設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [超低音線] 今天三隻小箱 大反擊  ...2345 chanchung23 2012-12-4 20:37 416555 qq1122yq 2012-12-10 03:59
attach_img [喇叭組合] 請問師兄呢套喇叭用得過嗎? dicochia 2012-12-8 17:48 91396 blindfaith3by8 2012-12-10 00:32
attach_img [藍光播放機] 我又拾紙皮 agree  ...23 harryccf 2012-12-7 00:06 232967 keith688 2012-12-9 23:01
attach_img [藍光播放機] Fail to update firmware helloall 2012-12-8 13:25 21238 helloall 2012-12-9 22:00
attach_img [重低音] 小弟第一次....... 發新話題...JL 10  ...2 76joe 2012-5-26 03:31 154165 keith688 2012-12-9 21:21
attach_img [請教] 很想買這部 海信Hisense 4K 65吋 XT880  ...2 tickle 2012-12-9 02:46 152798 tickle 2012-12-9 21:17
attach_img [請教] 老陳 sony 55" 920 peter99 2012-12-9 15:58 71118 peter99 2012-12-9 19:04
attach_img [請教] 應該點樣配搭先夠正? 新人帖  ...2 TYLEEDON 2012-12-7 22:33 151707 TYLEEDON 2012-12-9 14:20
attach_img [請教] 中置無左聲  ...23 on_1020 2012-12-4 22:41 222528 on_1020 2012-12-9 12:48
attach_img [重低音] 請教一下大家60hz的電壓頻率50hz的重低音可以用嗎? andy33 2012-12-9 12:08 0829 andy33 2012-12-9 12:08
attach_img [藍光播放機] 103 MHL問題 commail 2012-12-3 20:02 61560 gikifk 2012-12-9 10:39
attach_img [藍光播放機] 大熱到手開箱+毒品 agree  ...23456 kenneth529 2012-12-7 00:04 506070 jameslin8668 2012-12-9 10:08
attach_img [高清播放器] Himedia HD600A 是否可以外接 BLURAY ROM? Lomb 2012-11-20 00:51 82669 allinone8899 2012-12-9 08:52
attach_img [請教] 中置點分HF/LF tatchai 2012-12-9 00:42 41225 tatchai 2012-12-9 03:04
attach_img [AV擴音機] 買左啦!~ agree  ...23456 playboy 2012-12-2 19:32 517042 little.cheung 2012-12-9 02:02
attach_img [重低音] 有無人轟Battleship 比樓上樓下投訴  ...23456..8 techmonk 2012-8-22 19:34 7018243 bigair 2012-12-9 01:47
attach_img [請教] 身痕想換部Media Player - DUNE H1 ram 2012-12-8 10:40 21007 Gorgeous 2012-12-9 01:08
attach_img [請教] 想請教下XPA5電源線問題-(結果買咗aet scr evo)  ...2 m_mak 2012-12-5 13:14 152100 m_mak 2012-12-9 00:51
attach_img [藍光播放機] Oppo 103 外掛字幕 william2235 2012-12-9 00:13 01498 william2235 2012-12-9 00:13
attach_img [請教] 新手上路: P記 vsx-522/822 v. Y記rx-v473 + 5.1套裝 新人帖  ...2 wesleylau 2012-11-30 11:32 162416 wesleylau 2012-12-9 00:10
attach_img [請教] 前置b&w cm7 用咩中置會好D還是用回 b&w cmc. josephlok 2012-12-7 22:46 51448 micma 2012-12-8 23:44
attach_img [高清播放器] 請教pioneer bdp-450畫質設置 ihmcjacky 2012-12-8 23:27 01754 ihmcjacky 2012-12-8 23:27
attach_img [請教] 碧維視 BV8178M timehill 2012-12-8 18:58 5902 小仲 2012-12-8 23:19
attach_img [AV擴音機] 急問....VSX-LX55 VS SR7005  ...2 CIBE 2012-12-6 01:04 182320 wallchanhk 2012-12-8 23:00
attach_img [藍光播放機] Oppo103睇3D有畫無聲無字幕(之前用93就無問題) hit87761 2012-12-5 07:06 71897 wantf1 2012-12-8 22:03
attach_img [請教] 新玩OPPO 103 tsewongsheung 2012-11-30 00:00 61632 tsewongsheung 2012-12-8 21:59
attach_img [顯示器] HELP ,,,點樣可以出到電視聲~ homankiu 2012-12-8 17:52 31153 小仲 2012-12-8 21:31
attach_img [AV擴音機] yamaha 多聲道擴音機。。。。。 lokman886 2012-12-8 17:45 11456 explorerhk 2012-12-8 18:34
attach_img [HDMI線] 想問下OPPO-93 用什麼牌子HDMI線好? ricorico 2012-12-8 18:06 11313 LCPD 2012-12-8 18:11
attach_img [喇叭組合] 求解~~ mic729 2012-12-8 00:36 7956 小仲 2012-12-8 17:25
attach_img [討論] sony hw30 av2005 2012-12-8 08:37 2850 av2005 2012-12-8 17:08
attach_img [重低音] 800i to 12.16 kiki 2012-12-7 14:49 31058 darko 2012-12-8 15:14
attach_img [請教] yamaha v473show 唔到dts hd  ...2 idfsvoi 2012-12-7 00:02 141824 donw 2012-12-8 14:53
attach_img [顯示器] Panasonic ST50H開箱預報 + OPPO BDP-103 開箱 (7 Dec updated) agree  ...23 ltcHD 2012-12-6 17:07 255392 leeon68 2012-12-8 09:47
attach_img [電源線] 想問下onkyo amp 換咩電源線好  ...23456 Jeffyy 2012-11-22 13:46 599464 vc113 2012-12-8 05:00
attach_img [投影機/幕] Benq 1070 幾時出 新人帖 Oasis 2012-12-8 02:04 01202 Oasis 2012-12-8 02:04
attach_img [訊號線] 想買條 RCA線 比 Oppo 93 聽歌 (wav file) ??  ...23456..7 samnet1 2012-4-5 21:19 6317926 Einstein 2012-12-7 22:49
attach_img [藍光播放機] oppo103(官網)幾時先有新version update 呀? hit87761 2012-12-6 10:36 71739 victor_wong 2012-12-7 22:46
attach_img [AV擴音機] 新機入屋一嚐七聲道後級 agree  ...23456 jackt 2012-11-22 12:50 528769 Frisby75 2012-12-7 14:29
attach_img [主題新聞] 佳節獻禮 KEF 為您帶來甜蜜英倫佳音 (新聞中心資訊) Miran 2012-12-5 23:05 51678 sony9406 2012-12-7 14:25
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊