設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] oppo 103 問题 pwong888 2013-2-4 06:17 0631 pwong888 2013-2-4 06:17
attach_img [教學] 請問mk 1250 ronan 2013-2-3 21:56 31315 ronan 2013-2-4 00:14
attach_img [顯示器] 中蕉燒印 attachment  ...2345 小仲 2013-1-3 21:51 449335 小仲 2013-2-3 23:42
attach_img [請教] "投投"安裝問題 zardperry 2013-2-2 00:52 81312 zardperry 2013-2-3 23:39
attach_img [藍光播放機] Philips我都係夾你唔黎  ...234 kalmac 2013-2-2 19:12 354673 David_Vincent 2013-2-3 23:12
attach_img [喇叭線] 線材長度一問! justinianlui 2013-2-3 07:52 81861 Gorgeous 2013-2-3 23:11
attach_img [請教] JL F112用咩電源線好呢?唔該各位比比意見! sohoman828 2013-2-3 21:39 11049 sohoman828 2013-2-3 22:53
attach_img [電源線] 請問有沒1000左右好既電源線比4311用啊? bnm 2013-2-3 18:45 51513 jjqqjj 2013-2-3 21:02
attach_img [請教] 入門AV Amp 請教 f601 2013-2-2 14:13 91317 bbq1668 2013-2-3 18:47
attach_img [高清播放器] 買ANYDVD HD OR DVDFAB ???  ...2 andylau.com 2013-1-15 11:46 173176 myblue 2013-2-3 18:43
attach_img [高清播放器] 請問有Android 又可睇3D的選擇 gigi1lover 2013-2-3 10:05 11861 pbtbadman 2013-2-3 18:05
attach_img [AV擴音機] 過年前換機還是過年後換機好? andylau.com 2013-2-3 04:38 81303 louis001 2013-2-3 16:47
attach_img [AV擴音機] 換Amp jjjjjn 2013-2-1 19:35 41036 louis001 2013-2-3 15:59
attach_img [藍光播放機] 咁耐都無人開!...等我開啦..(已出report) agree  ...23 chacha1222 2013-2-2 19:58 203353 Scientist 2013-2-3 14:35
attach_img [顯示器] 有關hx850掛牆架問題(新手) 新人帖  ...2 chihobb 2013-1-16 23:19 183331 sam2004 2013-2-3 14:17
attach_img [顯示器] sony hx850問題  ...2 vsooo 2013-2-3 03:51 122629 dpcs 2013-2-3 13:37
attach_img [AV擴音機] 入部舊機Onkyo TX-NR709 agree  ...23 fm31331 2012-8-22 19:00 265263 LCPD 2013-2-3 12:41
attach_img [電源線] 新電源線  ...23 Howie 2013-2-1 20:37 264554 Howie 2013-2-3 12:03
attach_img [藍光播放機] Just buy PANASONIC DMR-BW880 Blu-Ray 藍光碟全高清錄影機  ...23 Netmans 2012-2-8 14:38 2612788 plnl88 2013-2-3 11:26
attach_img [請教] 請教LX56 setting 問題 chakat 2013-2-3 10:24 1966 joeyeung 2013-2-3 11:17
attach_img [高清播放器] dune smart remote control plugin speedstar 2013-2-1 22:16 31652 myblue 2013-2-3 10:57
attach_img [高清播放器] BDP-450 v5.05 firmware agree  ...234 obee 2013-1-8 10:17 309260 ghosthk 2013-2-3 02:43
attach_img [請教] Marantz SR6007 VS Onkyo 818 新人帖 deviltbear 2013-2-2 20:41 61674 samsontatsuya 2013-2-3 01:32
attach_img [重低音] 調教JL相位問題 m_mak 2013-2-1 01:33 71882 m_mak 2013-2-3 01:29
attach_img [喇叭組合] mordaunt short alumni 5.1問題 新人帖  ...23 macrochris 2013-1-22 06:55 258935 alan2000 2013-2-3 00:48
attach_img [電源線] 小小價錢有唔錯既回報vood00 X-way  ...2 alex318tik 2013-2-2 12:09 112326 alex318tik 2013-2-3 00:27
attach_img [討論] 如果呢件事發生在各位身上,大家會點樣去處理? attachment  ...23456..24 anw 2012-4-6 11:35 23836824 12lui12 2013-2-3 00:25
attach_img [顯示器] SONY HX950 停產 新人帖  ...2 kiki114 2013-2-1 21:15 173888 kiki114 2013-2-2 23:40
attach_img [AV擴音機] 馬仔sr7005可否...... 筋肉人 2013-1-30 23:08 41279 筋肉人 2013-2-2 23:30
attach_img [請教] Av amp 去多聲道後級,有咩rca線推介? dickyball 2013-2-2 23:19 01046 dickyball 2013-2-2 23:19
attach_img [AV擴音機] AV AMP 無聲 新人帖 f601 2013-2-1 00:38 31343 dennislock 2013-2-2 22:35
attach_img [請教] TEAC掂唔掂  ...2 風仔風仔仔 2013-1-31 17:38 132074 bensoncfmak 2013-2-2 21:51
attach_img [討論] 電源線導體“粗單枝”與“多組蕊”的探討及使用分享!!  ...2 toysonline 2013-1-29 17:38 153571 !替天行道! 2013-2-2 21:27
attach_img [喇叭組合] 新手想買兩聲道喇叭 新人帖 konglo123 2013-2-2 13:59 21283 sam12345 2013-2-2 18:47
attach_img [藍光播放機] 有好野同大家分享 agree sumax877 2013-2-2 01:26 93500 depeche_lam 2013-2-2 13:32
attach_img [重低音] 小小投資都可以有改善  ...2 Kelvin0622 2013-1-31 21:57 143266 obee 2013-2-2 11:37
attach_img [重低音] aviano 7 筋肉人 2013-2-2 00:36 21251 mantam121 2013-2-2 10:32
attach_img [喇叭組合] 新手想先玩2.1 OR 3.1先 (主要聽歌) ksing 2013-2-2 10:31 01527 ksing 2013-2-2 10:31
attach_img [請教] 大家的M&K Subwoofer 用緊咩Subwoofer 線 ciboys 2013-2-1 23:54 71308 louis001 2013-2-2 09:22
attach_img [AV擴音機] onkyo 717 和 818有咩分別?? andylau.com 2013-2-1 23:44 11596 ronan 2013-2-2 01:02
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊