設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [顯示器] 陳列P 記 Plasma 開箝文 agree  ...23456 edlsang 2012-11-27 12:14 518345 ivan8313 2012-12-7 13:48
attach_img [AV擴音機] 新手請大家俾俾意見....  ...2 CIBE 2012-12-7 00:35 121793 CIBE 2012-12-7 13:43
attach_img [藍光播放機] 今日卒之有時間去攞啦......105 agree  ...2345 chacha1222 2012-12-5 21:46 404615 paladinleaf 2012-12-7 13:35
attach_img [請教] Solidsteel H6 , 6.3 用乜野釘墊 好 Pirro 2012-12-7 13:23 01198 Pirro 2012-12-7 13:23
attach_img [請教] INT AMP ato149 2012-12-6 16:58 71221 yuppi 2012-12-7 13:11
attach_img [請教] 笑料。 wung0317 2012-12-7 12:29 41128 wung0317 2012-12-7 12:43
attach_img [請教] 老人家(WOOFER)比併 新人帖 iamtom 2012-12-6 15:12 31145 鐵心心 2012-12-7 12:26
attach_img [主題新聞] 三菱電機 HC8000D 試映會 (代理活動消息) wil-wil 2012-12-6 23:28 51909 鐵心心 2012-12-7 12:25
attach_img [討論] 不吐不快 Deception agree  ...23456..8 cheungmeimei 2012-11-29 20:24 758293 LCPD 2012-12-7 11:32
attach_img [教學] 真黑仔!新喇叭其中一隻中音單元拆聲!  ...23 Tailiang 2012-12-5 12:00 234009 Tailiang 2012-12-7 09:52
attach_img [喇叭組合] 新玩具Heco The New Statement updated photos P2 & P8 手機發帖 agree  ...23456..8 jason1969 2012-11-28 18:43 718524 jason1969 2012-12-7 08:59
attach_img [高清播放器] 有咩高清播放器可收同錄到香港電視?  ...2 vinoking 2012-11-27 23:17 122708 vinoking 2012-12-7 08:12
attach_img [藍光播放機] HELP......Pioneer BDP-450 ato149 2012-11-19 11:14 11620 chaps211 2012-12-7 04:14
attach_img [電源線] IXOS XHP280 Studio 8 Outlet UK Power Station  ...2 Denio 2012-3-22 19:46 113991 yingivan168 2012-12-7 01:04
attach_img [喇叭線] A貨 sony9406 2012-12-5 15:29 51376 keke323 2012-12-6 21:49
attach_img [高清播放器] 隻Total Recall係Media Player到播究竟有冇出事?  ...2 myblue 2012-11-28 22:11 133001 myblue 2012-12-6 20:23
attach_img [請教] 中置喇叭擺位  ...23 siuyuho 2012-12-1 18:54 273840 samuel8892000 2012-12-6 19:47
attach_img [請教] 擴音機功能問題。 lokman886 2012-12-6 17:49 0670 lokman886 2012-12-6 17:49
attach_img [請教] 投影機入門請教 新人帖  ...2 kenchui 2012-12-5 16:15 182482 tank 2012-12-6 16:41
attach_img [HDMI線] If 1000 budget ? What choose ? PIG2009 2012-12-6 15:08 1967 grd727 2012-12-6 15:16
attach_img [請教] 有關電氣石 szetojason 2012-12-6 12:05 3988 szetojason 2012-12-6 14:52
attach_img [討論] 有無師兄試過咁樣玩法?(兩條BALANCE入WOOFER) pac 2012-12-6 12:31 31062 Gorgeous 2012-12-6 14:29
attach_img [請教] 有無師兄熟邊度整機好 whiteshadow 2012-12-5 17:43 61115 wing2188 2012-12-6 14:12
attach_img [請教] Emotiva XPA-2 = INT AMP??? ato149 2012-12-6 10:27 2970 Gorgeous 2012-12-6 10:47
attach_img [請教] pf30問題。。 lokman886 2012-12-5 15:34 41004 lokman886 2012-12-6 10:01
attach_img [討論] 未來網會有聖誕特價嗎? huahungmaster 2012-12-4 11:49 31060 huahungmaster 2012-12-6 09:42
attach_img [請教] 個大細聲壞咗 12lui12 2012-12-6 00:31 2779 12lui12 2012-12-6 07:36
attach_img [討論] 有否想過把威力登DD12+放在車內聽會呢? agree  ...234 pac 2012-12-3 13:35 304159 lawzelda 2012-12-6 06:39
attach_img [重低音] 又另一番感覺(威力登DD15+) agree  ...23456 pac 2012-12-3 13:57 507109 pac 2012-12-6 06:20
attach_img [AV擴音機] 影音半分家 Report... agree  ...23456..7 yuppi 2012-10-23 14:24 6713875 yuppi 2012-12-6 02:25
attach_img [HDMI線] 美遜德遜呢排減價, HDMI 線大特價!? justinianlui 2012-12-5 23:08 11533 tsewongsheung 2012-12-6 00:08
attach_img [顯示器] 北上買電視請教各師兄  ...23 spikechau 2012-11-29 10:04 244225 wax 2012-12-5 22:44
attach_img [主題新聞] Zikmu Parrot 冬日篇 (新聞中心資訊) Miran 2012-12-5 22:35 01077 Miran 2012-12-5 22:35
attach_img [HDMI線] 黃金畫像,平民價錢 agree  ...23456..7 bensoncfmak 2012-11-7 18:30 6812371 justinianlui 2012-12-5 22:32
attach_img [討論] 今次真係PK  ...23 丁蟹 2012-12-5 12:06 223176 mantam121 2012-12-5 21:39
attach_img [重低音] 祈望好耐嘅事情 agree  ...23 bensoncfmak 2012-12-2 22:20 233912 hkguy-sp 2012-12-5 20:30
attach_img [請教] 上祖國除左SONY請問仲有咩選擇呢? 新人帖 NetSoul 2012-12-4 23:07 31149 spikechau 2012-12-5 19:54
attach_img [討論] PIONEER AMP 問題  ...23456 keke323 2012-12-4 12:39 555860 louis001 2012-12-5 19:44
attach_img [請教] Cambridge Audio 751bd vs Oppo 103 lkwah123 2012-12-5 00:37 61893 samuel8892000 2012-12-5 17:10
attach_img [請教] 想問10k-15k買咩電視好? wahchan 2012-12-3 17:19 81021 wahchan 2012-12-5 15:07
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊