設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] 請推介小材料 blackjack 2013-2-18 18:07 2755 YYSKY 2013-2-18 20:59
attach_img [高清播放器] 請問有邊只media player有埋高清機頂盒?? manman991 2013-2-17 15:27 32576 manman991 2013-2-18 19:13
attach_img [請教] Any DVD, DVD Fab 選擇  ...2 barrychiki 2013-2-18 10:37 122056 andylau.com 2013-2-18 18:24
attach_img [喇叭組合] 新手 新人帖 bbq1668 2013-2-17 19:07 71056 bbq1668 2013-2-18 18:06
attach_img [請教] 新手想買部3D BD 機,各CHING可有介紹?  ...234 nicebeebee 2013-2-15 16:42 393688 Frisby75 2013-2-18 17:56
attach_img [請教] 擺位 好難擺得好.....  ...23 JAPAN53 2012-12-27 13:42 273378 JAPAN53 2013-2-18 17:33
attach_img [請教] 十仔咁樣放phase較0定180 agree  ...234 gp250 2013-2-14 21:13 385962 中東油王 2013-2-18 16:45
attach_img [其他] 今日去左 tangcoma 師兄屋企玩(追加詳細內容) agree  ...23 LCPD 2013-2-13 22:50 264920 louis001 2013-2-18 14:17
attach_img [HDMI線] HDMI 1.3線 新人帖 richeung 2013-2-18 09:53 51162 richeung 2013-2-18 13:41
attach_img [喇叭組合] (help!!) 當有燈制關閉時, 喇叭總會"噗"一聲!!!????  ...2 ryan2012 2013-2-17 23:16 153121 ryan2012 2013-2-18 13:36
attach_img [AV擴音機] AV amp一問  ...2 wing421 2013-2-16 23:09 101837 wing421 2013-2-18 13:31
attach_img [AV擴音機] lx86+lx55開箱分享! attachment digest agree  ...23456..9 hin5509 2012-11-5 02:53 8616586 nccfan 2013-2-17 20:54
attach_img [AV擴音機] KEF R300 (front) + R200c + Q100 (back) with Marantz SR5006 新人帖 agree  ...23 mfkong 2013-2-13 19:15 224936 yuppi 2013-2-17 20:15
attach_img [請教] HTPC > PIONEER 822 > PAN P42UT50H 得雪花畫面 micmic2k 2013-2-17 13:34 91344 micmic2k 2013-2-17 17:09
attach_img [請教] 插完hdmi線睇唔到電視  ...2 Ilovehide 2013-2-17 04:41 122573 billymud 2013-2-17 16:40
attach_img [請教] 求教BLU-RAY 燒制的格式???  ...2 76joe 2013-2-16 12:59 111799 mrluk 2013-2-17 02:56
attach_img [討論] 一波未平,一波又起!我真係終極76黑仔王  ...23456..8 anw 2012-4-20 09:54 7311518 bigair 2013-2-17 00:39
attach_img [請教] 請問各位師兄知吳知喇叭吸氣囗既棉邊到有得買? darko 2013-2-16 03:44 91320 billymud 2013-2-17 00:03
attach_img [討論] sds8 philippe 2013-2-16 16:16 8988 coopersken 2013-2-16 23:59
attach_img [主題新聞] Pioneer N-50 & N-30 將於 2013 支援 AIFF 播放 (新聞中心資訊) Miran 2012-11-27 19:19 22392 speedstar 2013-2-16 23:50
attach_img [投影機/幕] 新手初試投影 - 140" 電幕的震撼 agree  ...2345 googleli 2012-5-21 00:20 4811704 阿風 2013-2-16 23:02
attach_img [請教] elac speaker kkkkk6681 2013-2-16 22:33 0729 kkkkk6681 2013-2-16 22:33
attach_img [請教] 請教各師兄換 BOSE 301 IV 問題 ka35 2013-2-16 21:18 21000 ka35 2013-2-16 22:05
attach_img [喇叭組合] 請教各師兄換 BOSE 301 IV 問題 ka35 2013-2-16 20:46 11408 ka35 2013-2-16 20:51
attach_img [請教] sub pmqq 2013-2-16 13:12 5887 jeremymak 2013-2-16 20:07
attach_img [討論] 梳化貼牆, 那如何安裝前后左右置呢?  ...234 gxxrge 2013-2-11 18:02 325233 playing7d 2013-2-16 19:49
attach_img [教學] MK sound 一問 新人帖  ...2 maxam 2013-1-23 10:48 114201 chufelix 2013-2-16 17:51
attach_img [高清播放器] A-300/C-300行ISO/BDMV可以外掛字幕。。。 wilsonchung616 2013-1-23 15:29 32569 hkea 2013-2-16 17:39
attach_img [藍光播放機] Oppo 103/105 播ISO 問題 agree lawfai 2013-2-15 20:47 82388 kc2wong 2013-2-16 14:22
attach_img [AV擴音機] 新手問關於YAMAHA RX﹣V1065 joker7 2013-2-13 15:39 21024 Mr.Yamaha 2013-2-16 14:16
attach_img [AV擴音機] A810 HDMI升頻 DANNY839 2012-1-25 00:22 21654 Mr.Yamaha 2013-2-16 13:59
attach_img [藍光播放機] 求介紹oppo 103 router vincent489 2013-2-15 19:10 31302 commail 2013-2-16 13:45
attach_img [請教] 有限BUDGET的5.1組合建議討論 新人帖 c30355 2013-2-10 14:17 61255 blindfaith3by8 2013-2-16 13:18
attach_img [請教] 3D字幕問題 commail 2013-2-16 12:38 0772 commail 2013-2-16 12:38
attach_img [藍光播放機] Oppo 93 up 105  ...23 poppersan 2013-1-28 13:48 213930 siuping 2013-2-16 10:25
attach_img [請教] crossover 問題.. hungyip84 2013-2-14 03:45 51366 ronan 2013-2-16 01:13
attach_img [AV擴音機] Yamaha 3020 ONKYO 5010 OR DENON 4520  ...2 gxxrge 2013-2-2 08:57 195800 kenmok 2013-2-16 01:08
attach_img [AV擴音機] 接舊迎新, 做前後級新丁 agree  ...234 ivebrown 2013-2-9 19:34 334339 船長 2013-2-16 00:03
attach_img [重低音] Earthquake ff-10 agree benhpc 2013-2-15 19:21 81725 wai7117 2013-2-15 23:02
attach_img [家訪討論] 家訪活動迎新春!大家賞面嘛?  ...2 tangcoma 2013-1-25 17:40 193559 tangcoma 2013-2-15 22:00
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊