設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [高清播放器] update Himedia HD8A Firmware 問題 ptuak47 2009-10-11 06:23 82609 myminihifi 2009-10-12 09:45
attach_img [請教] 轉輸入有"噗"一声 csum123 2009-7-18 15:32 71790 csum123 2009-10-12 01:03
attach_img [請教] ONKYO SR707 atak 2009-10-11 23:56 41394 atak 2009-10-12 00:51
attach_img [討論] 動態超加強。。  ...2 tomboy 2009-10-11 18:40 174011 avmilk 2009-10-11 23:30
attach_img [藍光播放機] Sony S765 or Pioneer 320?  ...2 reanult360 2009-10-11 16:22 103579 reanult360 2009-10-11 23:19
attach_img [顯示器] 我都可以用hdmi啦  ...234 depeche_lam 2009-10-11 09:10 375237 timka 2009-10-11 23:17
attach_img [請教] 點解播聽演唱會時部 AMP 會不停咁 "跳"?? chingok 2009-10-11 21:25 31214 chingok 2009-10-11 23:12
attach_img [AV擴音機] 買Onkyo AV AMP 前再停一停, Click 一 Click  ...2 七彩小生 2009-10-10 22:40 103799 stallone 2009-10-11 22:08
attach_img [投影機/幕] 幫MK 頭換 FUSE  ...2 Genalex 2009-10-10 01:55 175764 Genalex 2009-10-11 21:48
attach_img [請教] HTPC 駁 ONKYO 707, BitStream 出唔到高清音效  ...2 fc1668 2009-8-29 21:18 154634 frankfc 2009-10-11 20:04
attach_img [請教] 邊度買安橋TX-SR876有保證,夠平?  ...2 carte 2009-10-10 21:04 102776 teddyc1010 2009-10-11 19:38
attach_img [請教] 應該等denon 2810定家下就入2809? cosworth01hk 2009-10-11 15:41 91853 鐵心心 2009-10-11 19:12
attach_img [請教] SC-LX81 配 JMLab Sib  ...2 sonyavfans2 2009-10-9 01:03 173305 kennethtcp 2009-10-11 16:55
attach_img [請教] 輸出W數點計. ricoy288 2009-10-8 17:28 41361 kennethtcp 2009-10-11 16:53
attach_img [請教] Pioneer BDP-320 tontontony 2009-8-16 12:20 21279 cosworth01hk 2009-10-11 16:02
attach_img [藍光播放機] 請問pioneer bdp-320用家 Hiromichi 2009-9-15 20:36 31597 cosworth01hk 2009-10-11 15:58
attach_img [藍光播放機] 請問philips 7300 和pioneer 320 ronan 2009-9-20 16:16 52887 cosworth01hk 2009-10-11 15:55
attach_img [請教] 睇戲時好似有O野壓住隻耳仔  ...23 chhanthony 2009-10-10 12:54 204659 chhanthony 2009-10-11 13:37
attach_img [AV擴音機] LX 72 OR RX V3900 脾d意見 Guru 2009-10-11 08:45 51819 micma 2009-10-11 11:31
attach_img [AV擴音機] 越玩越大  ...23 barrychiki 2009-10-10 10:18 214487 chyhm 2009-10-11 11:16
attach_img [AV擴音機] onkyo 5507 agree  ...23456..12 cty173 2009-9-26 17:31 11323391 10bucks360 2009-10-11 10:32
attach_img [請教] 新手入門  ...2 Tameme01 2009-10-10 21:48 182577 Tameme01 2009-10-11 10:10
attach_img [投影機/幕] 新手SFX PX 一問 IDM 2009-10-11 06:57 21316 IDM 2009-10-11 09:59
attach_img [討論] Monster搵人笨  ...2345 j300567 2009-9-24 05:30 498318 cmsjkung 2009-10-11 08:57
attach_img [喇叭組合] MA RS6 定係 Dali ikon 6  ...23456..8 邪同學Derek 2009-7-1 23:49 7014319 dickyball 2009-10-11 05:29
attach_img [喇叭組合] 重低音 br_calvin 2009-10-11 04:23 11213 faigoal 2009-10-11 04:48
attach_img [投影機/幕] 後置喇叭線  ...23456 yoyopccw 2009-7-11 18:02 5010421 syeah 2009-10-11 00:13
attach_img [討論] Solder 大集合 Genalex 2009-10-6 01:21 41442 Genalex 2009-10-11 00:10
attach_img [請教] Onkyo 876 or 806? freeman324 2009-8-14 13:30 82141 wailim1221 2009-10-10 23:57
attach_img [討論] 薄身 LCD TV faith 2009-10-6 15:33 31194 me2010 2009-10-10 23:28
attach_img [討論] Toshiba Cell LED TV 風仔風仔仔 2009-10-5 17:29 91836 me2010 2009-10-10 23:27
attach_img 8 仔呢部都 ok窩  ...23 名偵探柯南 2009-9-24 10:52 243530 me2010 2009-10-10 23:22
attach_img My new STB for bedroom  ...2 Tomotoshi 2009-10-9 20:50 172759 me2010 2009-10-10 23:16
attach_img [藍光播放機] 當LG BD370遇上Transformer 2  ...2 PandaMan 2009-10-9 09:53 173809 me2010 2009-10-10 23:15
attach_img [重低音] How to measure subwoofer distance? LKP 2009-10-10 22:20 31733 LKP 2009-10-10 22:57
attach_img [請教] AV新手的抉擇....  ...23 nigo12 2009-10-8 21:18 294230 nigo12 2009-10-10 22:54
attach_img [AV擴音機] 請問SR607、SR706、SR806現在的價錢 carte 2009-10-6 09:42 31586 nigo12 2009-10-10 21:53
attach_img [請教] 又有事請問各師兄...有關YAMAHA.... 孤身走我路 2009-10-10 19:54 41574 10bucks360 2009-10-10 21:12
attach_img [重低音] 二百尺廳玩veloydne ultra 800,大家點睇?  ...234 cocoduck2046 2009-10-9 23:41 336500 randyma 2009-10-10 21:11
attach_img [顯示器] 救命!唔知點用spyder3較500a呀  ...23 devilfeifei 2009-10-2 23:02 254523 devilfeifei 2009-10-10 20:44
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊