設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] Onkyo 607 monitor out的問題 deathpan 2009-10-27 11:32 41296 deathpan 2009-10-27 23:47
attach_img [請教] PS3 slim 熱"帳"冷縮 sound micma 2009-10-27 09:46 61475 ckw 2009-10-27 23:04
attach_img [請教] 新手買AMP O-607, Y-665, D-1910 三選一  ...2 pear_lee 2009-10-27 17:42 112988 S.Fan 2009-10-27 22:59
attach_img [投影機/幕] 有冇HDMI 線介紹? 但唔要得粗線  ...2 paulching 2009-10-27 12:08 183726 WhyFive 2009-10-27 22:31
attach_img [AV擴音機] Cary 11a vs Rotel RSP1570 angusluk 2009-10-25 20:06 92164 angusluk 2009-10-27 21:58
attach_img [重低音] 請教重低音問題... br_calvin 2009-10-27 18:22 11274 paris 2009-10-27 18:52
attach_img [喇叭組合] 問bass station skinwong 2009-10-26 17:32 31639 skinwong 2009-10-27 17:55
attach_img [投影機/幕] 人放毒蛇,我又放  ...2 ktommy 2009-10-26 00:34 183034 2009-10-27 15:08
attach_img [請教] 喇叭發咗霉 !!! MM622 2009-10-23 21:35 71763 maskedtsang 2009-10-27 12:33
attach_img [討論] 毒法Onkyo 5007今日入手  ...2345 juniorx 2009-10-26 08:32 436961 coolpan 2009-10-27 12:29
attach_img [請教] 新手發問 stero 系統同 5.1 系統, 可否用同一對前訾喇叭? hkcurry 2009-10-27 00:47 61482 hkcurry 2009-10-27 12:13
attach_img magic tv 3100d ming226 2009-10-5 18:06 82355 ubco 2009-10-27 11:55
attach_img [討論] 可唔可以出到h d嫁  ...2 depeche_lam 2009-10-27 09:54 122553 depeche_lam 2009-10-27 11:40
attach_img [AV擴音機] Yamaha 665 HDMI out 1080p 畫面震 paulching 2009-10-23 11:26 51724 paulching 2009-10-27 11:23
attach_img [討論] [Pioneer 影音會]現場最新圖片........ digest agree  ...23 sunnyt 2009-10-25 13:15 206950 sunnyt 2009-10-27 11:14
attach_img [投影機/幕] HDMI CABLE 請教  ...2 PABBPA 2009-7-14 21:26 123163 devilfeifei 2009-10-27 02:36
attach_img [請教] 請問NHT Super One (二手), 前置OK嘛?  ...2 johnnytse 2009-10-23 11:53 103782 nigo12 2009-10-27 01:31
attach_img [投影機/幕] Tara Labs毒蛇  ...234 cowpang 2009-10-20 12:25 346031 datacoma 2009-10-27 00:21
attach_img [喇叭組合] M&K S85 一問  ...2 Dulldull 2009-10-23 14:34 115801 Ep-71 2009-10-27 00:20
attach_img mtv3000 question ? PIG2009 2009-10-26 21:56 3996 cc2008 2009-10-27 00:16
attach_img [請教] 煩緊中,如何是好呀........! 747-300 2009-10-26 19:55 92656 tontontony 2009-10-26 23:39
attach_img [AV擴音機] 到我報告一下啦..... agree  ...23 wk213 2009-10-23 12:09 225296 hintel 2009-10-26 22:50
attach_img [重低音] JL Audio Subwoofer 的疑惑 ...  ...234 siukeung 2009-10-25 17:10 3410686 siukeung 2009-10-26 22:42
attach_img [請教] 想知B&W小寶寶邊度有得賣  ...2 居士 2009-10-26 15:32 102386 noche 2009-10-26 22:12
attach_img [請教] 麥景圖後級,適唔適合駁日系AV Amp? aibo99 2009-10-26 13:41 31445 avmilk 2009-10-26 19:11
attach_img [喇叭組合] Which Center speaker can match Spendor front speakers??? chanwt 2009-10-26 14:37 51533 claero 2009-10-26 18:15
attach_img [請教] Arround $3000 前置 居士 2009-10-26 15:44 31149 micma 2009-10-26 18:09
attach_img [請教] Mel HDMI cable johnnytse 2009-10-26 15:16 12262 skhgc 2009-10-26 17:44
attach_img [藍光播放機] Pioneer BDP-05FD V BDP-23FD POST76-YAMAHA 2009-10-25 20:37 82599 Psychoav 2009-10-26 10:10
attach_img [喇叭組合] 2 months after  ...23456..7 mightyatoms 2009-10-23 12:09 689777 ack_lam 2009-10-26 08:25
attach_img [討論] Power Cord 行 Bi-wire hklin 2009-10-23 01:32 61434 djaddy 2009-10-26 07:25
attach_img [請教] Amp is not power enough to push the speakers??  ...2 mightyatoms 2009-10-25 14:52 102254 radhk 2009-10-26 01:53
attach_img [喇叭組合] B&W 喇叭一問  ...2 ubco 2009-10-13 11:21 174418 ubco 2009-10-26 00:06
attach_img [投影機/幕] 小玩具:蛇仔  ...2 Sai-Lo 2009-10-25 18:32 133193 Sai-Lo 2009-10-25 23:57
attach_img [請教] 你地d黑麻石係邊度買? norip999 2009-10-25 23:01 72170 Sai-Lo 2009-10-25 23:28
attach_img [AV擴音機] 終於買o左3007(P.1,8,10 有report la)  ...23456..11 wllee 2009-10-17 17:27 10119516 wllee 2009-10-25 23:02
attach_img [重低音] 各位貴都唔一定穩陣, 終於都輪到我  ...234 akira11092 2009-10-24 16:10 316479 hakuryo 2009-10-25 22:34
attach_img [AV擴音機] ONKYO 875 FIRMWARE POST76-YAMAHA 2009-10-25 20:59 21363 狐滴hp2210 2009-10-25 21:21
attach_img [請教] OPPO BDP 83 wopa1969 2009-10-25 14:31 51642 djaddy 2009-10-25 21:14
attach_img [喇叭組合] MK M 衛星喇叭一問 uranshk 2009-10-25 18:43 31722 uranshk 2009-10-25 20:55
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊