設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [電源線] 英美電源線問題  ...2 蘇伯 2012-5-21 17:57 124311 Big_McIn 2012-5-27 11:47
attach_img [請教] Now 高清台和cable 高清台一問 風仔風仔仔 2012-5-26 18:26 71879 elvisoph 2012-5-27 11:33
attach_img [投影機/幕] 請問各ching的幕底離地幾高呢?  ...2 tsuiyuen 2012-5-24 07:33 183135 gikifk 2012-5-27 10:48
attach_img [投影機/幕] 終於進入投影嘅世界(HC4000/OS) agree  ...23456 fatboy88 2011-10-4 22:52 5913666 japanhome 2012-5-27 10:41
attach_img [高清播放器] Dune 機的字幕 coding 轉換....煩! richie 2012-5-7 13:41 21281 rohy 2012-5-27 04:01
attach_img [AV擴音機] Onkyo 616 夾 kef 3005 5.1 OK嗎?  ...2 superken0 2012-5-25 19:55 184043 maptin1234 2012-5-27 01:35
attach_img [請教] Scandyna minipod + 全白中置  ...2 malnutrian 2012-5-25 00:04 102702 ab3206 2012-5-27 00:03
attach_img [超低音線] 有關FAMOUS AUDIO........ andylau.com 2012-5-26 23:37 01517 andylau.com 2012-5-26 23:37
attach_img [討論] Apollo WW線正價有 20 % off - [閱讀權限 1]agree  ...23456 minimoai 2011-11-26 19:21 508013 coody 2012-5-26 23:22
attach_img [投影機/幕] HC4000  ...2 skf 2012-5-4 23:09 193609 calvin84 2012-5-26 22:50
attach_img [重低音] 請教 polkaudio 得唔得呢? pcmasterq 2012-5-26 17:39 21752 pcmasterq 2012-5-26 22:42
attach_img [投影機/幕] 投影入門 rukawa20001 2012-5-25 22:40 91911 gikifk 2012-5-26 21:16
attach_img [顯示器] 32"電視選擇?? ksing 2012-5-26 12:18 41150 pcmasterq 2012-5-26 17:52
attach_img [喇叭線] 英國器材用咩喇叭線...?  ...2 henry0820 2012-5-26 02:35 103111 henry0820 2012-5-26 17:50
attach_img [請教] 請教AV bypass接線 liwc_michael 2012-5-26 14:39 61618 manKi 2012-5-26 17:30
attach_img [請教] 音壓的疑惑~  ...2 justinianlui 2012-5-24 22:51 112628 akira11092 2012-5-26 16:39
attach_img [討論] AET 一問??? deedeewong 2012-5-26 02:29 72162 manKi 2012-5-26 14:58
attach_img [請教] 買電視選擇困難症。。。  ...2345 ERIC812 2012-5-25 12:19 435869 circleli 2012-5-26 12:49
attach_img [請教] 點揀好 coody 2012-5-26 12:49 0669 coody 2012-5-26 12:49
attach_img [其他] 空降紙皮盒 agree  ...2 silvermoon 2012-5-25 18:20 163018 ryanytwong 2012-5-26 11:27
attach_img [討論] 有關HDMI L型接頭 shichun 2012-5-25 15:24 11007 shichun 2012-5-26 11:12
attach_img [請教] 老麥C2300 AV Bypass一問 googleli 2012-5-26 09:03 11131 PP-HK 2012-5-26 10:47
attach_img [其他] 今時今日,咁嘅服務態度  ...234 Jaffeowng911 2012-5-22 23:38 397510 garyleunghk2222 2012-5-26 10:28
attach_img [顯示器] Plasma 燒印 hsbkl 2012-5-25 22:38 41904 hsbkl 2012-5-26 08:08
attach_img [請教] LG 55LW6500 vs 55LW5500 (P5 有setting)  ...23456 popo388 2012-5-11 00:00 5510377 szetojason 2012-5-26 01:13
attach_img [請教] 今日走去買咗 isoL 8 mini sub2 喇... henry0820 2012-5-24 01:45 92025 henry0820 2012-5-26 00:27
attach_img [藍光播放機] Denon 2012ud & Cambridge Audio 651bd brianwu4 2012-5-23 22:17 21479 brianwu4 2012-5-25 23:41
attach_img [討論] 請問用緊Now HD同Cable HD既C Hing...... David! 2012-5-25 16:25 3998 hatori 2012-5-25 23:03
attach_img [重低音] 有冇人用呢個超低音 pkboy0009 2012-5-25 15:42 61920 gikifk 2012-5-25 22:48
attach_img [請教] 馬仔升級請教 robby 2012-5-25 14:43 3979 robby 2012-5-25 19:29
attach_img [顯示器] LG: 3D LED TV- 55LM9600  ...2 ocicattt 2012-5-2 18:44 155901 ocicattt 2012-5-25 18:01
attach_img [影音新聞] Sony iPad 揚聲器AirPlay 底座 RDP XA700iP (AV Blog 資訊) Miran 2012-5-25 17:39 01583 Miran 2012-5-25 17:39
attach_img [影音新聞] JVC 專業級 LED 液晶顯示器 DT-V21G1 (AV Blog 資訊) Miran 2012-5-25 17:31 01567 Miran 2012-5-25 17:31
attach_img [請教] 如果聽歌為主的話, 應該用咩 AV 擴音機比較好?  ...234 hypnos 2012-5-22 13:57 327149 HD308 2012-5-25 16:19
attach_img [討論] ONKYO也可玩AIRPLAY agree  ...23 pac 2012-4-9 15:32 256530 enam 2012-5-25 09:48
attach_img [請教] [New problem!] Sharp TV user please come again :) silvermoon 2012-5-23 22:34 21094 silvermoon 2012-5-24 23:19
attach_img [AV擴音機] 美版的SC68,SC67,SC65,SC63 是香港的那個型號? cello13814 2012-5-24 08:29 1951 cello13814 2012-5-24 23:10
attach_img [AV擴音機] Onkyo TX-NR 717 and TX-NR 818 何時發售?  ...23 cello13814 2012-5-21 16:46 296844 cello13814 2012-5-24 23:02
attach_img [電源線] MS金頭+oyaide c079金尾 > LX 73, MS銅頭+oyaide 029銅尾>SB 12  ...2 kei68 2012-5-22 00:27 174500 kei68 2012-5-24 22:57
attach_img [請教] Av amp,後級和blu ray要加釘腳嗎?  ...2 Bosco668 2012-5-24 10:03 112944 gikifk 2012-5-24 22:29
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊