設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] 器材發揮 nippon 2012-5-31 08:11 51174 gikifk 2012-5-31 21:28
attach_img [站內活動] " 2012 AV藍光5.1 (入門級)組合鬥一番 " digest  ...23456..8 mankoo米高 2012-5-1 09:54 7934245 亞拜 2012-5-31 21:13
attach_img [請教] Harmonix RCA線  ...234 mclaren 2012-5-11 11:20 314756 yuppi 2012-5-31 19:39
attach_img [請教] 求教藍光機 peter99 2012-5-31 15:39 5915 peter99 2012-5-31 19:02
attach_img [討論] 後悔換左部LX75.......  ...23456 alexistai 2012-5-29 00:00 519280 702 2012-5-31 18:08
attach_img [投影機/幕] Grandview 投影幕 bpihk 2012-4-30 01:12 22305 gikifk 2012-5-31 18:01
attach_img [請教] Sharp 46LX830H 各畫面調教 danbig 2012-5-30 20:30 41546 danbig 2012-5-31 17:24
attach_img [請教] 究竟我是入左三星定百記既騙局  ...234 calbee1128 2012-5-28 13:05 378740 calbee1128 2012-5-31 15:19
attach_img [請教] LED TV wall mount questions chujei 2012-5-23 23:32 91630 ryanytwong 2012-5-31 14:35
attach_img [HDMI線] 大討論!TELL ME 邊個品牌HDMI 性價比最高?  ...23456 fancyzhou 2012-5-23 13:54 5511077 老豆 2012-5-31 14:10
attach_img [討論] 旺角友誠唔知幾樓有Klipsch HDT 500 套餐食唔食得過? 黑貓 2012-5-30 22:54 71561 unclechui 2012-5-31 11:57
attach_img [請教] 請問Yamaha的showroom在那裡?想試3010  ...23 chacha1222 2012-5-30 11:30 273606 雞丁爸爸 2012-5-31 10:38
attach_img [請教] Belden 8471  ...2 mancarmen 2012-5-30 17:59 172932 beginners 2012-5-31 01:55
attach_img [請教] 想整條靚線由oppo93出比dvd 5.1 ERIC812 2012-5-30 20:03 61231 ERIC812 2012-5-31 00:12
attach_img [AV擴音機] 自動跳台&換機一問 haruka 2012-5-30 23:45 21061 haruka 2012-5-31 00:05
attach_img [藍光播放機] 馬仔ud5005小報告 agree  ...23 lawzelda 2011-3-9 00:42 266319 joe_76 2012-5-30 23:41
attach_img [請教] ISOCLEAR 釘墊係咪真係會cut 聲  ...2 teeteetun 2012-5-29 15:50 103511 teeteetun 2012-5-30 21:04
attach_img [重低音] 細空間,大改變 ,800i digest agree  ...23456 Szelong 2012-5-19 13:34 5312488 Szelong 2012-5-30 20:57
attach_img [顯示器] 原來P記65" VT30已經跌左價...  ...23 cosworth01hk 2012-5-11 22:02 286944 wkchung 2012-5-30 20:28
attach_img [請教] Dali Ikon 5 連釘腳但係冇釘墊  ...2 teeteetun 2012-5-18 19:28 173297 teeteetun 2012-5-30 20:24
attach_img [AV擴音機] Onkyo 809 or Pioneer LX55  ...23 hardmankam 2012-5-21 11:36 284821 hardmankam 2012-5-30 19:54
attach_img [請教] KEF Q600c 有不規則的沙沙聲 singlung 2012-5-29 13:00 61415 singlung 2012-5-30 19:23
attach_img [藍光播放機] 比D意見呀~Pioneer BDP-LX55 Blu-ray 3D Player  ...234 6ACE 2012-4-28 18:40 317668 cello13814 2012-5-30 18:04
attach_img [AV擴音機] LX 73睇金陵十三釵無顯示係TrueHD 24bit/96kHz kei68 2012-5-27 19:18 61800 ice1chan 2012-5-30 17:44
attach_img [AV擴音機] 請教AV AMP內"ohm"問題, quntinchan 2012-5-29 17:46 31148 quntinchan 2012-5-30 17:30
attach_img [喇叭組合] 十幾年前既衝動,估吾到今晚又再發生............ agree  ...23456..7 yuppi 2012-3-24 00:18 6813266 titus614 2012-5-30 14:04
attach_img [藍光播放機] UD5005 vs CD6004? joe_76 2012-5-30 13:54 0946 joe_76 2012-5-30 13:54
attach_img [AV擴音機] PIONEER 全新系列AV擴音機 VSX-822-K / VSX-522-K (AV Blog 資訊) Miran 2012-5-28 17:34 32126 ice1chan 2012-5-30 13:34
投票 attach_img [AV擴音機] 曾經團購過 Emotiva XPA-5 power amp 的師兄請投票 ~~  ...23456..10 jjboy 2010-11-2 15:49 9341633 ruri 2012-5-30 12:56
attach_img [高清播放器] 請教Himedia HD 910 nsw123 2012-5-30 12:30 02121 nsw123 2012-5-30 12:30
attach_img [請教] 後置喇叭線一問  ...2 eddiesteph 2012-5-26 09:35 102414 snoopyboy001 2012-5-30 11:56
attach_img 後置喇叭用邊隻牌子好?請各大佬比寶貴意見  ...23 joetam1709 2012-5-12 22:14 254814 Happy89 2012-5-30 09:58
attach_img [請教] 請各位師兄介紹下邊度有信譽保證的改裝店舖  ...2 Kevin70 2012-5-29 21:15 101846 cello13814 2012-5-30 09:43
attach_img [高清播放器] realtek 1073 上網睇波有無計? rohy 2012-5-29 02:40 52109 allenyu 2012-5-30 00:52
attach_img [AV擴音機] ‧馬仔7005vs6006 筋肉人 2012-5-28 23:01 81727 lovelyannie 2012-5-30 00:04
attach_img [AV擴音機] 有airplay的AVM介紹 Chuon 2012-5-28 12:34 31264 Chuon 2012-5-29 23:42
attach_img AQ hdmi3 分真假 newmarks 2012-5-4 19:08 11483 devillee 2012-5-29 23:09
attach_img [高清播放器] iphone + Magic TV 請教一問 paladin 2012-5-25 00:33 11385 mnmxxxx 2012-5-29 22:51
attach_img [請教] 5.1 blu ray問題 beerboy 2012-5-29 20:58 71313 beerboy 2012-5-29 22:08
attach_img [其他] "C tuner" Free tuning app for limited time on itunes hkguy-sp 2012-5-29 21:33 0956 hkguy-sp 2012-5-29 21:33
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊