設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [討論] Mirage OMD5 伸缩壁挂 agree felix1997 2013-11-11 21:53 72331 vcom 2014-1-29 09:11
attach_img [喇叭線] LS603廠線  ...2 jasonkeung 2014-1-28 01:06 122913 itoy2008 2014-1-29 00:19
attach_img [1080高清電視] 想向各位師兄請教:如果擺房24吋led tv打ps3請求大家推薦 ponm06hk 2014-1-28 22:15 71165 ponm06hk 2014-1-29 00:05
attach_img [討論] 新手中毒, 趕及過年的部落影院 agree  ...2345 pingpangpo 2014-1-26 14:07 494881 mancarmen 2014-1-29 00:01
attach_img [請教] 206-2 入 MS-POWER 效果如何?  ...23 furuya 2014-1-27 11:48 222691 gikifk 2014-1-28 20:58
attach_img [高清播放器] Dune HD Base 3D 播bluray iso multi chapter片有窒 新人帖  ...234 chanson 2014-1-21 12:08 385139 chanson 2014-1-28 18:47
attach_img [喇叭線] 新手問qed喇叭線問題 米蘭碧咸 2014-1-27 19:30 61968 gikifk 2014-1-28 17:03
attach_img [藍光播放機] 清清清 ! OPPO -103D ~## 加左老變3畫面圖## agree  ...2345 Jeffyy 2014-1-27 14:49 497181 samuel8892000 2014-1-28 16:45
attach_img [討論] 臥室影院,入咗馬仔SR7007搭配KEF E305 新人帖 digest agree  ...234 eaison29 2014-1-26 13:23 347450 yukiyukoo 2014-1-28 14:02
attach_img [請教] jbl lsr4326p jaffeinism 2014-1-28 12:11 0775 jaffeinism 2014-1-28 12:11
attach_img [請教] 你地會用你對聽音樂兢既喇叭做AV前置嗎?  ...2 MM622 2014-1-27 11:32 131670 smokeyduck 2014-1-28 11:39
attach_img [請教] 安記出Dobly true hd 問題 米蘭碧咸 2014-1-27 19:24 4931 good88690 2014-1-28 10:16
attach_img [請教] HDMI 一問  ...2 MM622 2014-1-26 01:50 161787 siuping 2014-1-28 09:26
attach_img [喇叭組合] 2.1 音響 the_1 2014-1-22 11:09 82026 sunsun143 2014-1-28 09:13
attach_img [重低音] 麻石下的重低音實測變化 agree  ...23 toysonline 2014-1-25 23:11 276449 lamhokin 2014-1-28 00:21
attach_img [超低音線] 新手報告 – QED Reference Subwoofer Cable agree  ...23 Rakehell 2014-1-23 22:58 297137 leojai 2014-1-27 23:54
attach_img [影音配件] 過年進補 agree  ...2 louis001 2014-1-27 12:15 182181 louis001 2014-1-27 21:53
attach_img [討論] 大家好我是新手想買對書架仔 新人帖 豬仔包 2014-1-27 12:19 1858 gikifk 2014-1-27 18:27
attach_img [4K/8K電視] 出4k 最平的PC mf3terry 2014-1-27 14:22 11350 andytam 2014-1-27 17:27
attach_img [請教] 光纖轉同軸問題!  ...23 Edmond2006 2014-1-22 19:31 222613 Edmond2006 2014-1-27 14:44
attach_img [1080高清電視] 想買47吋2D。Ching有無好介? 新人帖 louis127 2014-1-27 13:35 1912 mancarmen 2014-1-27 14:29
attach_img [討論] 新版AQ SUB 仔線  ...234 mancarmen 2014-1-12 16:54 364607 gikifk 2014-1-27 08:10
attach_img [教學] 有冇ching教sonyx9000a調校電影畫面 wmjoe 2014-1-25 20:33 51517 manbbb 2014-1-27 01:30
attach_img [投影機/幕] “透聲幕”求指點 新人帖 gullu 2014-1-17 16:21 31520 Gorgeous 2014-1-27 00:26
attach_img [請教] 5.1 家庭影院 (新手 唔係好識揀) 新人帖  ...234 lun.bibu 2014-1-23 14:21 3611394 hkttf 2014-1-26 21:37
attach_img [AV擴音機] 敗了710 agree  ...234 sport2in1 2014-1-20 23:08 324165 yuppi 2014-1-26 19:06
attach_img [請教] 請教 louis523 2014-1-26 17:48 0761 louis523 2014-1-26 17:48
attach_img [HDMI線] 部ca752 run-in左一排, 想upgrade hdmi  ...2 肥仔樂 2014-1-24 10:22 112532 肥仔樂 2014-1-26 17:41
attach_img [請教] onkyo 717 新人帖  ...23 wwk093 2014-1-19 22:20 222220 wadee 2014-1-26 15:00
attach_img [請教] 外父換左部新機,應該配咩線好? 新人帖 satan1112 2014-1-21 23:35 91089 satan1112 2014-1-26 13:57
attach_img [電源線] 過年前小小upgrade nebulam42 2014-1-23 23:52 71804 jason1969 2014-1-25 22:42
attach_img [請教] mordaunt short carnival 1 - 後置上天花掛吊請教  ...2 c30355 2013-3-4 00:50 194491 real1778051 2014-1-25 20:28
attach_img [AV擴音機] 终於變番正常價, Sherbourn PT-7030 A/V Preamp/Processor  ...23 yuppi 2014-1-13 22:59 274409 wd40 2014-1-25 17:53
attach_img [超低音線] 新手求教底音線  ...2 calvinchichi 2014-1-22 00:16 193681 calvinchichi 2014-1-25 17:20
attach_img [1080高清電視] 特長? agree santafeomkent 2014-1-24 17:14 71653 keke323 2014-1-25 14:17
attach_img [藍光播放機] Oppo 103D 網絡問題  ...2 manx1118 2013-11-5 19:59 164782 kenchui 2014-1-25 13:41
attach_img [電源線] 上次lunch飲完酒後,今次仲甘,叫左碟紅腸  ...23456..8 bennyhk1973 2014-1-23 14:29 768448 komiya 2014-1-25 13:36
attach_img [請教] 請問最短既hdmi線 有幾短 那裡買平呢?  ...23 ming 2014-1-22 12:38 204940 vivibo 2014-1-25 09:43
attach_img [AV擴音機] 有無師兄用過Ditton DCA-5 新人帖 acnet 2014-1-25 08:37 01274 acnet 2014-1-25 08:37
attach_img [其他線材] 年尾最後沖刺-補品 agree  ...2 lamhokin 2014-1-24 12:55 103010 wai.com 2014-1-25 04:17
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊