設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [討論] 5.1去7.1 Surround back擺位問題 juniorx 2009-10-23 17:19 21623 JKC710 2009-10-23 17:27
attach_img [請教] 請問呢度多唔多師兄用JM Lab睇戲 ?  ...2 aibo99 2009-10-21 21:01 122213 f140175 2009-10-23 17:15
attach_img [請教] 接駁問題  ...2 konrad 2009-10-23 12:13 102254 hkbomberman 2009-10-23 16:58
attach_img [AV擴音機] 點樣先好? 定係點好? 求救各位師兄師姐...  ...23456 love_love 2009-10-20 22:42 518230 Einstein 2009-10-23 12:14
attach_img [請教] 有無師兄有整活動門簾??  ...2 JKC710 2009-10-22 21:49 102682 depeche_lam 2009-10-23 11:39
attach_img [請教] 鐘神1000D mr1186 2009-10-22 10:37 72230 mr1186 2009-10-23 10:32
attach_img [AV擴音機] Denon 2310 七彩小生 2009-10-9 23:34 21922 syeah 2009-10-23 10:01
attach_img [AV擴音機] AV Power amp  ...23 donji 2009-10-21 12:37 224590 qq1122yq 2009-10-23 01:46
attach_img [請教] 請問各兄弟知不知邊到有Sony BDP-S765 買? psp神童 2009-10-21 22:54 71896 reanult360 2009-10-23 01:10
attach_img [投影機/幕] 請教DOUBLE RUN 問題 hkboy 2009-10-22 20:05 51654 Einstein 2009-10-23 00:50
attach_img [重低音] SUNFIRE SUBWOOFER 保養一問 bananaman 2009-10-22 14:33 92498 bananaman 2009-10-23 00:50
attach_img [投影機/幕] 急問: 乜F頭無"亞"的嗎?  ...2 asp123 2009-10-22 01:24 122390 devilfeifei 2009-10-23 00:20
attach_img [藍光播放機] UK Wanted @ Pioneer 320 Bo2581 2009-10-22 22:53 11054 tontontony 2009-10-22 23:54
attach_img [請教] Onkyo NR1007 輸出一問 supergundam 2009-10-22 13:51 31122 supergundam 2009-10-22 23:44
attach_img [請教] 新仔 請教各位CHing Blu-Ray Player  ...2 wopa1969 2009-10-22 10:40 162655 Foverking 2009-10-22 23:41
attach_img [討論] Pioneer 新一代高清擴音機 LX82報告  ...23 小瑟 2009-10-22 15:51 285143 NEO1970 2009-10-22 23:17
attach_img [討論] 新仔發問 - 關係bi-amp 樹皮 2009-10-22 21:42 41441 ricoy288 2009-10-22 23:03
attach_img [請教] 新人報到!!  ...2345 benbenben 2009-10-20 21:49 475751 sleung20 2009-10-22 22:54
attach_img [喇叭組合] 3套5.1喇叭! 應如何選擇?請師兄/姐俾的意見~thx  ...234 keung007hk 2009-7-15 22:37 326511 yesmail 2009-10-22 22:33
attach_img [請教] Yamaha 663 + Pioneer 51FD 音效  ...2 raymond430 2009-10-21 12:55 162588 qq1122yq 2009-10-22 18:06
attach_img [討論] 請問有無特長SUB仔線推介?  ...2 googleli 2009-10-21 19:54 102379 Sai-Lo 2009-10-22 17:29
attach_img [請教] Onkyo 607 and Sony BDP S360 ccfa_hp 2009-10-22 16:25 11142 ccfa_hp 2009-10-22 17:04
attach_img 各位8仔838既用家, 請問你地用咩 HD 架呢?  ...2 小瑟 2009-10-2 09:22 153116 bizz 2009-10-22 16:06
attach_img [顯示器] Pioneer 500a 黑盒配線  ...234 lexicon6 2009-9-8 12:12 358005 bananaman 2009-10-22 14:27
attach_img [喇叭組合] 線材 VDH Inspiration Hybrid & Super Nova 2009-10-22 13:33 12331 Ep-71 2009-10-22 14:10
attach_img [請教] Stereo 2 Channel 後級 推 B&W 804s 及供電一問  ...2 supergundam 2009-10-21 22:32 123154 supergundam 2009-10-22 13:45
attach_img [投影機/幕] DDL 6N無氧銅喇叭線  ...2345 hakuryo 2009-10-20 18:10 408517 Einstein 2009-10-22 13:44
attach_img [顯示器] 邊度買新電視抵?  ...23 反逆之皇 2009-10-21 19:38 294915 qq1122yq 2009-10-22 13:43
attach_img [投影機/幕] 終於集齊三色戰士  ...2 devilfeifei 2009-10-19 22:27 193346 hakuryo 2009-10-22 11:45
attach_img [投影機/幕] ~~~超毒小蛇~~~ superav 2009-10-21 21:59 51385 hakuryo 2009-10-22 11:42
attach_img [喇叭組合] 終於一家團聚lu~~  ...2345 laiho 2009-10-21 01:16 427639 hakuryo 2009-10-22 11:40
attach_img [投影機/幕] 今次一步到位  ...23456..9 skhgc 2009-9-30 22:35 8415251 skhgc 2009-10-22 11:38
attach_img [投影機/幕] 3 little snakes for my coming new toy  ...2 mightyatoms 2009-10-21 22:52 193030 mightyatoms 2009-10-22 11:37
attach_img [請教] OPPO BDP-83 大陸版 or 美版???  ...2345 jem 2009-9-10 15:35 407158 611323 2009-10-22 11:27
attach_img [請教] Pioneer BDP-LX52 barrychiki 2009-10-22 11:15 21173 barrychiki 2009-10-22 11:25
attach_img [討論] 執到紙皮盒 - 電椅  ...2 阿定 2009-10-21 19:45 194288 kingleecm 2009-10-22 11:14
attach_img [藍光播放機] LG BD370 上网问题 teddyc1010 2009-10-22 01:33 21204 mcmelody 2009-10-22 09:58
attach_img [高清播放器] 高清player好? 定ION平台電腦好呢?  ...23 josephm 2009-10-21 11:01 266263 tam_kk 2009-10-22 00:37
attach_img [請教] 新手入門級問AV Amp+5.1喇叭 (預算$15k)  ...2345 kevinlkc 2009-10-15 13:57 437739 kevinlkc 2009-10-21 23:56
attach_img [喇叭組合] Tannoy  ...23 lkwing 2009-7-20 08:37 227125 vivibo 2009-10-21 23:15
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊