設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [喇叭線] 喇叭線夾机 Eric 2013-2-9 01:42 01242 Eric 2013-2-9 01:42
attach_img [其他] 錄影 HDJ  ...2 vchai 2013-2-5 17:20 192228 vchai 2013-2-9 00:25
attach_img [討論] 【會後討論】構建 "理想" 家庭影院 50 個不可能的任務 手機發帖 agree  ...23456..8 Ken704 2012-11-22 21:26 7812853 wally 2013-2-8 22:49
attach_img [家訪討論] 今期HDAV有小弟家訪!大家多多支持!  ...234 tangcoma 2013-2-5 11:41 305886 lms82 2013-2-8 22:30
attach_img [投影機/幕] 終於到我執到個紙箱 agree  ...2 nippon 2013-2-8 11:13 122865 nippon 2013-2-8 21:45
attach_img [討論] 5.1組合建議  ...2 ice_man 2013-2-7 22:57 101695 alpinweissM 2013-2-8 20:33
attach_img [教學] 有無師兄分享下pioneer amp既eq setting呀?  ...234 peterpan55 2013-1-1 18:29 3911459 sclendan 2013-2-8 19:37
attach_img [請教] 請問邊度買oppo 103 好?  ...23 ronan 2013-1-27 22:51 273831 explorerhk 2013-2-8 18:35
attach_img [請教] ONKYO & OPPO 影像處理那個較好?  ...23 andylau.com 2013-2-5 03:56 232945 fungjai 2013-2-8 17:02
attach_img [請教] 高清盒駁AMP出現遲緩問題.... snakexthin 2013-2-8 10:15 1943 Gorgeous 2013-2-8 16:44
attach_img [HDMI線] 今日FB見到款 Wireless HDMI 新人帖 dr3d 2013-2-7 18:43 81911 dpcs 2013-2-8 13:13
attach_img [電源線] 新手求救DIY 新人帖 Nasus 2013-2-8 10:41 31139 YYSKY 2013-2-8 13:03
attach_img [藍光播放機] lx55 or oppo103 ?  ...2 schmeichel 2013-2-7 20:31 103411 andprise 2013-2-8 12:31
attach_img [喇叭組合] 哩個喇叭組合可以嗎?thx wkwkevin 2013-2-6 16:02 81916 szetojason 2013-2-8 12:13
attach_img [請教] AMP 用美式/英式電源線比較好?  ...2 cth516 2013-2-7 13:53 122218 tsuiyuen 2013-2-8 07:55
attach_img [重低音] Velodyne DD 10 Plus  ...23 beerboy 2013-2-7 11:31 266615 LCPD 2013-2-8 04:09
attach_img [AV擴音機] 如果只係睇戲,打機,睇演唱會,重夠嗎?  ...234 Dabear 2013-1-1 05:07 305329 louis001 2013-2-8 02:40
attach_img [高清播放器] 請幫忙介紹下啦......2 andylau.com 2013-1-18 14:41 81752 andylau.com 2013-2-8 01:46
attach_img [藍光播放機] philips bdp9700 問題 rukawa20001 2013-2-8 00:41 01596 rukawa20001 2013-2-8 00:41
attach_img [請教] 買部 CD Player 好定OPPO 103 好?  ...23 pretz 2013-1-23 10:03 273398 tong1810 2013-2-8 00:27
attach_img [藍光播放機] 83SE VS 93 筋肉人 2013-2-7 22:54 2812 coolpan 2013-2-8 00:03
attach_img [請教] 問題天天多,我又有問題! peterpan55 2013-2-7 21:36 6925 vcom 2013-2-7 23:43
attach_img [超低音線] 終於等到你Tara Labs 十烏化K保 agree  ...23 gp250 2013-2-5 21:43 214264 gp250 2013-2-7 23:37
attach_img [顯示器] 飛利浦電視回歸 - 46“ 9707 tiggerjason 2013-2-7 14:55 41674 eggcake92 2013-2-7 23:11
attach_img [喇叭組合] Elac cc601 ce & cc241 Elac310ue 2013-2-6 18:15 31682 LPL 2013-2-7 20:18
attach_img [教學] onkyo 5007 test tones問題 lawsun 2013-2-7 18:58 01381 lawsun 2013-2-7 18:58
attach_img [請教] 接駁KEF 3005 + onkyo 818 之後,唔識TURN喇叭, 點算?  ...23 chk119 2013-2-5 15:34 204708 ultraleo 2013-2-7 15:09
attach_img [請教] 請教安裝抽氣扇仔for power Amp  ...23 vcom 2013-2-5 10:51 233199 lokman886 2013-2-7 12:50
attach_img [請教] INT AMP插落牆身電???定係MONSTER拖板??? ato149 2013-2-7 10:49 11191 Gorgeous 2013-2-7 11:01
attach_img [AV擴音機] 換咗机先過年 agree  ...234 superchiu 2013-2-6 09:50 313333 MingSir 2013-2-7 10:25
attach_img [顯示器] 有無師兄可以分享SONY HX959 setting 呢? spikechau 2013-2-6 08:41 41248 spikechau 2013-2-7 10:24
attach_img [請教] 書架式喇叭建議 T.C 2013-2-7 09:49 1803 小仲 2013-2-7 10:05
attach_img [請教] 急!!!Philips - BDP9700..點解當我選擇QDEO,就黑屏...THZ!! 新人帖 jeffrey317 2013-2-6 00:06 92155 plasticeverday 2013-2-7 02:05
attach_img [請教] 音響組合一問 rcsmhk 2013-2-6 11:28 71738 kelvinhin 2013-2-7 00:15
attach_img [高清播放器] 亿格瑞S300B聚划算活动特惠价699元 (11/9)  ...23 E680ihkg 2012-9-8 21:33 225739 chancp3 2013-2-6 23:49
attach_img [重低音] 15吋 subwoofers 入手 agree  ...2345 turbines 2013-2-2 22:11 416659 jeremymak 2013-2-6 22:23
attach_img [請教] 後級,Bi-amp一問 cmlam 2013-2-5 22:02 31133 Gorgeous 2013-2-6 19:22
attach_img [請教] Av咯咯聲 andx 2013-2-6 11:19 1822 andx 2013-2-6 13:04
attach_img [喇叭線] JBL8350前中置用咩線好呀?  ...23 schmeichel 2013-2-4 01:59 263972 JKC710 2013-2-6 13:02
attach_img [其他] 輪到我有份開箱了 agree  ...2345 HD308 2013-2-3 14:03 445879 HD308 2013-2-6 12:06
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊