設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [喇叭組合] KEF LS50, R200C & R300 新人帖 DW0216 2013-8-29 22:52 83996 lis2887 2013-12-19 11:32
attach_img [請教] kef 配什麼 amp 好。 新人帖 steven2k 2013-8-26 13:01 92147 lis2887 2013-12-19 11:30
attach_img [請教] KEF HTC 3001 中置 ,這個價錢抵玩嗎? maskedtsang 2013-12-12 09:18 63864 lis2887 2013-12-19 11:29
attach_img [喇叭組合] KEF Q300  ...2 civic90 2013-7-28 13:30 104473 lis2887 2013-12-19 11:28
attach_img [藍光播放機] Oppo93 最好的及可看ISO的firmware是那個? 新人帖 heman123 2013-12-17 10:19 31611 leqee 2013-12-19 11:05
attach_img [請教] 點解notebook播藍光好流暢, 一接落AMP再出投影就會卡下卡下 小小波利王 2013-12-18 02:23 51162 jackt 2013-12-19 00:26
attach_img [AV擴音機] amp 電源線 yamaha 3030 john123 2013-12-18 19:49 51350 john123 2013-12-18 23:18
attach_img [影音配件] Sine 60a 英式問題請教 Snake13817 2013-12-18 01:12 51817 maptin1234 2013-12-18 22:19
attach_img [請教] 加後级  ...23 thomasng 2013-12-16 23:16 203089 poetrypoon 2013-12-18 20:35
attach_img [請教] 新手請教7.1組合 新人帖 sx70 2013-12-18 12:07 81481 sx70 2013-12-18 20:34
attach_img [請教] 新手攪AV升級 新人帖  ...2 fowen 2013-11-22 15:44 142310 kairiip 2013-12-18 18:45
attach_img [請教] 裝修師傅拉呢左條線.....  ...2 majicman 2013-7-10 22:24 172688 小瑟 2013-12-18 14:50
attach_img [AV擴音機] TX-NR929  ...2 singgor 2013-12-15 11:29 142386 samnet1 2013-12-18 13:48
attach_img [重低音] 開箱 - Velodyne SPL1000 Ultra agree  ...23456..7 Samson2011 2013-11-15 22:47 6411131 keekee 2013-12-18 09:24
attach_img [討論] 日本速遞 agree  ...23 MarkMak 2013-8-24 18:18 214507 fatkie 2013-12-18 08:53
attach_img [AV擴音機] 請問你們有冇把電源制拔掉...  ...23 kkcci88888 2013-11-3 19:46 253115 YYSKY 2013-12-18 02:14
attach_img [討論] 大家買咗玩具, 會唔會留返個紙箱  ...2345 gerrard 2013-8-11 16:25 495137 warmmjs 2013-12-18 01:09
attach_img [超低音線] DDL Reference SW Silver 3 ming2002 2013-10-5 12:06 62453 ming2002 2013-12-17 23:04
attach_img [教學] 65VT50 / 60 用家 眼訓 2013-8-20 16:31 61879 fatkie 2013-12-17 22:15
attach_img [重低音] 預警7級大地震 (Earthquake Supernova MKVII-15) agree  ...23456..7 qq1122yq 2013-12-13 20:30 627877 keith688 2013-12-17 21:47
attach_img [HDMI線] 干杯! (///▽///) [ AudioQuest Vodka ] agree  ...234 kenmok 2013-10-21 16:17 365496 superbeginner 2013-12-17 21:22
attach_img [請教] 新手想請教線材接駁問題. 新人帖 royal3533 2013-8-28 14:45 2852 popo388 2013-12-17 19:50
attach_img [電源線] 俾粒屎P記P50VT30H用  ...23 大mo 2013-8-29 18:00 254519 bd727049 2013-12-17 19:04
attach_img [電源線] 獨立電工程準備 - 完工了 agree  ...23456 hklin 2013-4-27 21:58 5212924 bd727049 2013-12-17 18:54
attach_img [喇叭組合] 開Kef R series 三箱仔 Updated Photo Page3 #29 agree  ...23456..8 jason1969 2013-10-29 19:26 7110252 lis2887 2013-12-17 18:52
attach_img [喇叭組合] 再開第二個箱 - Mordaunt-Short Mezzo 2 agree  ...23456..8 ykluk 2013-6-10 12:39 7613713 lis2887 2013-12-17 18:45
attach_img [請教] 喇叭線接駁 YYCW 2013-9-5 09:27 24430 bd727049 2013-12-17 18:31
attach_img [重低音] 8字頭點插呢?  ...23 大mo 2013-9-4 12:22 2512920 bd727049 2013-12-17 18:21
attach_img [討論] 完成了,拉電線 agree  ...23 lawzelda 2013-8-21 00:52 293867 bd727049 2013-12-17 18:05
attach_img [HDMI線] HDMI 2.0制定 Paulchung1974 2013-10-7 23:25 72421 r32 2013-12-17 17:55
attach_img [討論] 光纖轉同軸效果會好左定差左,有人知嗎?  ...234 puliarmor 2013-9-1 20:34 357274 bd727049 2013-12-17 17:53
attach_img [訊號線] 用同軸聽歌靚聱過HDMI, 點解  ...2345 jjjjjn 2012-8-21 03:28 4717780 bd727049 2013-12-17 17:31
attach_img [HDMI線] 正準備入手新投影機而為hdmi線煩惱  ...23 avtony 2013-9-14 01:06 275307 bd727049 2013-12-17 17:28
attach_img [請教] onkyo 806 am + KEF amp, samson2948 2013-12-17 17:18 0881 samson2948 2013-12-17 17:18
attach_img [重低音] 大地震 FF12 tswtsc 2013-12-17 17:14 01583 tswtsc 2013-12-17 17:14
attach_img [請教] 關於xbox 用hdmi 問題 foolvillager 2013-9-20 20:43 3834 bd727049 2013-12-17 17:05
attach_img [請教] onkyo插  ...2 buji 2013-9-23 18:23 192028 bd727049 2013-12-17 16:57
attach_img [藍光播放機] 103聽SACD 用銅軸輸出不能。 pclai2000 2013-9-12 19:03 92337 momolee 2013-12-17 16:46
attach_img [請教] 電源線請教............  ...2 deedeewong 2013-9-6 17:58 142541 bd727049 2013-12-17 16:43
attach_img [電源線] 電源線  ...23456..7 buji 2013-9-30 10:11 629091 bd727049 2013-12-17 16:37
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊