設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [討論] 大家對SET自己套 5.1滿意嗎? 小瑟上門同你效機(純粹個人服務)  ...23456..12 小瑟 2009-6-22 15:00 11418775 ccw15 2009-7-6 20:26
attach_img [討論] 各電視台的測試畫面......... agree maner394 2009-7-6 16:51 82142 maner394 2009-7-6 19:23
attach_img [請教] Blu-ray 5.1 audio-out raykkc 2009-6-26 18:22 41494 ay123 2009-7-6 18:51
attach_img [喇叭組合] 我的小白寶寶  ...23456..14 ming 2009-5-31 17:36 13424797 鐵心心 2009-7-6 16:07
attach_img [請教] 請問邊部DVD部可以兼容埋SACD  ...23 JKC710 2009-7-5 21:31 254601 skhgc 2009-7-6 14:40
attach_img [藍光播放機] Pioneer 51FD 入宮後,初嘗點燈  ...2345 jacky622 2009-7-5 00:22 488069 jacky622 2009-7-6 12:36
attach_img [討論] 今日試聽 MK speaker  ...2 danlam 2009-7-4 20:57 163860 dweqte 2009-7-6 09:59
attach_img [高清播放器] 入門 bdp (有冇ching 用梗 p記320)?  ...234 tontontony 2009-7-4 23:06 357647 tontontony 2009-7-6 09:12
attach_img [討論] 天龍4810 C AMP (轉載) 孤身走我路 2009-7-6 08:33 11615 孤身走我路 2009-7-6 08:35
attach_img [投影機/幕] 真係要小D出Mk...  ...23456 ckman0302 2009-7-5 01:12 508900 ckman0302 2009-7-6 01:58
attach_img [顯示器] question for pioneer 500A PIG2009 2009-7-5 18:15 21359 PIG2009 2009-7-5 23:31
attach_img [討論] AV 雙周 111 期內容: 入門擴音挑戰賽 (轉載)  ...2 wil-wil 2009-7-4 19:11 197025 chrisfd7695 2009-7-5 23:01
attach_img [討論] 小弟開箱 attachment  ...2345 slac 2009-7-5 00:31 417302 Hibikisaru 2009-7-5 22:55
attach_img [AV擴音機] Pioneer MCACC既收音咪 cakecake 2009-7-5 10:40 62979 ki45 2009-7-5 20:45
attach_img [投影機/幕] HDMI version rukawa20001 2009-7-5 19:48 31579 wil-wil 2009-7-5 20:22
attach_img [高清播放器] MTV5000 stm 2009-6-29 00:58 31993 thaddeusma 2009-7-5 20:14
attach_img [討論] Pioneer香港代理維修水貨價目  ...23 nemumikoto 2009-7-3 20:55 288477 鐵心心 2009-7-5 19:49
attach_img [藍光播放機] pioneer bdp 尾班車 TSZKIT0629 2009-7-4 23:42 92315 粟米湯 2009-7-5 19:44
attach_img [討論] 第 3,000 名會員 ...  ...2345 wil-wil 2009-7-3 23:14 476517 kkchan1234 2009-7-5 19:20
attach_img [投影機/幕] 晌外國買0野真係平 D  ...2 simon 2009-7-4 23:06 183951 7面鳥 2009-7-5 15:46
attach_img [喇叭組合] 新手想買Speaker 配 Onkyo 607 sim1983 2009-7-5 13:45 01251 sim1983 2009-7-5 13:45
attach_img [投影機/幕] 請問幾時會攪Power Cord團購+Ortofon3900一問  ...23456..14 easy2056 2009-6-23 09:36 13019193 KEVIN9178 2009-7-5 13:42
attach_img [喇叭組合] 一對寶寶的旦生  ...23456..10 mankoo米高 2009-5-20 22:41 9222456 Eggsman 2009-7-5 11:48
attach_img [AV擴音機] ONKYO AV AMP - 問題搜集  ...2 KUNGKUNG 2009-5-7 12:38 143670 siushan1011 2009-7-5 11:11
attach_img [請教] 電源拖板QED armanin 2009-7-4 16:48 31480 smalltaste 2009-7-5 01:01
attach_img [AV擴音機] MK 擴音最新價  ...23456..7 qq1122yq 2009-6-22 01:09 6713738 qq1122yq 2009-7-5 00:03
attach_img [高清播放器] Samsung BDP-1500  ...2 rukawa20001 2009-7-4 14:25 103823 tontontony 2009-7-4 23:24
attach_img [顯示器] 影音初哥高清的第一步  ...234 thaddeusma 2009-7-4 09:56 376016 chrisfd7695 2009-7-4 22:50
attach_img [請教] MK K5請問  ...23 鐵心心 2009-7-4 14:51 285474 jessica 2009-7-4 21:46
attach_img [AV擴音機] PIONEER SC-LX90 THX Ultra 2 Plus (轉載) wil-wil 2009-7-4 21:12 12912 PIG2009 2009-7-4 21:33
attach_img [請教] Region B Blu-ray Player Tomotoshi 2009-7-4 18:33 11205 alzard 2009-7-4 21:17
attach_img [喇叭組合] NHT 番屋企囉,終於齊齊整整囉…… agree  ...23456..13 aegysd 2009-6-11 23:13 12721210 gamecube 2009-7-4 20:42
attach_img [藍光播放機] Bought Panasonic BD60  ...2 astina88 2009-7-2 20:05 184330 smalltaste 2009-7-4 20:11
attach_img [討論] HdAV 月刊 56 期 (轉載) wil-wil 2009-7-4 19:18 01324 wil-wil 2009-7-4 19:18
attach_img [投影機/幕] Speaker Cable  ...2 cmsjkung 2009-7-1 21:39 193719 kwchow08 2009-7-4 18:49
attach_img [討論] 買av產品有10個鐘泊車  ...2 depeche_lam 2009-7-2 10:41 153231 johnny1 2009-7-4 18:12
attach_img [請教] BDP-320  ...23 yanfree 2009-7-3 13:42 254837 yanfree 2009-7-4 17:47
attach_img [顯示器] 還我真色彩 JVC鑑賞級全高清LCD屏幕  ...234 黑冰 2009-5-20 21:15 306327 黑冰 2009-7-4 16:54
attach_img [藍光播放機] 別了PS3, 51FD正式入宮,﹝今日入埋條HDMI線比51)  ...2345 jacky622 2009-7-2 20:37 437640 cakecake 2009-7-4 16:44
attach_img [顯示器] 本想買w5500.. yanfree 2009-7-1 01:09 82100 鐵心心 2009-7-4 14:54
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊