設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [高清播放器] 600A (1185)播左右3d片時,字幕不可正常 manman991 2013-12-1 12:44 21412 wkchung 2013-12-2 01:19
attach_img [請教] AV AMP EQ setting  ...23 sugimoto 2013-11-28 09:58 202924 stephen 2013-12-1 19:38
attach_img [影音新聞] Onkyo HT-S3500 是否抵玩,見仁見智 Cheong448 2013-11-28 13:57 52936 關大爺 2013-12-1 18:16
attach_img [請教] 浚Sir話:OLED電視最靚?  ...23 HOHOHO 2013-11-28 13:28 274214 HOHOHO 2013-12-1 14:46
attach_img [請教] 小弟想買部626  ...23 蛇丫蛇 2013-11-28 19:57 232455 蛇丫蛇 2013-12-1 14:15
attach_img [請教] 同軸轉光纖方案 新人帖 splee33 2013-11-27 15:45 95191 splee33 2013-12-1 12:03
attach_img [投影機/幕] HC8000D 請問有沒有副廠替代3D眼鏡 新人帖 john123 2013-9-7 12:03 71653 電磁波 2013-11-30 23:18
attach_img [主題新聞] KEF STORE獨家 聖誕影音獻禮 (新聞中心資訊) Miran 2013-11-30 16:23 11091 Netmans 2013-11-30 23:14
attach_img [喇叭組合] 準備加入MK 大家庭  ...2 HandsomeRex 2013-11-24 19:00 153217 kayulai 2013-11-30 10:36
attach_img [影音配件] 大家好,第一次發貼,先講hi-fi架先! 新人帖 agree  ...23456 victorlam 2013-4-4 22:22 547684 anw 2013-11-30 08:33
attach_img [影音配件] 小兄想訂做影音櫃,各位師兄有冇好介紹^o^)/ anw 2013-11-30 08:22 01064 anw 2013-11-30 08:22
attach_img [請教] 淘寶見到這條喇叭線好嗎 happy-hkhappy 2013-11-29 23:30 32540 szetojason 2013-11-30 01:03
attach_img [請教] 喇叭壞左,邊度整?  ...2 hello 2013-11-26 18:11 171661 stephen 2013-11-29 20:33
attach_img [請教] 約 $1,000 Display Card for HTPC mak710 2013-11-29 12:45 21032 mantam121 2013-11-29 19:15
attach_img [投影機/幕] 投影機掛牆架  ...23 toysonline 2013-7-20 17:19 234289 tam_kk 2013-11-29 18:05
attach_img [1080高清電視] 幫同事問吓 depeche_lam 2013-11-27 23:06 61482 frcheng 2013-11-29 16:58
attach_img [藍光播放機] 今日執咗2部 depeche_lam 2013-11-27 17:28 92729 depeche_lam 2013-11-29 13:55
attach_img [其他] DAC相關用詞及基礎知識 (Link) jackt 2013-11-29 13:08 01201 jackt 2013-11-29 13:08
attach_img [請教] 4 年 Onkyo 607 離我而去,要換 Amp  ...23 hkcybercatt 2013-11-26 03:01 212952 hkcybercatt 2013-11-29 09:18
attach_img [請教] 十仔??????  ...23 szetojason 2013-11-26 15:05 212396 bigair 2013-11-29 01:58
attach_img [喇叭組合] M&K似乎想捲土重來: New high end speaker S300 avShark 2013-11-28 10:54 41808 cth516 2013-11-28 23:35
attach_img [請教] 請教: Boss am 10 的喇叭可以獨立用於AV amp tctc6688 2013-11-28 13:35 2739 tctc6688 2013-11-28 21:01
attach_img [喇叭組合] 第一次買hi-fi + 試用報告 digest agree  ...234 pak327 2013-11-23 10:02 337661 kog888 2013-11-28 20:31
attach_img [請教] RCA推介 av amp per-out---> int amp av-by pass sugimoto 2013-11-28 11:59 81377 HOHOHO 2013-11-28 14:11
attach_img [請教] TV box 得唔得? HOHOHO 2013-11-28 10:33 4972 HOHOHO 2013-11-28 13:01
attach_img [電源線] 用緊紅腸嘅請進  ...23456..14 andytam 2013-11-8 16:16 13714167 lai71072 2013-11-28 12:58
attach_img [請教] 請問如影音半分家用ONKYO 929 OR 3010 OR 5010 好?  ...23456 wadee 2013-11-5 23:28 536334 wadee 2013-11-28 07:14
attach_img [HDMI線] 藍蛇仔+投投線 agree  ...2 nitsky 2013-11-26 11:13 102560 wongjcw 2013-11-28 00:53
attach_img [請教] 5.1 or 7.1~ Paulchung1974 2013-11-27 04:59 71166 Paulchung1974 2013-11-28 00:06
attach_img [請教] 舊款amp插位疑問  ...234 wlchung531 2013-11-24 20:04 372662 wlchung531 2013-11-27 22:25
attach_img [請教] SUPRA蕉頭 louis523 2013-11-27 12:06 81258 louis523 2013-11-27 17:22
attach_img [喇叭組合] SVS Ultra Tower Surround Package (已上圖) 新人帖 agree  ...23456 mrroid 2013-1-20 21:27 558957 drill 2013-11-27 16:04
attach_img [請教] HTPC vs OPPO103  ...23 izthat 2013-11-26 15:28 203429 pac 2013-11-27 15:35
attach_img [高清播放器] 擔心唔識用popcorn A400 stanioyu 2013-11-17 22:06 41863 kcsound 2013-11-27 15:34
attach_img [重低音] KK DXD808 DUO or DXD12012 新人帖  ...2 drill 2013-11-25 16:04 162822 drill 2013-11-27 15:10
attach_img [喇叭組合] QUAD 12L 中置配搭 mdylmkmnr 2013-11-16 22:47 41509 mdylmkmnr 2013-11-27 14:16
attach_img [教學] media center及Media Browser改背景教學 agree  ...23 pac 2013-8-29 11:17 214922 bigair 2013-11-27 11:59
attach_img [請教] 木工師父做電視櫃問題  ...234 aphk99 2013-11-19 04:16 374536 aphk99 2013-11-27 10:41
attach_img [家訪討論] Q穴 agree  ...23456..8 buji 2013-11-24 18:55 747520 felixk 2013-11-27 09:18
attach_img [重低音] Energy V-SW10 開箱圖 agree  ...23456..11 mancarmen 2013-10-27 04:38 10417108 sugimoto 2013-11-27 08:58
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊