設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [投影機/幕] 我都秋風起 agree  ...234 kingleecm 2009-10-18 13:17 366144 hklin 2009-10-20 17:41
attach_img [討論] air 1  ...23 tomboy 2009-10-19 20:07 243853 paris 2009-10-20 17:03
attach_img [喇叭組合] 想換中置,有mug介紹 hellowe 2009-10-20 00:07 82061 kinkin 2009-10-20 16:25
attach_img [電源線] 秋風起啦!Nanotec 301,302 attachment  ...234 KING 2009-10-17 18:07 328224 paris 2009-10-20 15:42
attach_img [AV擴音機] 開箱啦...哈哈  ...2345 wk213 2009-10-19 16:25 477176 kennnnnn 2009-10-20 15:04
attach_img [請教] 放Sub仔, 邊個位好D  ...2 hkbomberman 2009-10-20 11:30 102564 kingleecm 2009-10-20 13:05
attach_img [請教] p記LX51 amp電源相位 myminihifi 2009-10-20 11:01 01074 myminihifi 2009-10-20 11:01
attach_img [請教] 《請敎》有關高清機頂盒錄影節目 gigi1lover 2009-10-19 15:09 61550 gigi1lover 2009-10-20 09:42
attach_img [喇叭組合] Cheap Cheap新手今晚終於執到紙皮箱 agree  ...23456..18 googleli 2009-9-29 00:57 17732983 post76funfun 2009-10-19 23:01
attach_img [喇叭組合] 後置唔貼牆放可以嗎 laiho 2009-10-19 20:40 41887 rlwk2009 2009-10-19 21:05
attach_img [重低音] 各聲道低音唔配合 subwoofer 低頻 akira11092 2009-10-19 17:26 92093 googleli 2009-10-19 20:40
attach_img [請教] 邊隻牌子AV-AMP 易setup  ...2 paulching 2009-10-19 10:44 152760 qq1122yq 2009-10-19 18:24
attach_img [討論] Onkyo 5007 Price...  ...23 cmsjkung 2009-10-18 20:23 245413 cmsjkung 2009-10-19 17:44
attach_img [討論] Onkyo ND-S1 faith 2009-10-19 16:54 01201 faith 2009-10-19 16:54
attach_img [請教] 用Magic TV錄嘅節目,用另一牌子機頂盒可唔可以睇到嘅呢? jt24 2009-10-19 15:43 51375 ibat@sky 2009-10-19 16:24
attach_img [討論] 點試機最好 ?  ...23 大玩偶 2009-10-18 01:20 274792 laiho 2009-10-19 15:59
attach_img [請教] 喇叭架  ...2 post76funfun 2009-10-17 15:00 143255 鐵心心 2009-10-19 15:28
attach_img 部MTV3000突然熄咗..... jt24 2009-10-19 09:05 71787 jt24 2009-10-19 15:27
attach_img [請教] <source-amp> 同 <amp-tv> 的 hdmi 係咪應該要同級? tonileung 2009-10-18 11:33 61401 CrazyBull 2009-10-19 14:28
attach_img [請教] 行bi-wire的好處?  ...23456 CrazyBull 2009-9-23 00:30 5820292 bbbaba 2009-10-19 13:42
attach_img [AV擴音機] 毒發身亡啦...再加多2個箱先  ...234 wk213 2009-10-16 22:39 355859 hakuryo 2009-10-19 12:38
attach_img [重低音] 低音炮电流声问题  ...2 keanureeves 2009-10-16 10:51 164876 keanureeves 2009-10-19 11:41
attach_img [顯示器] 今朝收到個盒  ...234 depeche_lam 2009-10-17 13:02 355378 depeche_lam 2009-10-19 11:08
attach_img [重低音] 重低音輸出細聲 acc8 2009-10-19 04:28 41899 qq1122yq 2009-10-19 10:50
attach_img [請教] how to clean up lcd tv screen? ming226 2009-10-18 20:28 71421 lexicon6 2009-10-19 08:05
attach_img [顯示器] Pioneer plasma 500a (買唔成!)  ...23456 ikkjr 2009-9-12 22:32 5812480 br_calvin 2009-10-19 02:28
attach_img [藍光播放機] Pioneer BDP-320  ...234 大玩偶 2009-9-8 15:22 327311 devilfeifei 2009-10-19 01:54
attach_img [重低音] What is 拍邊?  ...2 mightyatoms 2009-10-13 10:11 113122 benfung 2009-10-18 23:55
attach_img [請教] 隻十仔成日要手動開機, 是否set錯setting?? KEVIN9178 2009-10-18 10:26 71393 KEVIN9178 2009-10-18 22:25
attach_img 終於有 stb simon 2009-9-24 21:42 91761 quntinchan 2009-10-18 22:15
attach_img [請教] 訊號線 , 前級去後級  ...2 simon 2009-10-14 21:25 123605 quntinchan 2009-10-18 21:46
attach_img [請教] 想問sony w系列係咪馬來西亞做的? br_calvin 2009-10-17 01:08 81582 hit87761 2009-10-18 20:44
attach_img [喇叭組合] Klipsch RS-42 同 RS-52(修正)  ...2 simon 2009-10-17 10:55 103670 simon 2009-10-18 20:01
attach_img [請教] 新手AV 器材更換電源線一問  ...2 mighty_joe 2009-10-16 01:25 143261 mighty_joe 2009-10-18 17:05
attach_img [投影機/幕] 在天堂遇見靚仔毒蛇...  ...234 Metropolis 2009-10-17 18:27 325670 Metropolis 2009-10-18 16:27
attach_img [請教] AMP連接低音炮的方法  ...2 acc8 2009-10-17 01:26 132880 chung0258 2009-10-18 13:51
attach_img [請教] svs sb12-plus setting dickyball 2009-10-17 00:19 21537 kingleecm 2009-10-18 13:10
attach_img [請教] 古河 banana plug supertenchung 2009-10-17 14:58 41594 kingleecm 2009-10-18 13:05
attach_img [討論] Hitachi的維修處理手法  ...23 sc2006 2009-10-16 18:08 234247 kingleecm 2009-10-18 13:02
attach_img [請教] 3M command 掛勾 stm 2009-10-17 21:19 31891 mightyatoms 2009-10-18 11:01
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊