173616 kit120481 2010-4-25 09:43
attach_img [顯示器] SAMSUNG 3D套裝到左  ...2 perrybeckham 2010-4-14 22:56 173868 cbk 2010-4-25 09:08
attach_img [高清播放器] Himedia 300B  ...23 radhk 2010-4-15 09:50 2514937 vans 2010-4-25 01:02
投票 attach_img [藍光播放機] 再選購藍光播放機考慮因素調查  ...23 wil-wil 2010-3-5 04:14 225295 chung0258 2010-4-25 00:50
attach_img [請教] htpc幾問 TEE 2010-4-24 22:16 91410 Fabregas 2010-4-25 00:09
attach_img [請教] Sub 的疑惑!  ...23 beckham233 2010-4-20 22:59 214677 SodaWater 2010-4-24 23:19
attach_img [請教] DTS ES 6.1 會顯示 DOWNMIX andrew225 2010-4-24 21:27 21133 andrew225 2010-4-24 23:03
attach_img [請教] 十仔瓜咗 franxchan 2010-4-24 21:21 71544 franxchan 2010-4-24 22:34
attach_img [請教] Onkyo NR905 只顯示 HDMI Through marvintai 2010-4-24 15:56 52518 marvintai 2010-4-24 20:59
attach_img [重低音] F112 開箱 la  ...23 眼訓 2010-4-22 21:26 235009 眼訓 2010-4-24 17:26
attach_img [請教] 電源一問 manfish 2010-4-23 23:46 61599 ckman0302 2010-4-24 16:30
attach_img [喇叭組合] 請問ADAM A7/GENELEC 8030點駁機??  ...2 kilykilyk 2010-4-22 21:38 194205 kilykilyk 2010-4-24 16:12
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊