設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [投影機/幕] 呢個朋友都得架啦! attachment  ...23 mufan 2009-7-10 22:05 244414 747-300 2009-7-11 09:15
attach_img [AV擴音機] 先锋8月在美新出4个新款Elite新機 -__- '.. jessica 2009-7-10 14:08 62349 lemonstar 2009-7-10 23:36
attach_img [請教] Marantz 6003 +Quad 12L2 如何? frankfc 2009-7-10 14:45 42264 frankfc 2009-7-10 23:28
attach_img [顯示器] sony 40x350a  ...2 fei123 2009-7-9 22:07 112802 danlam 2009-7-10 23:07
attach_img [AV擴音機] 終於都一家團聚囉  ...23 gungun 2009-7-10 16:42 214430 girbaud 2009-7-10 22:56
attach_img [喇叭組合] 中置人聲問題  ...23 ericbusmo 2009-4-25 14:04 227439 noche 2009-7-10 21:14
attach_img [AV擴音機] 想買dac $800-1500, 華韻 dac-01 這個可以嗎? keung007hk 2009-7-9 20:52 31558 火機 2009-7-10 18:22
attach_img [請教] 初來報到~  ...23 alaychan 2009-7-9 23:59 284510 acepiloted 2009-7-10 15:17
attach_img [香港影音玩樂展] 8月的2009香港高級視聽展 edwardckc 2009-7-10 10:22 11459 孤身走我路 2009-7-10 14:08
attach_img [AV擴音機] 有冇人知道呢部野壞左值幾錢??? kiraluffy 2009-7-9 22:02 61448 depeche_lam 2009-7-10 10:22
attach_img [藍光播放機] 51FD 市面係咪冇貨架喇?  ...234 jacky622 2009-7-1 18:46 316528 lamdog 2009-7-10 10:13
attach_img [討論] 有無人去Pioneer發佈會??  ...2 acepiloted 2009-7-8 17:25 163424 acepiloted 2009-7-10 09:41
attach_img [AV擴音機] 點用2.1 聽歌 ?  ...2345 MM622 2009-5-27 14:25 4110494 彿印 2009-7-10 02:38
attach_img [請教] 606有更新??? 747-300 2009-7-9 18:52 21323 maner394 2009-7-10 02:19
attach_img [藍光播放機] 買Blu-ray機一問 ktommy 2009-7-10 01:16 01145 ktommy 2009-7-10 01:16
attach_img [討論] 希望各位Blu-ray player高手,請解答一些問題!!! dxvmon2000 2009-7-10 00:00 51680 avmilk 2009-7-10 00:40
投票 attach_img [討論] 打機會意向調查  ...2 wil-wil 2009-7-9 03:21 204467 阿定 2009-7-10 00:15
attach_img [投影機/幕] Nanotec 302 + AET HR Plugs  ...23 洋蔥頭 2009-7-9 13:01 235234 洋蔥頭 2009-7-9 23:43
attach_img [請教] Onkyo 507 冇貨賣? kelvincps2005 2009-7-9 20:20 51897 kelvincps2005 2009-7-9 23:00
attach_img [請教] 美式牆插 how to install...  ...2 火機 2009-7-9 11:44 163763 火機 2009-7-9 22:43
attach_img [喇叭組合] 終於敗左套5.1返黎[加左測試 p.6]  ...23456..9 stm 2009-6-26 00:44 8316598 tony678 2009-7-9 22:30
attach_img [請教] 請問有冇師兄買了PIONNER BDP-LX52BLU-RAY機 ? 孤身走我路 2009-7-9 21:14 11201 rewai 2009-7-9 21:47
attach_img [藍光播放機] Pioneer BD player 的壞機率? nemumikoto 2009-7-8 00:12 31495 3721 2009-7-9 21:01
attach_img [請教] [請教]新手買了XLO喇叭線,請師兄給意見(有圖) lovemoneylaw 2009-7-9 18:09 32419 粟米湯 2009-7-9 20:43
attach_img [討論] 私家竇口  ...234 skeung 2009-7-8 00:10 365605 skeung 2009-7-9 19:52
attach_img [請教] 團購條 18A DOUBLE RUN 有幾粗?  ...23 tontontony 2009-7-8 17:39 265342 andyy423 2009-7-9 19:17
attach_img [投影機/幕] Projector 配 PC意見  ...2 dannysure 2009-7-6 12:36 183214 dannysure 2009-7-9 17:55
attach_img [藍光播放機] 51fd 報價 attachment agree  ...2 mankoo米高 2009-7-7 12:22 163622 iceberg99 2009-7-9 16:44
attach_img [請教] 喇叭線反相會點  ...23 laiho 2009-6-20 00:31 287541 coffeemate 2009-7-9 16:33
attach_img [顯示器] Panasonic P50S10H到左手,唔懂調教,Help!!  ...23 PMC77929 2009-7-7 10:16 255230 狐滴hp2210 2009-7-9 14:36
attach_img [藍光播放機] Pioneer BDP 320 BD live 問題 JackynJenny 2009-7-9 09:02 61636 JackynJenny 2009-7-9 14:12
attach_img [喇叭組合] 睇過呢度d post好多ching選擇mirage 喇叭.真係ok????  ...2 hkfwh 2009-7-9 00:04 145999 hkfwh 2009-7-9 11:36
attach_img [請教] 小弟是av超新手, 近來買了新居, 想整返套音響  ...2 edwardckc 2009-7-9 09:26 182845 am1698 2009-7-9 11:09
attach_img [討論] 192KHZ/24BIT 高清音效  ...234 吉田 2009-7-8 14:48 357521 laiho 2009-7-9 10:40
attach_img [討論] 少投資  ...234 slac 2009-7-8 00:30 366372 acepiloted 2009-7-9 08:19
attach_img [請教] 有無CHING有42G個gameSETTING比我試試呀... jt9862 2009-7-8 21:42 21095 jt9862 2009-7-9 01:24
attach_img [投影機/幕] where can find Kimber's PBJ? ay123 2009-7-9 01:10 01041 ay123 2009-7-9 01:10
attach_img [請教] SHARP powercord bt1000bt 2009-7-8 22:02 81460 bt1000bt 2009-7-9 00:45
attach_img [AV擴音機] 新會員發拈,有冇人用Denon 4308A manbbb 2009-7-8 01:18 51989 siuwing 2009-7-8 23:38
attach_img [高清播放器] PAN 46G10 SETTING  ...2 mighty_joe 2009-7-5 01:51 163989 jt9862 2009-7-8 21:49
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊