設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [電源線] 車佬電源線 jjjjjn 2013-3-12 21:49 52359 gikifk 2013-3-18 23:14
attach_img [藍光播放機] 103睇唔到志明與春嬌 chwch 2013-3-17 16:07 31463 chwch 2013-3-18 21:06
attach_img [討論] Speaker plays Bi-wire or jumper is more better sound?  ...2 jjjjjn 2013-1-26 20:57 142567 Gorgeous 2013-3-18 20:44
attach_img [請教] 55吋-60吋有咩選擇 ? 丁蟹 2013-3-18 17:23 1969 edlsang 2013-3-18 19:42
attach_img [請教] AV系統和兩聲道的喇叭線有何分別??? Felis 2013-3-18 17:21 71165 Gorgeous 2013-3-18 19:33
attach_img [討論] 測試3d最好電影  ...2 12lui12 2013-3-13 02:00 152687 丁蟹 2013-3-18 17:44
attach_img [藍光播放機] 105是否同時支援3D4K kc275 2013-3-14 15:55 41365 kc275 2013-3-18 16:49
attach_img Panasonic將退出Plasma電視市場 David_Vincent 2013-3-18 16:29 01036 David_Vincent 2013-3-18 16:29
attach_img [顯示器] SONY HX950 55"  ...2 manbbb 2013-3-8 20:48 144744 DonDon 2013-3-18 15:55
attach_img [影音新聞] Panasonic唔玩等離子 轉攻OLED電視  jamesbond 2013-3-18 13:02 01138 jamesbond 2013-3-18 13:02
attach_img [高清播放器] Sigma 8911 高端芯片 vs HTPC ATI display 邊個靚d? lazioman 2013-2-15 15:30 43507 goemonate 2013-3-18 12:30
attach_img [請教] 請問有邊隻media player聲畫比較好介紹? elmohkg 2013-3-16 22:45 41306 elmohkg 2013-3-18 09:51
attach_img [主題新聞] KEF E305 家庭影院揚聲器系統 (新聞中心資訊)  ...2 Miran 2013-3-16 17:47 124639 KEF-HK 2013-3-18 09:25
attach_img [請教] DVDFab 轉檔的問題. 76joe 2013-3-17 23:31 51073 76joe 2013-3-18 02:33
attach_img [顯示器] 依家係咪冇 TV 係有 IEC頭比你自己換線架勒??  ...234 小瑟 2013-3-15 00:02 356319 warmmjs 2013-3-18 00:28
attach_img [AV擴音機] 請問尖沙咀通利是否可以試齊 Yamaha Amp corolladv 2013-3-16 21:54 71819 YYSKY 2013-3-17 20:14
attach_img [請教] 想問下邊到有得即check十仔? ropresident 2013-3-17 18:25 2857 ropresident 2013-3-17 19:52
attach_img [投影機/幕] 幫老友一問商用projector選擇~~唔該哂~ tomohiro 2013-3-16 12:42 61173 andickson 2013-3-17 18:08
attach_img [喇叭線] 鴨記街邊檔雜線 teeteetun 2012-12-31 11:46 92779 gikifk 2013-3-17 17:45
attach_img [請教] 很煩惱LG 42LM7600 VS LG 47LM6700 VS SHARP 46LX830 系列..求幫忙 新人帖  ...2 jy304532 2012-10-30 23:33 173527 小瑟 2013-3-17 17:28
attach_img [AV擴音機] 喇叭滋滋聲 marco511 2013-3-17 15:40 21047 marco511 2013-3-17 17:12
attach_img [喇叭線] Neotech 7u super occ nes3003 vs audio note an-la 葵一 2012-12-25 20:54 32662 葵一 2013-3-17 12:30
attach_img [重低音] JL Audio F112 開箱 agree  ...23456 CharlieMike 2013-3-14 09:31 547961 gary0827 2013-3-17 11:53
attach_img [請教] 我個威力登十烏化 CHT-10Q 壞咗冇聲出 新人帖 andyyip9045 2013-3-17 00:33 11451 morrise 2013-3-17 03:26
attach_img [顯示器] 求救:強國panasonic p60st50 收不到香港高清嗎? kenji5678 2013-3-14 09:52 72576 gundabee 2013-3-17 03:00
attach_img [請教] 華強北邊到多音響野買?  ...2 darko 2013-3-14 16:15 129956 s92204 2013-3-17 00:11
attach_img [請教] 終於到我喇!!!問題在Page:4 # 32 agree  ...23456 JAPAN53 2013-3-1 23:15 545696 louis001 2013-3-16 23:01
attach_img [請教] Anthem MRX audio input RCA no sound paulsuper 2013-3-16 17:36 4931 paulsuper 2013-3-16 23:00
attach_img [喇叭線] 純銅喇叭線有什麼好介紹  ...2 sunny.hung 2013-2-6 16:08 174207 gikifk 2013-3-16 17:53
attach_img [討論] Sunfire Ture subwoofer EQ VS JL110  ...2345 edlsang 2013-2-28 23:09 456288 edlsang 2013-3-16 00:51
attach_img [影音配件] 依堆野果然有料到 agree  ...23 pac 2013-3-15 11:44 214461 powpow~ 2013-3-15 21:48
attach_img [喇叭組合] 請問AE107中置可以嗎? bnm 2013-3-15 21:29 01163 bnm 2013-3-15 21:29
attach_img [AV擴音機] 開箱...Sunfire TGA 7201 agree  ...23456..8 Felis 2013-3-13 14:55 7212816 michaellau 2013-3-15 18:38
attach_img [HDMI線] 窮人新玩物 agree  ...23456 patchiu 2013-3-3 21:12 598285 patchiu 2013-3-15 16:58
attach_img [顯示器] [轉貼] 4K FOOTAGE TimeScape agree Netmans 2013-2-14 21:56 32934 Netmans 2013-3-15 13:44
attach_img [請教] TMall 哩部點歌機掂唔掂 lklklk1111 2013-3-15 12:25 21275 YYSKY 2013-3-15 13:14
attach_img [請教] Improvement of my recent AV system  ...2 mfkong 2013-3-13 18:52 181890 Gorgeous 2013-3-15 10:58
attach_img [其他] 關閉 agree  ...234 avav 2013-3-13 22:18 374611 bbq1668 2013-3-15 06:52
attach_img [顯示器] 徵求各方提供意見 (Pansonic 與 Sony) 新人帖  ...234 taikong 2012-12-27 14:44 327214 mankoo米高 2013-3-15 03:42
attach_img [顯示器] panasonic led tv th-l47et5h OK?  ...2 andyleung66 2013-1-23 17:51 194826 小瑟 2013-3-14 23:36
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊