設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [AV擴音機] help.....707定1019  ...23 wk213 2009-10-13 15:14 204027 songnam 2009-10-13 22:05
attach_img [投影機/幕] Oyaide Pa-22 KING 2009-10-13 19:22 11735 skhgc 2009-10-13 21:49
attach_img [重低音] 昨日剛剛買了JL Audio F110 Gloss Surface Subwoofer  ...234 Rollei 2009-10-10 15:02 3812331 lexicon6 2009-10-13 20:23
attach_img [請教] 舊ps3問題 kit120481 2009-10-13 17:48 91340 406 2009-10-13 20:10
attach_img [AV擴音機] 我的ONKYO 3007 和 BDP 320 agree  ...23 SEGA1119 2009-10-11 19:20 234670 devilfeifei 2009-10-13 19:32
attach_img [投影機/幕] SFH P2 駁前置 PX 駁中置會否有問題? tonileung 2009-10-13 17:06 31221 7面鳥 2009-10-13 18:33
attach_img [投影機/幕] Oyaide EE/F-S 2.6 hklin 2009-10-9 22:21 92551 rlwk2009 2009-10-13 18:33
attach_img [投影機/幕] 終於等到啦 VDH THE Bay C5 RCA cable xx666hk 2009-10-13 11:27 51760 kkkkk6681 2009-10-13 17:55
attach_img [喇叭組合] OH! 我都執到個細細紙皮盒  ...2 davidwh 2009-10-13 12:48 103017 hakuryo 2009-10-13 17:40
attach_img [重低音] 終於輪到我執到紙皮箱 agree  ...2345 aiken 2009-10-12 23:28 437646 otis008 2009-10-13 16:53
attach_img [討論] 報告 - Audio Technica ATH-DWL5000 5.1 無線耳筒  ...2 MarkMak 2009-10-12 15:23 125105 ktommy 2009-10-13 16:16
attach_img [投影機/幕] Belden 83803 or northwire taki 2009-10-13 10:59 31858 taki 2009-10-13 14:51
attach_img [請教] Minipod Speaker  ...2 supertenchung 2009-10-11 23:47 103204 andycola 2009-10-13 13:53
attach_img [重低音] SVS 入屋! 加入SVS大家庭  ...23456..8 stallone 2009-9-22 00:37 7114014 faigoal 2009-10-13 13:44
attach_img [顯示器] 最近為三槍投投添了二件保品  ...2 simon 2009-10-10 19:28 193970 simon 2009-10-13 13:24
attach_img [討論] 建國大業 (副題: 全美式制霸) agree  ...234 火機 2009-10-11 23:50 395831 火機 2009-10-13 12:13
attach_img [喇叭組合] 底能一問.. Gio 2009-10-13 11:44 31522 245141525 2009-10-13 11:50
attach_img [喇叭組合] 換中置問題... ruri 2009-10-13 08:19 51394 qq1122yq 2009-10-13 11:23
attach_img [請教] 於AV AMP 喇叭應設定 Large or Small  ...2 jclove 2009-10-12 18:22 123941 hit87761 2009-10-13 10:55
attach_img [請教] Onkyo receiver FM 插位  ...2 kennethtcp 2009-10-11 11:01 153428 kennethtcp 2009-10-13 09:27
attach_img 注意:全線凶宅MTV 3000賣HK$1,490.00  ...23 hit87761 2009-10-1 13:16 294586 88paul88paul 2009-10-13 01:03
attach_img [請教] 徵求 Yamaha AV Amp 及 Subwoofer 的建議 supergundam 2009-10-13 00:29 31377 cosworth01hk 2009-10-13 01:00
attach_img [AV擴音機] 想換AV amp, Y記 or P記 好呢.  ...234 ricoy288 2009-10-3 03:02 376541 qq1122yq 2009-10-13 00:58
attach_img [討論] 約一萬左右, AMP 連5.1喇叭 samson2948 2009-10-12 21:17 31296 mrstanley 2009-10-12 22:43
attach_img [請教] 用緊Yamaha2600, 想換過隻Amp cosworth01hk 2009-10-12 01:36 41410 cosworth01hk 2009-10-12 22:36
attach_img [討論] Sogo 都有呢幾個品牌賣 ... wil-wil 2009-10-12 20:40 61735 jippie_george 2009-10-12 22:27
attach_img [請教] 我要升級,我要升級,我要升級  ...2 evapth 2009-10-12 00:41 132787 hakuryo 2009-10-12 22:22
attach_img [投影機/幕] 今晚容祖兒靚左  ...23 sayye@h 2009-10-12 01:21 294825 tam_kk 2009-10-12 21:12
attach_img [請教] 請求pan s10用家  ...2 joey.minihouse 2009-10-10 23:04 142322 skenstudio 2009-10-12 18:50
attach_img [藍光播放機] 今日入左呢隻野,好毒  ...23 timlee672 2009-10-11 23:18 224695 timlee672 2009-10-12 18:30
attach_img [請教] Toshiba XD-E500 edhuen 2009-10-11 19:42 31417 狐滴hp2210 2009-10-12 17:34
attach_img [請教] 7.1定5.1?  ...23 lkwing 2009-10-11 21:00 233861 lkwing 2009-10-12 17:11
attach_img [AV擴音機] 問問各位前輩意見  ...2 hintel 2009-10-11 10:41 163397 hintel 2009-10-12 17:06
attach_img [討論] 5.1耳機Pioneer SE-DRS3000C (實物圖在第3頁)  ...234 Phoenix 2009-3-25 18:05 3214849 lazioman 2009-10-12 16:13
attach_img [AV擴音機] 真係對ONKYO很失望 Foverking 2009-10-9 22:17 52282 諸星當 2009-10-12 15:05
attach_img [重低音] Price for Velodyne CHQ8 randyma 2009-10-11 17:30 41886 claero 2009-10-12 14:41
attach_img [投影機/幕] 咁遠由美國寄到,唔知會提升幾多呢  ...2 faigoal 2009-10-12 13:24 123076 teddyc1010 2009-10-12 14:16
attach_img [討論] 點解今時今日仲有旗艦級既LCD唔係idtv???  ...23 cosworth01hk 2009-10-11 17:21 224220 Devilman 2009-10-12 11:06
attach_img [討論] 35至50個全高清頻道 ryou 2009-10-12 09:07 51372 KGB 2009-10-12 10:54
attach_img [請教] 新手要裝修屋企, 有野要請敎, 請幫忙.  ...23456 stepup 2009-10-2 09:39 569645 stepup 2009-10-12 10:49
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊