設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [投影機/幕] 邊隻美頭比TV用視象好?  ...2 Einstein 2009-9-4 19:33 153325 Einstein 2009-9-19 02:09
attach_img [重低音] 新 subwoofer 困擾中  ...2 akira11092 2009-9-18 14:51 103547 akira11092 2009-9-19 01:23
attach_img [請教] Upgrade AV amp 值得嗎?  ...234 mafai2000 2009-9-17 23:41 364708 space 2009-9-19 01:18
attach_img [投影機/幕] 請問SINE蕉插邊度有得賣?  ...23 dwight 2009-9-8 22:30 224607 dwight 2009-9-19 00:50
attach_img [請教] HK6,000 budget可以有什麼? attachment  ...23 edhuen 2009-9-18 20:08 253973 wil-wil 2009-9-19 00:48
attach_img [藍光播放機] Panasonic DMP-BD60  ...2 大玩偶 2009-9-10 17:11 103792 kkkkk6681 2009-9-19 00:37
attach_img [投影機/幕] Samsung LCD TV 用唔用D DIY線材好? br_calvin 2009-9-18 02:43 91768 Einstein 2009-9-18 23:41
attach_img [討論] 頂部1600唔順,終於.......  ...2 yin206 2009-9-17 20:26 163474 mrstanley 2009-9-18 23:01
attach_img [藍光播放機] 好想入手bdp 320呀  ...23 cowpang 2009-9-18 12:07 244236 kenlaw1228 2009-9-18 22:27
attach_img [高清播放器] 請問邊部media player可以錄到Now節目 vrunrun 2009-9-18 22:09 01301 vrunrun 2009-9-18 22:09
attach_img [投影機/幕] 古河314Ag Mk II hklin 2009-9-18 20:05 21874 hklin 2009-9-18 21:02
attach_img [AV擴音機] 807?52?哪部好些?  ...2 commail 2009-9-13 14:48 112815 faigoal 2009-9-18 18:10
attach_img [請教] 876 AND 906 ming226 2009-9-18 16:40 11211 chhanthony 2009-9-18 17:02
attach_img [請教] remote 壞了 auklr2a 2009-9-18 14:25 81662 kennnnnn 2009-9-18 16:43
attach_img [重低音] 請問各位師兄, 有沒有好的Sub Equalizer介紹下?  ...2 googleli 2009-9-18 10:45 133055 googleli 2009-9-18 15:27
attach_img [藍光播放機] 今日入手  ...2345 大玩偶 2009-9-11 21:22 467023 jay148 2009-9-18 14:20
attach_img [請教] 手動調較75db  ...2 hit87761 2009-9-18 01:30 183309 hit87761 2009-9-18 12:38
attach_img [討論] 2009广州高级音响展9月18日将在广州白云会展中心举办 jessica 2009-9-17 14:41 71428 大玩偶 2009-9-18 11:48
attach_img [討論] 急~~~!!!! wahwah 2009-9-18 02:01 71494 ironZ 2009-9-18 10:53
attach_img [重低音] 請問各位用緊SVS的師兄 googleli 2009-9-18 00:28 41460 alzard 2009-9-18 09:08
attach_img [請教] 低音擺位  ...23 cowpang 2009-9-7 14:31 295301 10bucks360 2009-9-18 01:01
attach_img [藍光播放機] ps3 點燈成功  ...2 evapth 2009-9-17 23:54 123095 粟米湯 2009-9-18 00:53
attach_img [請教] 提升聽演唱會質數 angusluk 2009-9-17 21:45 41329 alzard 2009-9-17 23:47
attach_img [AV擴音機] Yamaha 1065  ...23 takwei 2009-9-7 20:37 287292 kimmy 2009-9-17 23:23
attach_img [請教] 請問各位師兄, 旺角地牢賣Klipsch果檔野星期日開唔開? googleli 2009-9-13 08:43 92025 cmsjkung 2009-9-17 22:48
attach_img [討論] 温馨提示 agree  ...23 wahwah 2009-9-10 22:02 224468 smallfatty 2009-9-17 22:32
attach_img [請教] Panasonic TH-42G10H  ...23 ericnet100 2009-9-14 01:04 204115 cwkam 2009-9-17 22:14
attach_img [請教] 再請教後置喇叭線 FY706 2009-9-17 21:45 11172 ckman0302 2009-9-17 21:47
attach_img [AV擴音機] marantz sr6004 定 pioneer lx52  ...234 程樂 2009-9-16 00:16 328023 micma 2009-9-17 21:08
attach_img [討論] 最後決定 5.1 system waimac 2009-9-17 15:24 71505 waimac 2009-9-17 20:59
attach_img [投影機/幕] 決定大出血一次過買幾條 HDMI 線 !  ...2345 大玩偶 2009-9-16 17:33 457752 skhgc 2009-9-17 19:41
attach_img [藍光播放機] 有冇師兄用緊LG嘅Blu-ray Player呀? PandaMan 2009-9-17 13:39 31172 PandaMan 2009-9-17 19:11
attach_img [請教] ONKYO 807配QUAD 12L好唔好呢?  ...2 tennishk 2009-9-16 22:47 113041 PandaMan 2009-9-17 19:07
attach_img [投影機/幕] 新手一次過換左三條電源線,果然唔錯  ...23 hkboy 2009-9-5 22:27 285566 TSZKIT0629 2009-9-17 17:52
attach_img [藍光播放機] 边度有欧版ps3 slim卖 keanureeves 2009-9-17 15:40 91755 611323 2009-9-17 17:50
attach_img [請教] 新手請教 lkcelton 2009-9-13 02:13 91676 hunghung4 2009-9-17 13:21
attach_img [請教] 天龍amp  ...2345 auklr2a 2009-9-14 10:05 407246 hunghung4 2009-9-17 13:15
attach_img MTV3000 出咗綠色畫面 hunghung4 2009-9-16 22:07 31199 hunghung4 2009-9-17 13:05
attach_img [投影機/幕] 松下 HDMI 超寬頻線 RP-CDHX (轉載)  ...2 wil-wil 2009-7-30 20:09 193900 -stone- 2009-9-17 13:03
attach_img [請教] 想買條 hdmi  ...23 chinchin 2009-9-16 12:00 203216 mats 2009-9-17 12:47
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊