設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img 陳列品半價  ...2 鞋底人 2013-12-13 19:37 103657 鞋底人 2013-12-14 15:24
attach_img [討論] 求介紹電視喇叭組合! CRU 2013-12-14 10:38 1903 poetrypoon 2013-12-14 14:05
attach_img [投影機/幕] 新買投影機光點問題 memphis 2013-12-13 23:40 11158 rshk 2013-12-14 13:54
attach_img [藍光播放機] Popcorn A400 s204oxox 2013-12-2 22:28 31512 commail 2013-12-14 13:36
attach_img [重低音] 請教教小弟,有關sub問題 lamhokin 2013-12-14 09:57 51242 lamhokin 2013-12-14 13:10
attach_img [請教] 點算好  ...234 qqdicky 2013-12-12 10:27 312929 qqdicky 2013-12-14 12:42
attach_img [高清播放器] Dune D1睇怪獸大學,不能播廣東話声道! wongsk 2013-12-13 23:53 11373 ihmcjacky 2013-12-14 10:51
attach_img [請教] 維修喇叭 kk2817 2013-12-13 10:14 91169 depeche_lam 2013-12-14 10:18
attach_img [重低音] wharfedale 十仔用咩線好呀 新人帖 米蘭碧咸 2013-12-11 00:12 21183 lamhokin 2013-12-14 09:47
attach_img [其他線材] 獨立電有冇需要水汽制及Fuse 都用冷凍  ...23 4Ktv 2013-12-10 18:36 255193 WildKid 2013-12-14 04:44
attach_img [藍光播放機] Himedia vs JB. 450 s204oxox 2013-11-29 22:59 51763 cwtbarry 2013-12-14 04:10
attach_img [喇叭線] SUPRA Quadrax 4X2.0 Combicon agree  ...23 louis523 2013-10-1 03:51 208166 louis523 2013-12-14 03:01
attach_img [藍光播放機] 有冇師兄用過Sony BDP-S5100,掂唔掂? David_Vincent 2013-12-14 00:45 01162 David_Vincent 2013-12-14 00:45
attach_img [1080高清電視] 請問各位Ching呢2部電視邊部好D Snake13817 2013-12-13 17:27 11227 iwc 2013-12-14 00:00
attach_img [HDMI線] Kordz HDMI 線材特性如何 ???  ...2 bbocram 2013-12-9 14:33 102913 mantam121 2013-12-13 18:53
attach_img [請教] 獨立電問題  ...23 Raphael 2013-12-3 21:12 253507 bd727049 2013-12-13 18:46
attach_img [請教] HDMI線一問 風仔風仔仔 2013-12-7 21:37 91235 bd727049 2013-12-13 18:41
attach_img [AV擴音機] 想買擴音機! lovelyannie 2013-12-12 22:37 41406 poetrypoon 2013-12-13 18:23
attach_img [HDMI線] 【bond1025 參賽報告】Kordz Lux HDMI 線材激玩激賞試線比賽 wil-wil 2013-12-13 15:16 01355 wil-wil 2013-12-13 15:16
attach_img [1080高清電視] 請問各位Ching呢2部電視邊部好D mancarmen 2013-12-6 11:43 81803 mancarmen 2013-12-13 15:05
attach_img [1080高清電視] 水尾PANASONIC 47WT50H 電視有一粒光點(仲味過7 日)  ...23 webuserlogin 2013-10-29 00:22 284660 SonSon 2013-12-13 14:07
attach_img [1080高清電視] LG~47LA7400(開箱) agree  ...234 danny-2000 2013-12-11 23:15 315505 danny-2000 2013-12-13 11:08
attach_img [影音配件] Fuse: 玩到無野好玩,無 A 數的 Infinity Power House agree  ...234 plnl88 2012-12-15 14:57 398079 szetojason 2013-12-13 10:37
attach_img [高清播放器] Pop corn A400 得物無所用  ...2 stanioyu 2013-12-5 18:13 153628 stanioyu 2013-12-13 08:23
attach_img [藍光播放機] 呢條友 可信 9700 + 103 +DIY DAC  ...234 eggcake92 2013-12-11 00:15 314718 David_Vincent 2013-12-13 00:50
attach_img [請教] MK SOUND S150II IW150/MP150 claytonchan 2013-12-7 00:16 62773 claytonchan 2013-12-12 20:31
attach_img [討論] 壞完93壞83  ...2 simon 2013-11-24 12:19 172801 simon 2013-12-12 16:14
attach_img [AV擴音機] Sunfire 7201 (開箱) agree  ...23456 ryan123 2013-12-7 23:43 598257 samuel8892000 2013-12-12 14:46
attach_img [喇叭組合] 請問 MK-950喇叭可以賣到幾多錢? agree chuwing 2013-12-12 14:30 01546 chuwing 2013-12-12 14:30
attach_img [請教] 擺位... wilson_ws 2013-12-12 12:52 2784 qq1122yq 2013-12-12 14:14
attach_img [AV擴音機] onkyo606轉左denon x4000 agree  ...2 hivi 2013-12-10 07:45 193117 jason1822 2013-12-12 11:06
attach_img [喇叭組合] Jamo S426 HCS3 5.0 Amazon價 US$199.99 + 運費 US$200 點睇? 新人帖 leroy 2013-12-9 23:15 91819 poetrypoon 2013-12-12 11:00
attach_img [投影機/幕] 入門如級 Optoma HD131xe & Epson EH-TW5200 twinsenf 2013-12-9 12:16 52395 twinsenf 2013-12-12 10:27
attach_img 求試死點光點既碟!!! Marco168 2013-12-10 22:25 61270 lokman886 2013-12-12 09:50
attach_img [1080高清電視] 兩部P記的分別? kimcity 2013-12-12 01:25 11783 ctmk 2013-12-12 08:12
attach_img [請教] 這樣可以嗎? 新人帖 MINKEN147 2013-12-12 01:09 1803 poetrypoon 2013-12-12 04:27
attach_img [超低音線] 請問有無 c-hing 知邊度仲有 AQ Sub3  ...23456 ivan8313 2013-11-15 21:48 546926 mancarmen 2013-12-12 03:17
attach_img [投影機/幕] 遲來的開箱 agree  ...234 u53549394 2013-11-6 22:39 305120 76joe 2013-12-12 02:25
attach_img [藍光播放機] AQ Diamond USB線用喺部OPPO 103  ...2 tvboy1428 2013-12-9 23:28 172471 tvboy1428 2013-12-11 23:34
attach_img [AV擴音機] Denon X4000 or Denon AVR3313 wilsonwong2 2013-12-11 15:52 41842 Samson2011 2013-12-11 23:05
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊