設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [喇叭組合] 多口一問 lawzelda 2014-2-7 02:56 2913 lawzelda 2014-2-7 12:19
attach_img [請教] 電視出唔到聲去AV機 新人帖  ...2 redwind 2014-2-5 17:53 102432 doordoor999 2014-2-7 11:54
attach_img [討論] 淘寶真係乜都有,5d家庭影院  ...2 wash 2014-2-6 10:38 162506 沙煞比 2014-2-7 10:14
attach_img [其他] The best offer DBBoy 2014-2-7 00:21 21031 teddyng637 2014-2-7 05:24
attach_img [請教] Hdmi 聲畫問題 kitsin930 2014-2-6 15:14 51079 kitsin930 2014-2-6 22:39
attach_img [其他] 真係好鬼.........之首1000小時 33# agree  ...234 avav 2013-10-31 22:13 396009 komiya 2014-2-6 22:07
attach_img [請教] 請問有冇師兄知邊度買原木中置架? JasonBonds 2014-2-5 20:31 21029 wadee 2014-2-6 21:28
attach_img [高清播放器] 求救 : "Zappiti" movie wall 問題 henry3721 2014-2-6 21:19 01313 henry3721 2014-2-6 21:19
attach_img [AV擴音機] pioneer lx73 av amp eq 請教  ...23 rukawa20001 2014-1-19 15:04 292869 carreyjim 2014-2-6 18:48
attach_img [顯示器] SHARP 46" LX830H setting 同大家分享下 agree  ...23456..8 mail9 2011-12-24 21:55 7234778 skyidea 2014-2-6 17:30
attach_img [請教] 請問各位師依家spl-1000ultra disagree bnm 2014-1-18 17:58 21222 cheungmeimei 2014-2-6 14:17
attach_img [HDMI線] 馬年第一擊 agree  ...234 barrychiki 2014-2-3 14:58 365377 ballgor 2014-2-6 11:42
attach_img [投影機/幕] 投影機求教 lamfafa 2014-2-5 15:49 41079 bigair 2014-2-6 00:12
attach_img [家訪討論] Tangcoma新春家訪後討論好與壞!Updated ! agree  ...23456..7 tangcoma 2014-2-2 22:53 669046 chhanthony 2014-2-5 21:59
attach_img [1080高清電視] 想買Sony 65w850?27-28 k 好似幾ok? 新人帖 ktsang01 2014-2-2 19:41 11459 ggyy020406 2014-2-5 21:41
attach_img [AV擴音機] yamaha A1030全線冇貨,係咪轉款啦 sunsun143 2014-2-4 22:21 11449 sunsun143 2014-2-5 21:31
attach_img [討論] 試看《鐵甲威龍》影碟.....要用550萬器材 ==''  ...23 Cheong448 2014-2-4 13:51 252991 samuel8892000 2014-2-5 20:36
attach_img [藍光播放機] oppo 103睇吾到mp4 file 4k video rshk 2014-2-2 19:41 71479 rshk 2014-2-5 19:24
attach_img [高清播放器] 請問C兄用Pioneer 450 可代替 HDVISION N3 gg4036 2014-2-5 17:05 11665 ming 2014-2-5 17:43
attach_img [請教] 英國版 blu-ray 碟與 blu-ray player MM622 2014-2-5 15:59 3934 xianglan 2014-2-5 16:58
attach_img [請教] 田雨 pmqq 2014-2-5 16:56 0842 pmqq 2014-2-5 16:56
attach_img [投影機/幕] BenQ w1500用後感+相(無線HDMI畫面) agree  ...2 saki 2014-2-2 09:42 133925 saki 2014-2-5 16:29
attach_img [電源線] 求教:103D配電源線  ...234 bennyhk1973 2014-1-27 19:59 355208 komiya 2014-2-5 11:55
attach_img [請教] 獨立電做銅喉可以嗎 superbeginner 2014-1-27 21:54 82108 YYSKY 2014-2-5 10:58
attach_img [藍光播放機] 大陸造blu-ray 碟問題  ...234 MM622 2014-1-30 00:24 326722 yukiyukoo 2014-2-5 09:28
attach_img [藍光播放機] 飛記9700 出DTS HD (#26新Firmware報告) digest  ...234 LCCI 2014-1-15 14:38 316580 LCCI 2014-2-5 09:24
attach_img [AV擴音機] LX81唔對應icontrolAV??  ...2 chanherry 2014-2-1 00:30 151935 原明 2014-2-5 08:09
attach_img [電源線] 搵條線俾LY206-2用 agree  ...2 ram 2014-1-29 22:43 163975 WildKid 2014-2-5 06:15
attach_img [請教] 請問 magic tv 壞咗鴨記有無得維修 patchiu 2014-2-4 16:07 75216 David_Vincent 2014-2-5 01:23
attach_img [藍光播放機] Oppo 103D 乜價位,有冇免息分期  ...23 terencekan 2014-1-28 19:46 244856 eddychoy04 2014-2-5 00:04
attach_img [喇叭組合] KEF REFRENCE 205/2 農曆年前入屋 agree  ...23456..8 pac 2014-1-29 18:08 799745 pac 2014-2-4 23:23
attach_img [請教] DVDFab 的問題....只 COPY 到MAIN MOVE ??? 76joe 2014-2-4 17:11 2854 76joe 2014-2-4 20:07
attach_img [電源線] WW Electra stjo 2014-2-1 10:15 62112 poppersan 2014-2-4 18:39
attach_img [HDMI線] HDMI repeater  ...2 hellowe 2014-2-4 00:27 132374 MingSir 2014-2-4 18:19
attach_img [AV擴音機] pioneer lx57同ca551比較,邊隻好? toybidder2008 2014-1-31 22:24 81575 gikifk 2014-2-4 17:22
attach_img [藍光播放機] Dolby true hd解碼問題  ...234 sampson 2014-1-29 14:52 354073 dttmtong 2014-2-4 14:19
attach_img [討論] 請教  ...2 lawzelda 2014-2-4 02:48 111665 lawzelda 2014-2-4 13:31
attach_img [請教] upgrade 5隻speaker wolflui 2014-1-21 15:48 71415 wolflui 2014-2-4 11:19
attach_img [HDMI線] 初嘗monster isf 2000 hdmi 5ft.  ...23 pnw 2014-1-5 05:35 295613 danbig 2014-2-4 09:51
attach_img [喇叭線] vovox textura happyjoe 2014-2-3 15:13 01333 happyjoe 2014-2-3 15:13
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊