設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] 請問中置係咪一定要擺正中間?  ...234 wkwkevin 2013-3-8 00:10 374618 Jackiewakusome 2013-3-10 12:30
attach_img [討論] 係咪成日要set EQ? sorchuchu 2013-3-10 00:59 51294 bbsai 2013-3-10 10:18
attach_img [AV擴音機] 聖誕老人的禮物 天逸 HD-5250SE attachment agree  ...2345 nsw123 2012-12-31 00:48 436875 kungfutown5 2013-3-10 10:03
attach_img [藍光播放機] Pioneer -LX55問題 alex318tik 2013-3-10 02:05 21357 alex318tik 2013-3-10 04:47
attach_img [教學] 大門隔音問題  ...2 ronan 2013-3-2 23:50 147104 ronan 2013-3-10 02:18
attach_img [請教] 俾你揀你會升級啲咩呢?  ...2 Joes 2013-3-9 17:55 101598 Gorgeous 2013-3-10 00:26
attach_img [請教] 在那買黑麻石?  ...234 adrianly 2013-1-27 21:48 317827 POWER 2013-3-9 23:53
attach_img [其他] thx tm1685 2013-3-9 12:09 71392 船長 2013-3-9 23:14
attach_img [高清播放器] A300 有影無聲 the_1 2013-3-4 12:40 51495 smkwan 2013-3-9 22:42
attach_img [顯示器] Panasonic 55"VT50H 的設定 vitsoi 2013-3-9 15:11 11730 plnl88 2013-3-9 19:03
attach_img [喇叭線] 請問邊度有 lnakustik LS603賣  ...2 aibo627 2012-11-19 20:27 164316 ManU 2013-3-9 18:49
attach_img [AV擴音機] Pioneer LX-85重有無得賣  ...234 Marco168 2013-3-2 05:25 374063 GazzaPaul 2013-3-9 17:46
attach_img [討論] HTPC家訪後感想 agree  ...2 pac 2013-3-7 12:01 162477 pac 2013-3-9 16:56
attach_img [喇叭組合] 官網都登錯嘢............ agree  ...2 ManU 2013-3-3 18:18 132823 ManU 2013-3-9 16:43
attach_img [藍光播放機] 請問 Sony S790 同 Pioneer BDP450 LX55 邊部畫質較好?  ...234 kitsiu81 2013-2-26 16:12 356079 patrick323 2013-3-9 15:15
attach_img [喇叭組合] 找尋 canton gle 455 邊度有得試 JAPAN53 2013-3-9 10:56 3822 Overnite 2013-3-9 13:51
attach_img [討論] 新加肉酸牆蘇比十仔同amp 用 kefana 2013-3-8 20:05 31198 YYSKY 2013-3-9 13:00
attach_img [高清播放器] Toshiba AV硬碟 與 Popcorn A400分享 手機發帖 digest agree  ...2 sounddecision 2013-3-2 15:11 125389 sounddecision 2013-3-9 12:07
attach_img [請教] Amp 音量問題. justinianlui 2013-3-8 21:03 91483 jason1969 2013-3-9 11:17
attach_img [喇叭組合] 4萬元買前置及中置,有甚麼推介? 新人帖  ...23 jimyu 2013-3-7 17:24 213808 Ep-71 2013-3-9 10:51
attach_img [請教] 天綫插座 heven 2013-3-9 01:19 31680 depeche_lam 2013-3-9 10:31
attach_img [教學] 60" lowend TV 買邊隻好?  ...2 Lester 2013-3-8 09:44 112371 Lester 2013-3-9 08:55
attach_img [喇叭線] 淘寶好多假線賣 gikifk 2013-3-8 22:15 72082 patchiu 2013-3-9 07:30
attach_img [顯示器] 強大的三星堀起,原來背後手段是...  ...23 David_Vincent 2013-1-24 23:02 246349 nicebeebee 2013-3-9 00:00
attach_img [AV擴音機] 原來 emotiva xpa-5 oem 間廠係....  ...2 binge 2013-3-8 22:42 102771 ronan 2013-3-8 23:48
attach_img [請教] MK250接線問題  ...23 terencekan 2013-2-27 13:03 202485 mantam121 2013-3-8 23:10
attach_img [影音配件] Sony MDR-DS7500 入手 + 小問題 wongja 2013-1-15 15:21 22291 vier 2013-3-8 22:19
attach_img [HDMI線] 假 Silver Starlight 6 更新 pag e7 digest  ...23456..8 bensoncfmak 2013-2-14 21:26 7513891 gikifk 2013-3-8 21:42
attach_img [喇叭組合] 琴晚去友誠吹開水....  ...23456..20 yuppi 2012-9-18 23:17 19536753 gabriel0388 2013-3-8 20:51
attach_img [訊號線] cdp及KT88胆機用什麼線 dd88 2013-3-8 19:19 11143 tennishk 2013-3-8 19:56
attach_img [顯示器] 想請教師兄會揀Sony 55HX950 定 Samsung 55ES8000? 新人帖  ...23 kofsum 2013-3-4 22:53 274929 gikifk 2013-3-8 19:23
attach_img [請教] 請問邊有Oyaide EE/F-S 2.6賣?幾錢尺?  ...234 cth516 2013-3-5 10:52 325417 cth516 2013-3-8 19:10
attach_img [請教] 下一步換咩好,會較大改善!  ...23 JAPAN53 2013-3-8 09:45 223145 mantam121 2013-3-8 18:48
attach_img [藍光播放機] 有冇人用電腦駁105 個DAC出 rayray2525 2013-3-7 13:36 21515 rayray2525 2013-3-8 17:54
attach_img [AV擴音機] 開箱-Denon AVR 4520 新人帖 digest agree  ...23456 chenfala 2013-2-26 10:05 5911892 mankoo米高 2013-3-8 17:04
attach_img [請教] 我想換過個影音架...有無好介紹  ...23 JAPAN53 2013-3-6 11:29 243133 JAPAN53 2013-3-8 15:40
attach_img [影音配件] 人間慘事...  ...2 kenmok 2013-3-6 22:42 193040 galleryng 2013-3-8 15:34
attach_img [請教] 購買二手喇叭問題 kwanshing 2013-3-8 14:07 2838 YYSKY 2013-3-8 14:21
attach_img [喇叭組合] 有冇師兄知道KEF Q300邊間賣平啲同埋做緊幾錢!?  ...2 T.C 2013-2-28 14:23 103360 T.C 2013-3-8 13:21
attach_img [討論] 竟然比我响淘寶搵到 wash 2013-3-7 11:35 61698 YYSKY 2013-3-8 08:07
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊