設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [AV擴音機] 點解Onkyo嘅 AV Amp 咁熱?  ...234 obee 2009-9-21 15:28 337517 Einstein 2009-9-23 16:17
attach_img [討論] Pioneer AMP 52 VS 71  ...2345 tontontony 2009-9-22 17:42 406849 daken 2009-9-23 16:09
attach_img [請教] 第一次玩RoomEQ, 唔係好識睇  ...23 chhanthony 2009-9-22 23:22 283850 radhk 2009-9-23 15:27
attach_img [請教] 中置高得滯遮住電視的解決方法?  ...2345 googleli 2009-9-21 13:10 417456 chhanthony 2009-9-23 15:16
attach_img [重低音] Antimode 8033 sharpgx1232 2009-9-23 08:54 82596 sharpgx1232 2009-9-23 10:26
attach_img [討論] 高清第一步由500A開始  ...234 ff76 2009-9-11 01:58 376418 lexicon6 2009-9-23 08:27
attach_img [重低音] 大獲隻+仔velodyne SPL -800R燒左.冇聲出  ...23456 aero 2009-9-21 21:59 538792 jjmouse 2009-9-23 07:38
attach_img [喇叭組合] JBL LS830 speaker eggcake92 2009-9-22 23:32 21881 skeung 2009-9-23 00:40
attach_img [投影機/幕] 邊度有 Gotham 50150 散線賣  ...2 wkw9811 2009-8-10 21:50 195181 Einstein 2009-9-23 00:16
attach_img [請教] 做完Audessy auto-setup,揀什么設定最好 hkbomberman 2009-9-22 01:21 82328 AV新丁 2009-9-22 23:10
attach_img [討論] 喇叭幾時應該set為full band?  ...23 buzz1229 2009-9-21 16:05 285048 狐滴hp2210 2009-9-22 22:53
attach_img [討論] Onkyo 607 <$3900 @ fortrexx?  ...2 boyue 2009-9-22 17:13 112541 vinli 2009-9-22 22:52
attach_img [重低音] 如果買SVS有得分期, 我諗我都買左....  ...23456..9 JKC710 2009-9-19 20:39 8012567 stallone 2009-9-22 22:36
attach_img [投影機/幕] 請問有無師兄用Sound from Heaven President X 配 KLIPSCH喇叭? googleli 2009-9-22 17:29 72048 鐵心心 2009-9-22 20:46
attach_img [請教] 想問下邊隻拖板好  ...2 xx666hk 2009-9-22 16:34 103276 米赫洛域 2009-9-22 20:29
attach_img [顯示器] 一波好多節呀,部 Olevia HDMI 頭好似壞o左!?  ...2 chingok 2009-9-21 10:07 113277 chingok 2009-9-22 20:25
attach_img [討論] 各位c兄焚機時小心  ...2345 myminihifi 2009-9-17 16:53 456673 hit87761 2009-9-22 19:16
attach_img [藍光播放機] 有紙盒到 p.1 加小意見  ...23456..8 KGB 2009-9-18 20:00 7411936 otis008 2009-9-22 19:01
attach_img [請教] 607影像問題 kit120481 2009-9-22 18:50 2945 kit120481 2009-9-22 19:01
attach_img [投影機/幕] 得一個牆穌你會插...  ...2 siboy 2009-9-22 12:17 183519 jessica 2009-9-22 17:36
attach_img [請教] MM6 L/N Beginner 2009-9-21 14:03 41540 Beginner 2009-9-22 17:20
attach_img [請教] 點樣可以最有效改善AV AMP聽歌質素? attachment  ...23456..10 dwight 2009-9-15 23:10 9415284 kennethtcp 2009-9-22 15:44
attach_img [藍光播放機] BD30 Power Cord L/N Connection digest agree  ...234 hklin 2009-9-18 19:13 326961 johnny1 2009-9-22 15:38
attach_img [請教] audioquest subwoofer cable sub 3  ...2 hit87761 2009-9-21 04:06 183111 chinchin 2009-9-22 13:53
attach_img [AV擴音機] yamaha的onlineshop好平 aacc121 2009-9-12 12:41 51543 aacc121 2009-9-22 12:15
attach_img [請教] Yamaha Yamaha RX-V765 waimac 2009-9-9 23:04 21465 611323 2009-9-22 11:00
attach_img [討論] 比間店舖吸咗入去  ...23 depeche_lam 2009-9-21 11:33 204315 ironZ 2009-9-22 10:57
attach_img [重低音] 部sub安置係個梳化後面  ...2 waimac 2009-9-19 09:40 164054 qq1122yq 2009-9-22 10:38
attach_img [顯示器] 尾班車  ...23456 kan 2009-9-17 00:03 528530 irisxo 2009-9-22 09:42
attach_img [顯示器] 37" LCD rolex321 2009-9-21 10:55 31435 rolex321 2009-9-22 09:10
attach_img [顯示器] 白癡問題一問? jackeyz 2009-9-21 23:34 11043 r32 2009-9-21 23:39
attach_img [高清播放器] 悶悶地~搵d野攪下 (相在P.1/小報告P.11)  ...23456..8 tontontony 2009-9-18 21:14 7114017 tontontony 2009-9-21 23:05
attach_img [喇叭組合] 請問各位師兄, 對於Ascendo Acoustics呢個牌子的喇叭有乜野睇法? googleli 2009-9-21 22:32 01227 googleli 2009-9-21 22:32
attach_img [顯示器] 幾時先出呢 名大 品牌 LED TV? 年尾?  ...2 eggcake92 2009-9-21 09:55 122794 yanfree 2009-9-21 20:31
attach_img [討論] 討論純效果比併 換Fuse vs 飛Fuse  ...234 Einstein 2009-9-20 20:06 387584 Einstein 2009-9-21 19:01
attach_img [請教] 求救呀!!!!!ps3播唔到片  ...23 747-300 2009-9-20 20:41 253713 747-300 2009-9-21 17:42
attach_img [顯示器] 可能係世上最正嘅高清顯示屏tvlogic  ...234 Westdoor 2009-9-16 12:28 367503 trycy 2009-9-21 16:37
attach_img [討論] 影音線材,有時真係心現影響好大。  ...234 tennishk 2009-9-20 18:06 305388 rx79g 2009-9-21 14:18
attach_img [投影機/幕] Wireworld starlight 5.2 hdmi 用家  ...2 br_calvin 2009-9-20 22:01 144766 br_calvin 2009-9-21 11:55
attach_img 分割問題 depeche_lam 2009-9-21 11:01 01021 depeche_lam 2009-9-21 11:01
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊