設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] 10000蚊左右AMP連5.1組合介紹 ihmcjacky 2013-2-3 21:05 51338 keke323 2013-2-13 10:26
attach_img [AV擴音機] 新年一於發一發佢啦..... agree  ...23456..7 andylau.com 2013-2-9 03:19 646830 andylau.com 2013-2-13 05:00
attach_img [高清播放器] 請問有邊部 media player 可播 3D iso ? kimcity 2013-1-28 17:50 42636 !替天行道! 2013-2-13 03:02
attach_img [請教] $10k 左右 AV Amp + 5.1 JjohnN 2013-2-11 12:23 21133 poetrypoon 2013-2-12 23:07
attach_img [電源線] 大家貢高興,我又濾一濾。 [ Belkin Isolator-8 + 鉑金 IP2 ]  ...23456 kenmok 2012-9-10 14:30 5912832 alpinweissM 2013-2-12 22:56
attach_img [其他] 鴨尞街聨X電業  ...23456..10 jjqqjj 2012-11-6 01:19 9115005 ice_man 2013-2-12 20:20
attach_img [重低音] 筍價 Aviano 9  ...23456 yuppi 2012-4-22 17:40 5014395 jayzhk 2013-2-12 17:39
attach_img [討論] PANASONIC JAPAN有新電視公佈啦 風仔風仔仔 2013-2-12 16:59 11146 風仔風仔仔 2013-2-12 17:04
attach_img [AV擴音機] 一著機,喇叭"迫力巴打" orange 2013-2-10 00:32 61634 orange 2013-2-12 14:26
attach_img [影音配件] DARBEE DVP-5000.....孤寒既我都覺$2950真係好值! kenchu6 2013-2-11 22:45 62540 kenchu6 2013-2-12 12:32
attach_img [影音配件] 個個師兄都開大大個箱,我就反而開個細細嘅盒仔... :P agree  ...234 ice_man 2013-2-9 22:22 334452 ice_man 2013-2-12 08:39
attach_img [影音配件] 小弟又忍吾住  ...2 12lui12 2013-2-1 21:44 192884 joelcan 2013-2-12 01:13
attach_img [AV擴音機] "O"記初玩7.1點燈問題 !? henry3721 2013-2-10 23:41 61375 bigair 2013-2-12 00:50
attach_img [討論] DARBEE DVP-5000  ...2 9spl 2012-9-15 18:07 195576 kenchu6 2013-2-11 22:46
attach_img [討論] 有冇人用過 DARBEE 視頻處理器 DVP-5000  ...23 stephenwan 2012-10-22 14:51 256352 kenchu6 2013-2-11 22:44
attach_img [藍光播放機] 爽到爆  ...2 malretep 2013-2-10 14:18 133040 malretep 2013-2-11 21:56
attach_img [其他] 新年快樂 wai.com 2013-2-11 00:57 4963 keke323 2013-2-11 21:06
attach_img [請教] 新手請教 7.1...  ...23 hungyip84 2013-2-6 05:06 232857 poetrypoon 2013-2-11 18:19
attach_img [請教] 請問邊度買Sennheiser HD600 最平? jwnobel 2013-2-11 16:50 01089 jwnobel 2013-2-11 16:50
attach_img [AV擴音機] 5009加义或蕉  ...2 Eric 2013-2-10 20:21 112085 galleryng 2013-2-11 14:17
attach_img [藍光播放機] 求救 : 飛x蒲blu-ray機upgrade後"領野" (Cinavia) henry3721 2013-2-6 23:07 82466 depeche_lam 2013-2-11 12:57
投票 attach_img [請教] 大家點處理d舊器材ge呢?  ...23456 uchifong 2012-8-23 14:17 5210405 halcro33 2013-2-11 12:23
attach_img [高清播放器] 想問下SONY BDP-S190 有冇Cinavia限制?  ...2 POWER 2013-2-8 10:53 103497 speedstar 2013-2-11 09:59
attach_img [喇叭組合] B&w or kef?  ...23 adrianly 2013-1-21 21:12 224709 rasheed 2013-2-11 09:37
attach_img [影音配件] 龍年最後一擊 Audio Technica ATH-W3000ANV 50th Anniversary Headphones flyingpig1355 2013-2-10 15:56 41787 cat35a 2013-2-11 09:32
attach_img [高清播放器] 3D TV+3D media player or 3D TV+Media player ? pbtbadman 2013-2-2 13:56 91994 原明 2013-2-11 08:10
attach_img [請教] 新手請教 (continue)  ...23 hungyip84 2013-2-8 20:53 202387 小仲 2013-2-11 02:06
attach_img [投影機/幕] 三菱HC8000問價 commail 2013-1-29 20:13 11586 c30355 2013-2-11 01:13
attach_img [請教] 求救: Onkyo 818 Setup 唔到 hungyip84 2013-2-10 12:05 51267 hungyip84 2013-2-10 23:18
attach_img [影音配件] 灰屎問題.........  ...234 kiki114 2013-2-8 10:53 334474 plnl88 2013-2-10 22:31
attach_img [AV擴音機] 過年前, 更新左個器材 agree  ...23 justjust 2013-2-8 21:25 233297 dd88 2013-2-10 20:57
attach_img [喇叭組合] 龍年最後一擊 ram 2013-2-9 23:11 91922 kairiip 2013-2-10 14:32
attach_img [教學] 110v or 220v angusluk 2013-2-10 11:13 01248 angusluk 2013-2-10 11:13
attach_img [電源線] 有冇ching用緊這條靚野德國"Nexans"電源線 jjjjjn 2012-11-26 21:22 41675 gikifk 2013-2-10 09:42
attach_img [藍光播放機] 2013年2月10日-17日 春節休假公告 leqee 2013-2-10 00:49 01123 leqee 2013-2-10 00:49
attach_img [請教] 用Yamaha RX-A1010 想加Front High ram 2013-2-7 14:53 11356 sumax877 2013-2-9 21:45
attach_img [高清播放器] 有無師兄UP左部APPLE TV 3 kcandy0000 2013-2-2 10:00 51602 myblue 2013-2-9 18:19
attach_img [投影機/幕] 香港有無 BENQ W1070買?  ...23 kenchui 2012-12-24 15:31 254900 roadx 2013-2-9 12:45
attach_img [重低音] 請教有關Onkyo amp + velodyne spl1200設定 tomohiro 2013-2-8 09:57 21689 tomohiro 2013-2-9 11:35
attach_img [影音配件] 今個月要...先"屎"而後生 agree  ...23456..10 r@y 2013-1-28 17:23 9212165 alpinweissM 2013-2-9 11:25
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊