設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] 睇3D一問  ...2 風仔風仔仔 2012-4-28 18:57 123490 wongfai7628 2012-6-8 18:08
attach_img [請教] KEF Q500 + Onkyo 809 pooh5210058 2012-6-8 01:57 71766 gikifk 2012-6-8 17:20
attach_img [重低音] subwoofer 可否放正中間  ...23456 nippon 2012-6-7 11:55 5611075 wally 2012-6-8 15:34
attach_img [請教] magic tv接法  ...2 civic 2012-6-8 11:00 172933 garyleunghk2222 2012-6-8 15:31
attach_img [高清播放器] MagicTV 3000 又係死火牛  ...2 buyo 2012-6-6 23:25 103939 Szelong 2012-6-8 14:58
attach_img [請教] 用乜 av amp 聽 blu-ray 演唱會 最好?  ...23456 bulletdodgeneo 2012-6-6 15:00 559023 Jackiewakusome 2012-6-8 14:51
attach_img [影音配件] 想買5.1耳機 jerrygel 2012-6-8 08:59 21538 jerrygel 2012-6-8 13:43
attach_img [請教] 買左部藍光機 但HDMI冇畫面  ...2 davis1998 2012-6-3 16:03 193132 littlesweet 2012-6-8 11:44
投票 attach_img [討論] 嚟到新世代, TrueHD同DTS HDMA暫時邊個做得好O的  ...23456..7 chhanthony 2008-12-21 00:56 6721562 myblue 2012-6-8 11:15
attach_img [請教] Pioneer VSX-LX55及BDP-440 pkedward 2012-6-8 10:40 0932 pkedward 2012-6-8 10:40
attach_img [顯示器] 真係忍唔住 (pan記VT31) attachment  ...2345 ykkc 2012-5-5 19:46 409867 felix1997 2012-6-8 09:39
attach_img [請教] Pioneer LX82 vs Anthem MRX 300? darko 2012-6-8 01:52 01110 darko 2012-6-8 01:52
attach_img [高清播放器] 新手請教播放機問題  ...234 ncked 2012-6-4 00:04 315376 nellwill 2012-6-8 01:29
attach_img [喇叭組合] 想 upgrade 前置+中置 for 睇戲。請各位師兄比意見  ...23456..8 76joe 2012-6-5 02:53 7610607 76joe 2012-6-8 00:27
attach_img [請教] thinkpad x220 display port to hdmi出hd ready 電視有問題? rockyw 2012-6-7 21:11 31101 Szelong 2012-6-8 00:13
attach_img [請教] (月經帖)想請師兄們介紹隻入門濾波拖板  ...23 ERIC812 2012-6-5 00:44 286039 B1314 2012-6-7 22:57
attach_img [討論] 魚缸同影音有無衝突  ...23456..7 edlsang 2012-6-2 14:17 639103 Szelong 2012-6-7 22:02
attach_img [請教] 有無人玩緊雙中置?  ...2 avis 2012-6-7 08:59 172435 gikifk 2012-6-7 21:51
attach_img [請教] Denon AVR-3808 冇咗OSD samueltlc 2012-6-7 21:31 21015 gikifk 2012-6-7 21:47
attach_img [顯示器] HX920 or VT30H ?? lay133 2012-6-7 14:47 41665 i34u 2012-6-7 21:43
attach_img [討論] 2012 倫敦奧運 高清接收 問題 eggcake92 2012-6-6 20:19 81696 darren14 2012-6-7 21:40
attach_img [HDMI線] Sony hdmi cable jeffyu249 2012-6-7 11:05 42789 jeffyu249 2012-6-7 19:19
attach_img [高清播放器] HD600f ggarychan 2012-6-5 00:07 42035 nellwill 2012-6-7 18:34
attach_img [AV擴音機] Marantz setting 問題...... andylau.com 2012-6-7 12:47 41312 happyt610 2012-6-7 18:03
attach_img [顯示器] [心大心細]新居 > 50吋 Plasma vs LED  ...234 davisybw 2012-6-5 11:05 358712 gtf 2012-6-7 11:39
attach_img [請教] 我部Onkyo 609 用THX既mode點解會冇聲, D speaker係咪要認證先得  ...2 enam 2012-6-6 10:12 112392 enam 2012-6-7 10:57
attach_img [請教] Amazo 賣做特價超抵Atlantic Technology Speakers  ...2 belebala2012 2012-6-6 12:28 153684 belebala2012 2012-6-7 10:52
attach_img [藍光播放機] (追加最新內容)Sony BDP-S790 4k Blu-ray Player Available.2400$(轉貼) attachment agree  ...23456..27 落雨路 2012-5-14 22:40 26846550 cello13814 2012-6-7 08:10
attach_img [喇叭組合] Dali suite 2.8 各位師兄這個喇叭正嗎? 76joe 2012-6-7 01:01 01140 76joe 2012-6-7 01:01
attach_img [喇叭組合] 一年限定(第三彈) Dali ikon 6 MK2無箱開 agree  ...23456..8 xxijixx 2012-6-3 17:30 7114714 xxijixx 2012-6-7 00:59
attach_img [請教] HDMI 至擴音一問  ...2 mousejl 2012-5-31 22:48 162880 mousejl 2012-6-7 00:12
attach_img [請教] Velodyne Eq max 10 適合配之線材  ...23 lovelyannie 2012-5-10 01:27 214959 lovelyannie 2012-6-6 22:38
attach_img [顯示器] 頭痛...買邊部好???  ...2345 大mo 2012-5-29 00:54 458021 fatkie 2012-6-6 21:30
attach_img [討論] 星光城  ...2 ericcch 2012-6-6 10:10 192681 cmahui 2012-6-6 21:11
attach_img [請教] OMD-5 cmahui 2012-6-5 23:34 31442 cmahui 2012-6-6 18:43
attach_img [請教] sony bdv 990w 201at 2012-6-6 17:50 01289 201at 2012-6-6 17:50
attach_img [影音新聞] Panasonic's UN-W700 isn't a tablet Netmans 2012-6-5 22:18 11212 lamtsai 2012-6-6 14:52
attach_img [請教] magic tv share marumaro 2012-6-6 11:30 21489 nippon 2012-6-6 13:54
attach_img [請教] 唔知重有咩電器係大陸買會 C/P 值高呢? felix1997 2012-6-6 13:37 1799 digcom 2012-6-6 13:44
attach_img [重低音] Audioengine (AS8) sub仔 rc.simpsons 2011-3-19 21:29 51935 rc.simpsons 2012-6-6 13:15
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊