設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [影音配件] 今天新玩具,粗用的纯银fuse agree  ...23456 steven2k 2013-8-26 16:43 5010520 bd727049 2013-12-17 16:08
attach_img [藍光播放機] 105 firmware harryccf 2013-12-10 21:01 11231 leqee 2013-12-17 15:53
attach_img [藍光播放機] 想問下部103上面放野會唔會有問題 nicebeebee 2013-12-16 17:38 11125 leqee 2013-12-17 15:42
attach_img [1080高清電視] 47" SONY W800 / 46" LX650H malikysl 2013-12-17 15:39 01491 malikysl 2013-12-17 15:39
attach_img [請教] 獨立電安裝&喇叭線佈置  ...2 royfok88 2013-10-12 02:04 133739 bd727049 2013-12-17 15:20
attach_img [AV擴音機] 新買PIONEER VSX1123 求救 johnsmithlai 2013-12-17 13:13 21041 johnsmithlai 2013-12-17 14:54
attach_img [HDMI線] 【阿定 參賽報告】Kordz Lux HDMI 線材激玩激賞試線比賽 KordzI 2013-12-17 14:42 05338 KordzI 2013-12-17 14:42
attach_img [HDMI線] 【bond1025 參賽報告】Kordz Lux HDMI 線材激玩激賞試線比賽 KordzI 2013-12-17 14:40 05282 KordzI 2013-12-17 14:40
attach_img [超低音線] Qed reference or signature  ...23 davidngkwok 2013-12-2 23:46 275451 louis001 2013-12-17 14:05
attach_img [電源線] 超強悍手工電源線 agree  ...23 柏林仔 2013-10-20 02:45 255181 bd727049 2013-12-17 13:59
attach_img [訊號線] 抵唔抵!  ...2 ww1338 2013-10-26 15:03 103295 bd727049 2013-12-17 12:48
attach_img [影音配件] Audiotrak Dr.DAC3 開箱 agree  ...2 poetrypoon 2013-11-28 14:25 147960 原明 2013-12-17 11:51
attach_img [1080高清電視] 等待的滋味真係唔好受...... (入左門啦! P.2)  ...234 MarkKwok 2013-12-14 13:54 354904 原明 2013-12-17 11:49
attach_img [高清播放器] 用高清擴放器睇片時喇叭發出 " 噠...噠...噠" 聲係咩原因? kenji 2013-12-15 08:37 51456 estrader 2013-12-17 09:47
attach_img [其他] 竟然..... buji 2013-12-16 16:42 71304 buji 2013-12-17 09:45
attach_img [請教] 邊樹試機好?想搵microvee 新人帖 tamwayne 2013-12-16 22:17 61039 tamwayne 2013-12-17 09:45
attach_img [藍光播放機] philip 9700 - 今年會開倉嗎? wayluk 2013-12-17 07:15 01213 wayluk 2013-12-17 07:15
attach_img [請教] 入牆線問題新老P定AEI?  ...2 taianna 2013-12-16 16:04 122574 toysonline 2013-12-17 00:19
attach_img [請教] 應如何安排獨立電  ...2 ropresident 2013-11-2 13:02 182510 YYSKY 2013-12-17 00:00
attach_img [HDMI線] 請教HDMI線!!!  ...23 Marco168 2013-12-16 01:31 223245 Marco168 2013-12-16 23:11
attach_img [HDMI線] 有冇人可以話比我聽點解我條HDMI用唔到...  ...2 小小波利王 2013-11-7 10:17 102627 bd727049 2013-12-16 20:15
attach_img [請教] 電源 kenchui 2013-11-11 13:56 71128 bd727049 2013-12-16 19:41
attach_img [討論] 原來plasma已輸了給LCD  ...234 nippon 2013-11-28 13:54 314675 Frisby75 2013-12-16 18:25
attach_img [HDMI線] 【阿定 參賽報告】Kordz Lux HDMI 線材激玩激賞試線比賽 wil-wil 2013-12-16 12:39 31740 pac 2013-12-16 17:48
attach_img [請教] 兩聲道  ...23 YYCW 2013-12-11 12:18 262834 chengvin 2013-12-16 16:04
attach_img [請教] pioneer LX86 VS Y 2030  ...2 kevinman 2013-12-14 13:36 151978 luk 2013-12-16 15:26
attach_img [請教] 窮鬼新手一問,$5000 除左買5.1組合套裝機之外有冇其他選擇 kenji 2013-12-14 02:19 91639 poetrypoon 2013-12-16 14:55
attach_img [AV擴音機] 轉會  ...23456 skywaychan 2013-12-12 12:16 555237 skywaychan 2013-12-16 09:45
attach_img [請教] 9700 個唱盤Short 左  ...23 kungfutown5 2013-11-28 10:11 252883 alex318tik 2013-12-15 23:17
attach_img [請教] 前置喇叭(左右其中一面)放在低音箱上面 terencekan 2013-12-14 23:02 51595 gikifk 2013-12-15 20:41
attach_img [藍光播放機] $1500以下藍光機有咩選擇 ?  ...2 丁蟹 2013-11-25 13:19 153388 mancarmen 2013-12-15 19:31
attach_img [高清播放器] 換左2絛線加改單元 hugo2009 2013-12-15 13:55 11225 hugo2009 2013-12-15 13:59
attach_img [喇叭組合] 請教Canton speaker GLE 系列可以嗎? andrew322 2013-12-15 13:17 0853 andrew322 2013-12-15 13:17
attach_img [喇叭組合] 新手入門 5.1 連 AMP (BUDGET: 約$13,000)  ...23 ctcm168 2013-11-22 01:18 204673 ctcm168 2013-12-15 11:27
attach_img [藍光播放機] [代友問]依家先買pionner BDP-LX55會唔會遲左d??  ...2 jasonfussy 2013-12-14 09:50 122867 billymud 2013-12-15 11:16
attach_img [其他] 2nd hand power amplifier at High Performance Stereo chhanthony 2013-12-12 12:21 11561 ming2002 2013-12-15 11:03
attach_img [高清播放器] 世紀格雷 5i-360圖 (新人帖) 新人帖  ...23 BYDOUG 2013-8-19 16:38 297389 BYDOUG 2013-12-15 09:03
attach_img [請教] 三菱投影機HC8000D onlinekit 2013-12-14 19:25 81015 onlinekit 2013-12-14 23:06
attach_img [討論] sony w950 55" ax lixx齋機$23400 majicman 2013-12-14 20:44 0949 majicman 2013-12-14 20:44
attach_img [HDMI線] $400 左右2M HDMI forumboy 2013-12-14 11:01 61557 yuppi 2013-12-14 18:55
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊