設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [喇叭組合] 後置喇叭有無好介紹 chung904 2012-11-28 00:08 81679 eggcake92 2012-11-29 21:21
attach_img [重低音] M&K一問 rinko 2012-11-27 18:47 81886 ronan 2012-11-29 21:14
attach_img [討論] Oppo Bdo-103 搶先試會後討論 手機發帖 digest agree  ...23456..7 fungl 2012-11-28 02:47 6210654 PABBPA 2012-11-29 20:52
attach_img [喇叭組合] KEF LS50 做中置 手機發帖  ...234 jason1969 2012-11-28 09:12 356610 ANWKLO 2012-11-29 20:16
attach_img [藍光播放機] 請教OPPO 93 簡單問題 andylau.com 2012-11-26 12:36 71407 tsewongsheung 2012-11-29 18:59
attach_img [顯示器] 如果買新電視机,但送貨來的時候........  ...2 jayzhk 2012-11-29 09:20 122841 mike2837 2012-11-29 18:40
attach_img [HDMI線] 請問那條HDMI Cable 聽歌一流最好  ...23 jjjjjn 2012-4-11 17:57 286792 bobc 2012-11-29 13:51
attach_img [請教] 想問FOCAL 中置 mistaleung 2012-11-29 10:37 91081 ice_man 2012-11-29 12:06
attach_img [討論] CC1000BE centre speaker nglsimon 2012-11-29 11:57 0831 nglsimon 2012-11-29 11:57
attach_img [AV擴音機] Onkyo TX-NR818 怎樣選擇HDMI和同軸音源source? jasonto2000 2012-11-29 09:55 81582 jasonto2000 2012-11-29 11:44
attach_img [請教] sony 55吋hx750/850 c兄們可否幫幫忙 新人帖 wai716 2012-11-26 23:12 81858 YYSKY 2012-11-29 11:19
attach_img [請教] HDMI SPLITTER 出 DEEP COLOR ptuak47 2012-11-29 10:30 0731 ptuak47 2012-11-29 10:30
attach_img [顯示器] 民生級終極顯示器Sony PVM-2541 OLED專業顯示器  ...2 techmonk 2012-11-28 21:31 152907 Bomb_Dance 2012-11-29 08:06
attach_img [請教] 请介绍中置喇叭用的喇叭线 Jackiewakusome 2012-11-28 16:48 4928 7面鳥 2012-11-29 03:01
attach_img [請教] 喇叭保養一問 pooh5210058 2012-11-28 20:40 4896 pooh5210058 2012-11-29 02:23
attach_img [影音配件] 想買PF30....但搵唔到!  ...23 76joe 2012-9-11 01:49 264769 plnl88 2012-11-29 00:46
attach_img [主題新聞] D&M 旗下最新藍牙喇叭 cuboDock (新聞中心資訊) Miran 2012-11-28 22:50 11305 fm31331 2012-11-29 00:05
attach_img [討論] 兩大轉會成功+另加一位新成員~~~~ agree  ...23456..7 kenneth529 2012-11-9 07:57 666515 kenneth529 2012-11-28 23:29
attach_img [請教] 想買12吋WOOFER  ...2 12lui12 2012-11-28 20:11 161785 12lui12 2012-11-28 23:14
attach_img [顯示器] 北上買Sony 950 過關問題 新人帖 ftbthk 2012-11-27 23:06 31378 笨柒SONIC 2012-11-28 22:26
attach_img [AV擴音機] 求教:DENON 4308 開機即熄  ...2 jack1942 2012-11-20 09:41 172805 jack1942 2012-11-28 21:52
attach_img [討論] OPPO 93 Down 機  ...2 edlsang 2012-11-27 12:20 182561 joelcan 2012-11-28 18:12
attach_img [高清播放器] 想買部聲靚的Media Player  ...2 halfnew 2012-11-24 10:17 183660 halfnew 2012-11-28 18:00
attach_img [討論] 今日上咗銅鑼灣16樓Sony專賣店 YYSKY 2012-11-27 23:51 21092 gikifk 2012-11-28 17:54
attach_img [藍光播放機] OPPO 103 同軸出SACD 冇聲? barrychiki 2012-11-27 17:32 42423 barrychiki 2012-11-28 17:52
attach_img [喇叭線] Play double-run speaker cable is add on H or L jjjjjn 2012-11-27 14:21 91725 kevin_lam_501 2012-11-28 14:40
attach_img [討論] AV, 2ch 分了家兩年又想計劃合併 手機發帖  ...2 itoy2008 2012-11-27 12:36 102108 itoy2008 2012-11-28 14:17
attach_img [請教] 想買大電視但又怕有死點光點可以點做  ...2 YYSKY 2012-11-28 02:05 104606 plnl88 2012-11-28 13:58
attach_img [請教] 買咗個音壓計玩玩  ...2 tobis 2012-11-16 10:08 184243 tobis 2012-11-28 10:24
attach_img [討論] 到4K電視普及時,藍光碟和藍光機會唔會己經被淘汰?  ...23 無聊小貓 2012-11-26 21:26 273614 PABBPA 2012-11-28 10:23
attach_img [高清播放器] 想請教用緊himedia咁多位師兄,近期想入隻...... kleung 2012-11-26 00:35 42163 原明 2012-11-28 10:07
attach_img [請教] 中置擺近地下得唔得呢?  ...2 mistaleung 2012-11-26 22:58 152425 hsbkl 2012-11-28 09:14
attach_img [請教] 請教DIY RCA訊號線 tommy~ 2012-11-28 06:29 01097 tommy~ 2012-11-28 06:29
attach_img [請教] 其實3DBD 有冇分主動/被動給放 jjjjjn 2012-11-28 02:22 1729 fm31331 2012-11-28 06:24
投票 attach_img [高清播放器] ching ! media player C300 or Dune (身痕中)  ...234 76joe 2012-9-29 11:23 386451 donbee 2012-11-28 02:01
attach_img [高清播放器] HiMedia 900A 刷了FIRMWARE 上不到HiTV2 新人帖 tkmtkm 2012-11-28 01:27 01508 tkmtkm 2012-11-28 01:27
attach_img [請教] 請問kef q700 和b&w 683 ronan 2012-11-28 00:33 01430 ronan 2012-11-28 00:33
attach_img [超低音線] 我又開下盒先~ agree  ...23 JKC710 2012-11-27 00:19 224045 louis001 2012-11-28 00:22
attach_img [請教] C忽痕想  ...2 kid 2012-11-24 16:55 191988 kid 2012-11-27 23:46
attach_img [AV擴音機] AV Receiver 報價 huahungmaster 2012-11-27 11:24 82056 gikifk 2012-11-27 23:11
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊