設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] 新手問題-AV amp Vol.一問 stanley2468 2009-6-23 00:19 31382 stanley2468 2009-6-23 15:07
attach_img [討論] 有事請教 , 有關SUBWOOFER的分頻點問題  ...23456 孤身走我路 2009-6-22 15:51 5513718 里奧 2009-6-23 12:51
attach_img [討論] Pionneer 09FD 用家快update to v2.46  ...2 timsum2828 2009-6-21 23:19 113412 daken 2009-6-23 12:26
attach_img [討論] 3大步  ...23456..9 otigero 2009-6-18 23:04 8812441 Kelvin 2009-6-23 11:22
attach_img [藍光播放機] 51FD 新手一問  ...2 edmundsf 2009-6-21 22:00 123164 狐滴hp2210 2009-6-23 10:35
attach_img [投影機/幕] 請問BAILIYIN拖板  ...2345 mat_wai 2009-6-20 22:38 439851 buyo 2009-6-23 10:26
attach_img [投影機/幕] MK 仔 zz9999 2009-6-23 02:20 11220 粟米湯 2009-6-23 02:32
attach_img [請教] 新手入門 kato250 2009-6-22 23:02 31472 lamdog 2009-6-23 01:36
attach_img [討論] 釘腳  ...234 slac 2009-6-19 00:55 327378 pepsiman 2009-6-23 00:08
attach_img [討論] 新手半年感想  ...2345 rx79g 2009-6-22 00:04 488118 chrisfd7695 2009-6-22 23:14
attach_img [藍光播放機] Philips BDP-7200  ...2 raylam98 2009-6-11 13:58 194272 nemumikoto 2009-6-22 22:14
attach_img [重低音] 個十仔有怪聲!!  ...2 747-300 2009-6-22 17:28 102990 maner394 2009-6-22 18:52
attach_img [請教] Klipsch 同小寶寶既煩惱...  ...234 benson26 2009-6-22 01:06 366039 狐滴hp2210 2009-6-22 18:18
attach_img [請教] 有咩細細隻喇叭聽歌同睇戲都好好效果?  ...234 鐵心心 2009-6-20 14:26 328511 鐵心心 2009-6-22 18:03
attach_img [請教] 應一套在同一間買, 還是.......  ...2 edhuen 2009-6-22 14:20 133136 tontontony 2009-6-22 17:32
attach_img [顯示器] 老爺三槍之苦  ...2 simonhing 2009-6-21 23:07 102709 simonhing 2009-6-22 15:47
attach_img [投影機/幕] Oyaide taki 2009-6-22 03:47 31924 avmilk 2009-6-22 13:33
attach_img [藍光播放機] 有冇師兄用梗 Denon 2500BTCI 呢? XPR 2009-6-22 01:04 51657 avmilk 2009-6-22 13:11
attach_img [重低音] 如果想試 subwoofer, 你會用咩戲既邊段呢?  ...23456 小瑟 2009-6-19 16:12 5110331 小瑟 2009-6-22 10:48
attach_img [請教] PK-10 電源線何處有售? noche 2009-6-21 22:58 81775 hintel 2009-6-22 09:15
attach_img [顯示器] PANASONIC Plasma 46G10 HK $19,800  ...23456..7 skenstudio 2009-6-11 14:28 6011794 jt9862 2009-6-22 00:55
attach_img [討論] 終於忍唔往出MK  ...23 ckman0302 2009-6-21 01:03 265914 512753835 2009-6-22 00:44
attach_img [喇叭組合] 喇叭聽cd肥左d 但睇bd又唔肥 可以點 kkchan1234 2009-6-22 00:25 21592 kkchan1234 2009-6-22 00:42
attach_img [請教] 喇叭線上的箭咀  ...2 FY706 2009-6-21 12:03 133345 kan 2009-6-22 00:18
attach_img [討論] 祝各位父親節快樂,日日買機,天天玩玩具!  ...23 michaelwong 2009-6-21 12:49 214567 Monkey 2009-6-22 00:13
attach_img [討論] 新玩具入何! danlam 2009-6-14 23:18 82044 Gulu 2009-6-21 23:09
attach_img [討論] 白平衡點該用D65或D93? agree 鐵心心 2009-6-21 21:27 32079 GoodEdwin 2009-6-21 22:51
attach_img [藍光播放機] 低價藍光機時代悄悄來臨 ... 僅要 99 美元 (轉載) wil-wil 2009-6-21 16:28 82247 tontontony 2009-6-21 22:21
attach_img [AV擴音機] Onkyo TX-SR507 and 607  ...2 ming226 2009-6-20 18:17 114012 post76funfun 2009-6-21 21:57
attach_img [投影機/幕] 後置喇叭線問題?  ...23 即食麵 2009-6-15 09:04 297202 sam98 2009-6-21 20:05
attach_img [請教] 清華 G&W TW-03D simonhing 2009-6-20 18:26 52152 lkwing 2009-6-21 18:15
attach_img [AV擴音機] any amp has 2 hdmi out? ming226 2009-6-21 16:34 21312 kkchan1234 2009-6-21 17:45
attach_img [喇叭組合] 5.1 喇叭 package question ming226 2009-6-21 08:08 51918 747-300 2009-6-21 17:08
attach_img [請教] 喇叭線 FY706 2009-6-21 11:54 31494 米赫洛域 2009-6-21 15:56
attach_img [討論] 超簡單大量複制 BD/DVD/CD 器材 (轉載)  ...2 wil-wil 2009-6-21 02:54 112979 wil-wil 2009-6-21 14:46
attach_img [討論] 高清電視 - Dolby  ...2 andyy423 2009-6-20 21:49 183242 depeche_lam 2009-6-21 13:42
attach_img [投影機/幕] aet HCR AC EVO 電源線問題??  ...2 jem 2009-6-17 12:12 115873 haha161 2009-6-21 08:46
attach_img [討論] 普通一百蚊同呢條出來效果有咩唔同... yanfree 2009-6-20 18:55 21472 yanfree 2009-6-20 23:42
attach_img [請教] TARA LABS 喇叭線 michaelwong 2009-6-19 23:23 73158 米赫洛域 2009-6-20 22:32
attach_img [AV擴音機] 想請教下各位關於日本機 stm 2009-6-20 12:44 71866 rlwk2009 2009-6-20 21:01
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊