設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [1080高清電視] 想問各C HING 有冇平靚正 32LED TV 推介 zonezone2 2014-2-2 09:54 1999 gikifk 2014-2-3 10:49
attach_img [藍光播放機] 見仲有特價起個雙”菲”先 agree  ...234 fkbong 2014-1-30 16:54 314007 gikifk 2014-2-3 10:32
attach_img [請教] 新手玩投影 16:9 or 2.35:1 claytonchan 2014-2-1 15:33 91845 chhanthony 2014-2-2 23:08
attach_img [其他] 過年一入 agree  ...2 louis523 2014-2-1 00:08 112371 timmy 2014-2-2 23:08
attach_img [請教] 去日本買投影机 吉田 2014-2-1 20:18 61334 JAPAN53 2014-2-2 23:04
attach_img [教學] Speaker 音量設定 一問 MM622 2014-2-2 20:20 31936 MM622 2014-2-2 20:59
attach_img [重低音] 我又來開箱 disagree  ...2 skyline1826 2014-1-27 21:19 173473 lam22 2014-2-2 20:07
attach_img [請教] 邊到set Dynamic EQ? MM622 2014-2-1 01:44 81336 wadee 2014-2-2 19:52
attach_img [電源線] 古河頭+紅腸  ...2 stjo 2014-2-1 09:56 163384 billy829 2014-2-2 01:47
attach_img [討論] 影音合體 - Wyred4Sound DAC2 DSD SE 開箱 poetrypoon 2014-2-1 21:20 02612 poetrypoon 2014-2-1 21:20
attach_img [超低音線] 我都新年進補先! agree  ...2 calvinchichi 2014-1-29 19:26 152648 stjo 2014-2-1 19:38
attach_img [高清播放器] 如何看到湖南衛視的我是歌手2  ...2 rayhkw 2014-1-25 09:21 103108 myblue 2014-2-1 18:19
attach_img [1080高清電視] 邊個牌子的46或47吋可以換power cord, 謝謝 louis127 2014-2-1 17:25 0812 louis127 2014-2-1 17:25
attach_img [藍光播放機] 杰科Blu-Ray 機一問 MM622 2014-1-31 01:19 82523 ctcm168 2014-2-1 15:01
attach_img [1080高清電視] Sony 47W800a 不斷自己熄機開機.... 新人帖 asd10 2014-1-12 19:29 51876 cwtbarry 2014-2-1 11:59
attach_img [藍光播放機] 而家買S790, 會唔會有D過時?  ...23 LWF225 2014-1-17 17:04 213268 hdconverter 2014-2-1 11:47
attach_img [請教] Logitech Harmony Touch請教 snakexthin 2014-1-31 12:33 31207 cityec 2014-2-1 01:12
attach_img [其他] 同大家拜個年 臭鼬鼠 2014-1-31 18:04 31003 carreyjim 2014-1-31 22:40
attach_img [AV擴音機] 大膽一入: MX-A5000 + CX-A5000 agree  ...2345 solidsnaker 2014-1-25 16:08 466683 kairiip 2014-1-31 22:20
attach_img [1080高清電視] 聖誕禮物 - Sony 47W800A agree  ...234 ram 2013-12-24 22:51 325762 ming2002 2014-1-31 17:45
attach_img [請教] 求教各ching!...想換新 amp 新sub +但用舊 speaker :D 新人帖  ...23 dudeguy 2014-1-17 16:40 222405 juno9 2014-1-31 01:25
attach_img [請教] subwoofer 線係同鈾線定係....  ...2 LCCI 2014-1-29 21:12 144211 chhanthony 2014-1-30 22:54
attach_img [請教] Onkyo 818 set大小喇叭問題 ming238 2014-1-29 11:35 61523 ming238 2014-1-30 19:04
attach_img [主題新聞] JVC 兩聲道組合 EX-N70 及 EX-N50 以木取勝 (新聞中心資訊) Miran 2014-1-30 18:21 01771 Miran 2014-1-30 18:21
attach_img [主題新聞] Logitech 五色無線喇叭X100 (新聞中心資訊) Miran 2014-1-30 18:18 01130 Miran 2014-1-30 18:18
attach_img [請教] luxman m200做後級good ma JAPAN53 2014-1-29 15:49 72009 JAPAN53 2014-1-30 17:21
attach_img [請教] 各Ching 值得升級嗎?  ...234 sharkpigyu 2014-1-28 17:10 383399 depeche_lam 2014-1-30 12:13
attach_img [1080高清電視] HX920換W950  ...2 calvinchi 2014-1-10 00:46 143261 calvinchi 2014-1-30 12:06
attach_img [高清播放器] 知唔知M3用咩搖控? Ken704 2014-1-30 09:58 01005 Ken704 2014-1-30 09:58
attach_img [喇叭組合] KEF T series? shektau6 2014-1-12 20:22 11145 kylawwong50 2014-1-30 08:48
attach_img [請教] 合拼機當後级  ...2 thomasng 2014-1-26 23:24 162628 andylau.com 2014-1-29 23:47
attach_img [AV擴音機] YAMAHA A830 定 ONKYO NR828~ 新人帖  ...2 sunsun143 2014-1-27 23:36 192785 gikifk 2014-1-29 22:07
attach_img [電源線] DIY碳纖美式拖板+wireworld接線 agree  ...2 SonusMaster 2014-1-20 23:54 115095 SonusMaster 2014-1-29 21:55
attach_img [主題新聞] 日本 NHK 測試 8K 廣播 (新聞中心資訊) Miran 2014-1-28 17:33 91771 gikifk 2014-1-29 19:52
attach_img [請教] 想換喇叭線  ...234 furuya 2014-1-28 08:05 343454 stephen 2014-1-29 18:50
attach_img [主題新聞] Pioneer 輕量級藍光播放機 BDR-XD05J 及 BDR-209JBK (新聞中心資訊) Miran 2014-1-29 18:39 01184 Miran 2014-1-29 18:39
attach_img [請教] 請問大家部103D行SMB經NAS睇原盤ISO或BDMV時會窒嗎?  ...2 kenchui 2014-1-23 03:53 112760 keithano 2014-1-29 18:33
attach_img [請教] 想請問Apple TV 係咪有方法收睇大陸電影網站 terencekan 2014-1-29 05:11 21308 terencekan 2014-1-29 17:45
attach_img [HDMI線] Inakustik flat white HDMI MM622 2014-1-29 12:45 11835 wadee 2014-1-29 12:50
attach_img [教學] 103 經 hdmi 去 cambridge 651r 問題?  ...2 singgor 2014-1-28 14:35 122396 wadee 2014-1-29 12:36
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊