設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [討論] HiFi Gallery裝修前大清貨  ...2 avmilk 2009-9-17 00:38 113295 sunnyt 2009-9-17 11:51
attach_img [投影機/幕] Belden 20A with IEC尾 --> Velodyne CHT 8Q? mightyatoms 2009-9-17 01:48 42773 mightyatoms 2009-9-17 11:23
attach_img [投影機/幕] Supra hdmi入牆問題 shing12 2009-9-17 09:50 11251 skhgc 2009-9-17 11:05
attach_img [討論] 有冇人用過清華既源濾波器??  ...2 frankfc 2009-9-15 21:34 194447 里奧 2009-9-17 09:43
attach_img [喇叭組合] 汁到個盒  ...23 supertenchung 2009-9-16 21:01 203748 AV_MAN 2009-9-17 02:58
attach_img [AV擴音機] 8號風球之下,好彩汁得番個箱  ...23456..7 kyoZ 2009-9-15 23:16 629089 bbb 2009-9-17 01:49
attach_img [教學] 平凡人音響迷哲學 agree  ...234 ckman0302 2009-9-7 01:00 317319 hklin 2009-9-17 01:01
attach_img [請教] 5.1 speaker 居士 2009-9-17 00:13 31185 居士 2009-9-17 00:30
attach_img [請教] 有咩好subwoofer cable介紹  ...2 ming226 2009-9-16 01:43 132908 kenny.k 2009-9-17 00:26
attach_img [請教] Iakustik Speaker Cable LS-602  ...2 cmsjkung 2009-9-16 21:31 194000 waimac 2009-9-17 00:13
attach_img [請教] 超高音有咩好處?  ...23 FY706 2009-9-16 22:03 204245 waimac 2009-9-17 00:10
attach_img 睇其他論壇講, 好似就黎出MTV 3100 & MTV 3100 D~~  ...2 br_calvin 2009-9-10 02:55 174807 me2010 2009-9-16 22:47
attach_img [投影機/幕] 有咩好聲既hdmi cable介紹[收咗線學人出報告]  ...23 laiho 2009-9-4 08:52 297180 eexam 2009-9-16 22:47
attach_img [顯示器] 有貨到  ...23456..8 kf2960 2009-9-12 12:42 7311112 kenneth 2009-9-16 22:37
attach_img [請教] 後置喇叭線  ...2 FY706 2009-9-15 21:15 193896 mrstanley 2009-9-16 21:55
attach_img [請教] Cary 11a processor angusluk 2009-9-16 21:48 0980 angusluk 2009-9-16 21:48
attach_img [喇叭組合] NHT vs MK vs Klipsch  ...234 googleli 2009-9-15 01:00 368970 joetam1709 2009-9-16 21:37
attach_img [顯示器] Sony KDL40V LCD TV 導演 2009-9-16 15:47 61563 鐵心心 2009-9-16 21:20
attach_img [請教] HDMI 線  ...23 大玩偶 2009-9-12 10:28 254843 skhgc 2009-9-16 19:21
attach_img [請教] HDMI 線冇聲 takume 2009-9-14 21:52 62026 eexam 2009-9-16 18:43
attach_img [請教] 拉電箱開題  ...234 IDM 2009-9-1 05:11 309545 quntinchan 2009-9-16 17:32
attach_img [喇叭組合] 有得睇無得用 .... 唉  ...23456..11 里奧 2009-9-13 00:20 10616528 里奧 2009-9-16 16:34
attach_img [AV擴音機] Control / Setting for AVR-3808 via PC / Web Browser 寶佬 2009-9-16 15:01 01095 寶佬 2009-9-16 15:01
attach_img [請教] Micropod邊間鋪售價最平?  ...2 aibo99 2009-9-8 12:47 133009 randyma 2009-9-16 14:10
attach_img [藍光播放機] Sony 網路藍光播放器 BDP-N460 (轉載) agree wil-wil 2009-9-14 21:06 92082 611323 2009-9-16 11:12
attach_img [AV擴音機] Onkyo X007 幾時出呀?  ...23 wllee 2009-9-9 10:24 284391 superfai 2009-9-16 11:06
attach_img [AV擴音機] P記 SC-LX72、SC-LX82 ....  ...23456 XPR 2009-9-12 22:09 5811678 qq1122yq 2009-9-16 10:25
attach_img [投影機/幕] Onkyo 607 + B&W 685用咩喇叭線好 nc09 2009-9-15 21:12 82189 nc09 2009-9-16 02:13
attach_img [請教] 揀睇戲的喇叭, 你地會揀邊個牌子?????  ...2345 googleli 2009-9-11 14:32 459716 10bucks360 2009-9-16 01:12
attach_img [請教] 全部加哂價... yanfree 2009-9-15 12:03 92720 darren14 2009-9-16 00:39
attach_img [討論] 【Pioneer 912 雙龍匯】活動簡報 (已更新相片) digest agree  ...23456..11 wil-wil 2009-9-13 03:45 10426414 XPR 2009-9-16 00:12
attach_img [喇叭組合] 想買套5.1喇叭 fc1668 2009-9-15 22:01 21342 alexn 2009-9-15 22:19
attach_img [請教] 熄機疑惑  ...23456 buzz1229 2009-8-30 11:36 547851 leebear123 2009-9-15 21:43
attach_img [投影機/幕] Ortofon 3900 Silver電源線 is GOOD  ...23456 starball 2009-9-3 20:32 548536 otis008 2009-9-15 20:27
attach_img [顯示器] 請問呢部LG PLASMA入唔入得過???  ...234 JKC710 2009-9-13 18:39 356051 benfung 2009-9-15 18:38
attach_img [請教] 睇碟時畫面比聲音快 smartfai 2009-9-15 09:41 31697 smartfai 2009-9-15 18:12
attach_img [請教] 美板 monstor HTS-1000 拖板在香港用有甚麼要注意的地方呢? kyoZ 2009-9-15 17:39 01020 kyoZ 2009-9-15 17:39
attach_img [討論] Cinema DSP on Music of Yamaha 665 randyma 2009-9-15 10:56 41601 claero 2009-9-15 14:19
attach_img [重低音] HRS-12 剛到手初試貼圖再後講用後感  ...2345 akira11092 2009-9-13 14:53 459341 micta 2009-9-15 13:33
attach_img [顯示器] 500A 入手~ 有兩個點不能正常顯示顏色 (已換機)  ...2345 trycy 2009-8-14 15:35 498809 lexicon6 2009-9-15 13:24
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊