設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] 51FD 解DTS HD MA 問題請教 WhyFive 2009-6-24 22:21 51604 WhyFive 2009-6-25 14:13
attach_img [投影機/幕] 終於忍唔到買了拖版  ...23456..10 ktommy 2009-6-19 22:55 9717977 micta 2009-6-25 13:27
attach_img [請教] 英式頭 + iec 尾電源線去美式拖板 simonhing 2009-6-25 12:23 41960 simonhing 2009-6-25 13:23
attach_img [請教] 想搵分析力比較好既喇叭線同電源線~  ...2 noche 2009-6-14 00:18 175124 Jadis 2009-6-25 12:30
attach_img [請教] tv牆架  ...23 tontontony 2009-6-22 17:27 284860 tontontony 2009-6-25 12:29
attach_img [討論] 超讚 -> Logitech Harmony remote support!!  ...2 syau 2009-4-29 20:55 144488 Kelvin 2009-6-25 10:51
attach_img [請教] LG BD300 [AUDIO] setting madvlam 2009-6-25 09:53 01022 madvlam 2009-6-25 09:53
attach_img [請教] BD-30 - RE-MASTER andyy423 2009-6-23 22:45 61537 andyy423 2009-6-25 09:28
attach_img [請教] 電源線  ...2 mcdull22 2009-6-24 18:03 153768 mcdull22 2009-6-25 00:32
attach_img [請教] Power cord choice  ...2 ray113 2009-6-24 16:49 122925 ray113 2009-6-25 00:23
attach_img [喇叭組合] B&W683 or Dali Ikon6?? cwai0805 2009-6-23 00:30 92986 cwai0805 2009-6-25 00:13
attach_img [喇叭組合] Micropod SE 一問 yin206 2009-6-24 23:58 11446 qq1122yq 2009-6-25 00:08
attach_img [討論] HIFI區新版主HP2210兄登場!  ...234 mankoo米高 2009-6-24 12:22 304641 iceberg99 2009-6-24 23:39
attach_img [討論] 特別嗚謝manson兄醒左兩塊野比我  ...2 daken 2009-6-24 12:52 133177 chrisfd7695 2009-6-24 22:37
attach_img [藍光播放機] BD30 新入手  ...2345 easy2056 2009-6-24 00:03 456823 easy2056 2009-6-24 22:32
attach_img [請教] AV AMP and Stereo AMP sharing same pair of speaker  ...2 lumdicks 2009-6-23 23:19 113478 lumdicks 2009-6-24 22:00
attach_img [請教] velodyne microvee or impact mini  ...234 acepiloted 2009-6-23 23:30 3612990 tontontony 2009-6-24 17:11
attach_img [喇叭組合] 請問想買中置喇叭  ...23 simonhing 2009-6-19 21:08 205588 狐滴hp2210 2009-6-24 16:45
attach_img [請教] Shop List for AV equipments madvlam 2009-6-24 16:01 01125 madvlam 2009-6-24 16:01
attach_img [討論] Dolby Pro Logic IIz  ...23 PABBPA 2009-6-24 12:45 204978 PABBPA 2009-6-24 15:57
attach_img [討論] DIY 美版 PIONEER BDP-51FD 改全區 DVD 碼過程 (轉載) agree wil-wil 2009-6-23 14:53 46816 wil-wil 2009-6-24 14:39
attach_img [請教] 濾波拖板一問  ...2 madvlam 2009-6-24 11:47 144236 smalltaste 2009-6-24 13:53
attach_img [討論] Upscaling表現 nostsggf 2009-6-24 00:20 72223 nostsggf 2009-6-24 13:45
attach_img [喇叭組合] 請大家俾d意見for5.1 package~ loklaw 2009-6-23 12:05 51825 勇者仁傑 2009-6-24 13:06
attach_img [喇叭組合] 想買 OS3-Sat 白色 ruri 2009-6-23 00:29 51522 ruri 2009-6-24 12:46
attach_img [請教] 想請師傅較全套音響, 請問有無好介紹?  ...2 Raphael 2009-6-24 00:00 102701 Raphael 2009-6-24 12:12
attach_img [請教] Sine 美式牆插  ...2345 火機 2009-6-23 12:24 408207 smalltaste 2009-6-24 12:03
attach_img [投影機/幕] aq 線 與 qed線 tontontony 2009-6-24 09:30 21738 tontontony 2009-6-24 11:32
attach_img [喇叭組合] 終於一家團聚  ...23456 chhanthony 2009-6-20 23:05 578986 chhanthony 2009-6-24 09:48
attach_img [投影機/幕] belden 1694a  ...2345 米赫洛域 2009-6-23 17:25 4410864 depeche_lam 2009-6-24 09:45
attach_img [請教] Monster Cable(求救訂線寫錯地址可以點做)  ...2345 yanfree 2009-6-9 21:38 498651 kenny.k 2009-6-24 01:49
attach_img [請教] mk 夾 svs 既問題... noche 2009-6-21 23:48 61824 noche 2009-6-24 01:04
attach_img [請教] 想買線 mcdull22 2009-6-23 22:10 41198 mcdull22 2009-6-23 23:34
attach_img [藍光播放機] Pioneer 09 美規 Elite BD Player BDP-23FD 台灣開箱文 (轉載) wil-wil 2009-6-23 23:26 15436 chrisfd7695 2009-6-23 23:32
attach_img [重低音] [ AMP已換, 聲已開 ] 救命... 不幸既事發生左!!!  ...23456..14 Metropolis 2009-6-13 13:01 13024806 Metropolis 2009-6-23 22:39
attach_img [討論] 我最喜愛post76藍光碟2009第一回選舉(初選)已完成 Ken704 2009-6-22 23:43 71610 jayngan 2009-6-23 21:46
attach_img [喇叭組合] 初步試玩兩Klipsch日同用開套B&W相比有以下評語 .  ...2345 狐滴hp2210 2009-6-22 10:27 468856 jayngan 2009-6-23 21:45
attach_img [AV擴音機] AV Amp or AV processor + multi channel amp!? 7500martin 2009-6-23 21:22 01035 7500martin 2009-6-23 21:22
attach_img [請教] 想買套入門級 6.1 speakers 勇者仁傑 2009-6-23 01:02 52158 里奧 2009-6-23 16:56
attach_img [請教] 毒癮發作.....想換中後置...  ...2 sam98 2009-6-22 20:46 163138 claero 2009-6-23 15:44
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊