設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [投影機/幕] MK 紅色英插  ...2345 zz9999 2009-6-15 14:12 467699 depeche_lam 2009-7-2 10:08
attach_img [請教] Denon Amp Bi-wire 請教 PABBPA 2009-7-1 20:26 92692 cakecake 2009-7-2 00:44
attach_img [請教] 超新手一問  ...2 eykt 2009-7-1 10:01 193329 girbaud 2009-7-2 00:09
attach_img [喇叭組合] 各位師兄用緊邊款前置喇叭  ...234 米赫洛域 2009-4-19 00:14 326289 brianchum 2009-7-1 23:49
attach_img [請教] PAN記電視配BDP ?????  ...2 dannysure 2009-6-30 12:56 172926 dannysure 2009-7-1 23:30
attach_img [討論] Pioneer ~ 明年退出 影音市場 (未確實)  ...234 GoodEdwin 2009-7-1 01:45 305807 bt1000bt 2009-7-1 23:21
attach_img [請教] 請問邊度有 6尺高 既喇叭腳架呢?  ...2 XPR 2009-7-1 02:33 143332 XPR 2009-7-1 23:10
attach_img [請教] How to set-up? edhuen 2009-7-1 19:44 61395 kwchow08 2009-7-1 21:23
attach_img [高清播放器] olevia TV upgrade manx1118 2009-7-1 20:44 01515 manx1118 2009-7-1 20:44
attach_img [顯示器] JVC LT-42WX70專業級LCD Jwong 2009-7-1 12:01 11271 鐵心心 2009-7-1 14:33
attach_img [投影機/幕] 係公司執到一條northwire, 唔知係咪好野來...? darkscott 2009-6-30 23:38 82114 Westdoor 2009-7-1 09:36
attach_img [請教] DD VS dts新手一問? fishball 2009-7-1 03:37 01047 fishball 2009-7-1 03:37
attach_img [討論] BD Live  ...2345 tontontony 2009-6-30 16:05 416863 tontontony 2009-7-1 01:33
attach_img [請教] 新手新居想買tv同amp~~請大家幫幫手比dd意見  ...23 mat_wai 2009-6-30 00:14 203954 bosiu 2009-7-1 01:20
attach_img [高清播放器] 有無師兄知道SONY BDP S5000ES行貨消息?  ...2 pigpighung 2009-6-30 01:56 144446 pigpighung 2009-7-1 00:37
attach_img [藍光播放機] 邊隻BDP內置解碼好  ...2 kit2005 2009-6-29 20:36 153283 wing13149 2009-7-1 00:37
attach_img [請教] 1080i 同 1080p 比, 分別大嗎 ?  ...2 alexn 2009-6-30 11:33 113374 iceberg99 2009-7-1 00:37
attach_img [投影機/幕] 我想問線材屏蔽網可以去邊買? darkscott 2009-6-30 19:17 81609 darkscott 2009-6-30 23:50
attach_img [請教] DacMagic Digital to Analogue Converter easy2056 2009-6-30 16:35 41733 radhk 2009-6-30 22:28
attach_img [藍光播放機] BLU-RAY PLAYER 1080/24P 2009-6-30 02:59 41494 1080/24P 2009-6-30 19:36
attach_img [請教] av地柜  ...234 bt1000bt 2009-6-25 22:14 307257 bt1000bt 2009-6-30 18:03
attach_img [討論] 埋黎睇, 埋黎揀, 好多令你地中毒既LOGO~  ...2 JKC710 2009-6-29 22:51 132774 ckman0302 2009-6-30 17:43
attach_img [討論] 动态清晰度测试结果出炉震撼平板市场 jt9862 2009-6-30 16:50 11166 hintel 2009-6-30 16:55
attach_img [投影機/幕] 心絲絲 + 用後report  ...234 hintel 2009-6-29 19:45 366875 maner394 2009-6-30 12:46
attach_img [討論] 無所事事走出MK又買部咁野..Musiland DAC  ...2 howin 2009-6-28 23:45 144271 sc2006 2009-6-30 11:39
attach_img [AV擴音機] 終於忍唔住買左  ...23456 kfai 2009-6-29 15:00 599985 magkids 2009-6-30 10:46
attach_img [請教] 想 upgrade 家中的 AV 喇叭  ...23456 Travice 2009-6-28 19:53 519451 cakecake 2009-6-29 23:59
attach_img [請教] 用膠槽的ching們, 係咪就咁"痴"上佢就ok?  ...23 即食麵 2009-6-29 09:42 236494 即食麵 2009-6-29 23:57
attach_img [請教] 高音 tontontony 2009-6-28 20:44 61602 tontontony 2009-6-29 23:46
attach_img [喇叭組合] Klipsch RF82 vs RF63 ?  ...2 cmsjkung 2009-6-29 21:14 103316 maner394 2009-6-29 23:25
attach_img [請教] HDMI 1.3 問題  ...2 rukawa20001 2009-6-29 19:12 183028 rukawa20001 2009-6-29 22:57
attach_img [高清播放器] 藍光時代要來臨!99美元藍光機將上市(轉貼) rlwk2009 2009-6-29 22:04 11926 747-300 2009-6-29 22:06
attach_img [喇叭組合] mirage os3-sat 5.1 gamecube 2009-6-29 03:30 22285 pokingrun 2009-6-29 20:12
attach_img [投影機/幕] 日睇夜睇~~終於都係忍唔住~~  ...23 howin 2009-6-27 23:55 284780 阿定 2009-6-29 08:30
attach_img [投影機/幕] 有SOUND FROM HEAVEN PRESIDENT 的師兄請入 soundnewer 2009-6-28 23:22 11323 soundnewer 2009-6-28 23:36
attach_img [AV擴音機] 一萬元買amp,  ...2345 PIG2009 2009-6-21 23:55 457616 cwai0805 2009-6-28 22:47
attach_img [請教] Speaker Stand edhuen 2009-6-28 21:33 31447 粟米湯 2009-6-28 22:33
attach_img [AV擴音機] PIONEER AMP SC-LX71 ELITIE版評測 digest 鐵心心 2009-5-25 18:15 33539 yoyopccw 2009-6-28 21:58
attach_img [請教] D火有點點既!!! 747-300 2009-6-28 18:48 71883 747-300 2009-6-28 20:25
attach_img [喇叭組合] How to connect Bi-wire  ...2 edhuen 2009-6-28 11:58 153482 edhuen 2009-6-28 20:20
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊