設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [討論] 今日整牆蘇  ...234 slac 2009-6-15 23:06 387305 Let-Go 2009-7-8 18:39
attach_img 請問大家 MTV3000 HDMI set 做 RGB or YcBcR 出?  ...234 daken 2009-6-2 18:20 3210165 mtvbb 2009-7-8 17:59
attach_img [喇叭組合] 請問Supra 1.6 做前置喇叭線可以嗎?  ...234 daken 2009-7-7 11:46 308047 jayngan 2009-7-8 17:34
attach_img [討論] 活動參考資料: 藍光影碟優先試 ... 港版《地球毀滅密碼》 wil-wil 2009-7-8 16:53 01209 wil-wil 2009-7-8 16:53
attach_img 電源線有冇得吹雞?  ...23 FY706 2009-6-12 21:23 224143 danlam 2009-7-8 16:07
attach_img [請教] 成功毒到友人買Onkyo TX-SR507 後......  ...23 jackeyz 2009-6-21 21:53 285289 danlam 2009-7-8 14:38
attach_img [AV擴音機] Pioneer 1019 / 919 zz9999 2009-7-8 10:49 31818 zz9999 2009-7-8 13:12
attach_img [投影機/幕] Subwoofer線用鍍銀定純銅好?  ...2 lai_tsz_ho 2009-7-2 22:10 154110 ay123 2009-7-8 11:58
attach_img [請教] 入埋rs-42先!!  ...234 747-300 2009-7-7 19:33 395691 benson26 2009-7-8 11:53
attach_img [請教] 請問Spyder 3 Pro同Spyder 3 TV... ckman0302 2009-7-7 14:52 31987 dweqte 2009-7-8 01:45
attach_img [請教] 何為「高音甜,中音準,低音勁」呢?  ...23 jacky622 2009-7-7 20:47 275816 hintel 2009-7-8 00:27
attach_img [投影機/幕] cable for MA RS6 supertenchung 2009-7-8 00:09 01154 supertenchung 2009-7-8 00:09
attach_img [藍光播放機] 51FD用PCM出DTS HD MA  ...234 micknghk 2009-6-29 00:03 396729 stm 2009-7-7 23:53
attach_img [請教] 有關subwoofer電源線問題 kenny.k 2009-7-7 18:34 83830 ckman0302 2009-7-7 23:52
attach_img [藍光播放機] 先鋒 BDP-320 藍光入門新機拆解 (轉載) wil-wil 2009-7-7 20:52 94307 tontontony 2009-7-7 22:36
attach_img [投影機/幕] 其實cheap cheap 電視換電源線有冇用?  ...23 加德里奧 2009-7-6 23:58 285421 Beginner 2009-7-7 22:25
attach_img [討論] 有冇同感  ...23456 depeche_lam 2009-7-6 19:22 518214 johnny1 2009-7-7 22:22
attach_img [藍光播放機] $5,000 以下有乜好介紹  ...2 vchai 2009-7-6 23:13 173813 lamdog 2009-7-7 21:41
attach_img [請教] 新手想買Speaker 配 Onkyo 607, KEF or Dali  ...23 sim1983 2009-7-5 13:44 247654 sim1983 2009-7-7 21:41
attach_img [AV擴音機] 天龍"入門級"高清AV機AVR-1909 (轉載) wil-wil 2009-7-7 20:59 21690 wil-wil 2009-7-7 21:24
attach_img [藍光播放機] 頂級藍光機王 Denon DVD-3800BD 大解構 (轉載) wil-wil 2009-7-7 21:09 01540 wil-wil 2009-7-7 21:09
attach_img [投影機/幕] hdmi PIG2009 2009-7-7 00:06 82191 rlwk2009 2009-7-7 20:36
attach_img [請教] PANASONIC Plasma 42G10 attachment  ...23456..19 mace 2009-6-24 01:56 18734770 pkpklai 2009-7-7 20:01
attach_img [高清播放器] 有勇士在 76 嗎? (有冇s350評價?)  ...2345 tontontony 2009-7-6 11:59 419252 747-300 2009-7-7 16:57
attach_img [高清播放器] 小弟又向高清邁進一小步啦^_^ jackeyz 2009-7-6 23:22 32052 jackeyz 2009-7-7 14:04
attach_img [請教] 將rb51上牆得唔得??  ...2 747-300 2009-7-6 22:01 133043 benson26 2009-7-7 12:37
attach_img [藍光播放機] 平玩Denon DVD-2500BTCI 用家報告 attachment agree  ...23 Jwong 2009-7-4 21:59 238656 billyla 2009-7-7 09:47
attach_img [喇叭組合] 我的 Mirage 到手了 agree  ...2345 johnlau 2009-6-1 23:47 469570 ay123 2009-7-7 01:03
attach_img [請教] 新手買 AMP + 喇叭 demon959 2009-7-6 23:16 71549 noche 2009-7-7 00:59
attach_img [顯示器] 都係要換過一部TV  ...2345 里奧 2009-6-10 17:09 407546 胡彬 2009-7-6 23:54
attach_img [AV擴音機] 係幾個鐘頭之前我終於..............  ...23456 xx666hk 2009-7-6 02:29 549641 xx666hk 2009-7-6 23:39
attach_img [討論] PQLS討論  ...2 kan 2009-7-6 17:30 173340 kkchan1234 2009-7-6 23:39
attach_img [請教] 我部電視可以換電源線嗎 ? (已加相)  ...2 alexn 2009-7-5 23:41 123779 alexn 2009-7-6 23:33
attach_img [討論] 如果你地有d 影音器材想放.....  ...2 jacky622 2009-7-6 15:00 122799 jacky622 2009-7-6 23:21
attach_img [請教] 去深水涉邊到買線 ?  ...23456..7 MM622 2009-5-13 23:37 6411691 mankoo米高 2009-7-6 23:12
attach_img [藍光播放機] 其實各位師兄覺得BD Live哩個功能重唔重要  ...2 kidultz 2009-7-6 19:35 122776 jackeyz 2009-7-6 23:06
attach_img [討論] 校正好後真係正  ...23456..7 鐵心心 2009-6-16 18:40 6412404 ay123 2009-7-6 23:03
attach_img [AV擴音機] 新手 SET 2309+IQ3+6C,請高人指點. KEVIN9178 2009-7-5 21:36 41712 noche 2009-7-6 22:55
attach_img [請教] 有冇可透聲既投影幕 lai_tsz_ho 2009-7-6 21:34 31542 lai_tsz_ho 2009-7-6 22:28
attach_img [高清播放器] 毒我細佬之餘.....mtv3000  ...23 maner394 2009-7-6 12:15 226390 FY706 2009-7-6 21:09
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊