設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [天線] 求指教 CHLAW 2013-2-20 17:18 41770 shingyin 2013-2-22 10:56
attach_img [AV擴音機] 后级選擇?  ...23 gxxrge 2013-2-20 21:26 203440 yuppi 2013-2-22 10:28
attach_img [站內活動] 又話一連四日有QED Reference HDMI 線試玩分享既?? k750750k 2013-2-21 14:59 11692 k750750k 2013-2-22 10:09
attach_img [藍光播放機] OPPO 103密碼問題 jovisin 2013-2-20 17:03 21445 jovisin 2013-2-22 10:03
attach_img [教學] PMC 喇叭木箱翻新  ...23 darko 2013-2-19 03:50 245690 nakatajackson 2013-2-22 08:42
attach_img [請教] 電視櫃  ...2 kifflau 2013-2-20 20:40 112110 kifflau 2013-2-22 07:29
attach_img [顯示器] 電視掛牆架 rukawa20001 2013-2-21 22:35 22590 galleryng 2013-2-22 01:59
attach_img [請教] 廢物利用 reallyfatboy 2013-2-21 17:34 21008 reallyfatboy 2013-2-21 20:53
attach_img [AV擴音機] mk950喇叭, amp 配乜好? chufelix 2013-2-18 23:56 71706 chufelix 2013-2-21 19:34
attach_img [HDMI線] AudioQuest HDMI線有電池版同冇電版差幾多?  ...2 Gorgeous 2013-2-20 22:23 123298 Gorgeous 2013-2-21 18:15
attach_img [高清播放器] himedia 600a and hd600a eddychan 2013-2-20 16:28 31975 eddychan 2013-2-21 18:12
attach_img [HDMI線] HDMI前後問題  ...2 terencekan 2013-2-20 23:57 122267 terencekan 2013-2-21 18:09
attach_img [教學] 想搵性價比高的迷你size subwoofer  ...234 stevensh 2013-2-18 18:29 316602 !替天行道! 2013-2-21 17:32
attach_img [喇叭線] 定好了配置,但未定好線材..請幫忙 kwanshing 2013-2-20 13:40 61290 gikifk 2013-2-21 17:29
attach_img [重低音] 請教JL F110自動設定問題  ...2 barrychiki 2013-2-21 10:43 162790 mantam121 2013-2-21 17:28
attach_img [AV擴音機] 純睇電影有什麼入門AMP比較好~~  ...2 kwanshing 2013-2-3 23:27 102764 kwanshing 2013-2-21 16:56
attach_img [請教] 回歸源點....AMP重要還是喇叭重要?  ...23 kwanshing 2013-2-19 15:57 202997 kwanshing 2013-2-21 16:52
attach_img [請教] Mk sb8 VS 800i ???  ...2 blindfaith3by8 2012-12-21 19:07 122990 Pinger 2013-2-21 13:43
attach_img [請教] RCA的選擇 bensoncfmak 2013-2-20 23:28 51293 frankpoon 2013-2-21 12:43
attach_img [AV擴音機] 劍桥av磯  ...234 WaiHong 2013-1-12 22:33 365274 louis001 2013-2-21 12:41
attach_img [討論] 香港城市大學進行專業音響消費及宣傳調查〜POST76有朵... pigpighung 2013-2-21 01:47 2948 小瑟 2013-2-21 09:56
attach_img [家訪討論] 水晶晶 亮晶晶 agree  ...23456..28 louis001 2013-1-27 19:14 27122047 louis001 2013-2-21 01:39
attach_img [請教] Blu Ray轉咩檔好? 新人帖 kensonlau 2013-2-21 00:22 21074 stephenwan 2013-2-21 00:33
attach_img [AV擴音機] Anthem MRX-300 Audio Return Channel support ???  ...23 paulsuper 2013-2-20 14:03 232661 siu3067 2013-2-20 23:24
attach_img [藍光播放機] 新手求教改oppo103電源版電溶 新人帖 cmm512 2013-2-15 22:13 21733 cmm512 2013-2-20 22:05
attach_img [請教] 想換喇叭線 waiccw 2013-2-20 14:48 5955 waiccw 2013-2-20 21:32
attach_img [討論] 飛仔9500出唔到櫃 chengvin 2013-2-20 16:52 2915 speedstar 2013-2-20 20:40
attach_img [討論] U.S.A. & CHINA ManU 2013-2-20 17:55 5956 LPL 2013-2-20 20:12
attach_img [討論] 有無邊隻AV Amp播Air Play可以顯示中文? YYSKY 2013-2-20 19:06 1870 YYSKY 2013-2-20 19:07
attach_img [投影機/幕] 商用投影機電幕建議  ...2 SonSon 2013-2-20 12:25 132658 rikota50 2013-2-20 18:04
attach_img [藍光播放機] 點解Oppo105 用headphone 聽cd 人聲遍左?? 新人帖 sp4384 2013-2-13 23:38 31482 sp4384 2013-2-20 17:45
attach_img [討論] 想入手Focal 826V 不過... 新人帖  ...23 gordonsir 2013-1-13 22:05 264847 anw 2013-2-20 17:31
attach_img [請教] 93全區碼? raytse91 2013-2-20 16:25 2830 raytse91 2013-2-20 17:12
attach_img [藍光播放機] Oppo 103 重有冇聲畫唔同步問題呢 ? cwkam 2013-2-7 10:47 61715 leqee 2013-2-20 16:57
attach_img [藍光播放機] Oppo 105 保用證需要郵寄嗎? 新人帖 redman 2013-2-12 13:15 11599 leqee 2013-2-20 16:45
投票 attach_img [討論] 大家睇戲會用邊種音效? digest  ...23456..11 keke323 2012-9-11 21:13 10324800 kenlabs 2013-2-20 14:48
attach_img [HDMI線] 已補相片: 真假Wireworld HDMI 6 Cable digest agree  ...234 stephenwan 2013-1-29 11:31 3512440 MarkKwok 2013-2-20 13:57
attach_img [HDMI線] 窮人救星.... andylau.com 2013-2-20 01:26 52109 andylau.com 2013-2-20 13:35
attach_img [重低音] 原來用cat5做十仔線真強勁 jjjjjn 2013-2-20 01:01 92407 !替天行道! 2013-2-20 13:08
attach_img [請教] 數碼機頂盒 可唔可以用 nas 錄節目? leung3412 2013-2-20 12:59 01260 leung3412 2013-2-20 12:59
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊