設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] TX609 THX loudless plus Szelong 2012-12-25 15:39 0719 Szelong 2012-12-25 15:39
attach_img [影音配件] [新問題]入o左隻二手5001.2中置, 但插唔到蕉插... eva0083hk 2012-12-24 12:24 51883 eva0083hk 2012-12-25 15:01
attach_img [請教] 2聲道+ av system 的升級choice uchifong 2012-12-25 12:39 51194 uchifong 2012-12-25 14:21
attach_img [討論] 大家覺得中置點先算好聲?  ...2 eva0083hk 2012-12-24 19:04 162462 鐵心心 2012-12-25 13:15
attach_img [其他] 家庭影院 sofa agree  ...23 maner394 2012-12-23 12:20 204307 ricoy288 2012-12-25 12:20
attach_img [請教] 新手HDMI線一問~  ...2 輝輝~~ 2012-12-23 22:29 111942 輝輝~~ 2012-12-25 12:05
attach_img [請教] 86 點set standby?? 新人帖 boot 2012-12-25 02:02 0628 boot 2012-12-25 02:02
attach_img [請教] 由o記轉p記的疑問.....  ...2 kenchui 2012-12-21 11:45 101932 cth516 2012-12-25 01:29
attach_img [顯示器] panasonic V10 plasma 有電流聲 smartfai 2012-12-24 20:17 51468 billymud 2012-12-24 23:33
attach_img [投影機/幕] 投影機SONY50 /JVC55 新人帖  ...2 WaiHong 2012-11-18 22:02 143431 wslam 2012-12-24 22:57
attach_img [請教] 關於plasma 200小時burn-in問題  ...2 ihmcjacky 2012-12-23 20:42 141859 leo25 2012-12-24 22:56
attach_img [藍光播放機] 給自己的聖誕禮物--103 agree  ...2 hmsam 2012-12-23 00:07 172287 gikifk 2012-12-24 21:17
attach_img [喇叭組合] 新手想請教各位師兄買5.1喇叭 新人帖 ken102490 2012-12-24 18:00 21104 ken102490 2012-12-24 19:47
attach_img [電源線] 買了一條平價電源線  ...23 dpcs 2012-12-19 00:48 246040 dpcs 2012-12-24 18:25
attach_img [請教] 有冇平價speaker線推介 zardperry 2012-12-24 12:04 91846 dpcs 2012-12-24 18:09
attach_img [請教] 自動着電視 tobis 2012-12-24 10:50 9963 gikifk 2012-12-24 17:52
attach_img [藍光播放機] OPPO 103 播ISO 大問題 agree  ...2 barrychiki 2012-11-30 09:30 104619 leqee 2012-12-24 17:43
attach_img [藍光播放機] Oppo 103 播BDMV有啲得,有啲唔得,點算? kowkow 2012-12-23 22:12 11704 leqee 2012-12-24 17:19
attach_img [藍光播放機] Oppo 官網 WMYip 2012-12-24 16:21 21024 SFC 2012-12-24 16:48
attach_img [請教] Amp入面Crossover既疑問 sanger 2012-12-24 15:29 41070 sanger 2012-12-24 16:30
attach_img [顯示器] 有冇甘平  ...2 wax 2012-12-23 02:03 172962 fullwell 2012-12-24 14:41
attach_img [顯示器] 冬至末日前的自費禮物 agree  ...234 peter99 2012-12-21 22:31 396035 little.cheung 2012-12-24 14:22
attach_img [藍光播放機] Pls help for play ISO file using the Oppo 103  ...2 bbmagic 2012-12-23 15:11 122353 bbmagic 2012-12-24 14:04
attach_img [重低音] Subwoofer 點先叫做夠/唔夠衝程?  ...2 LCPD 2012-12-19 13:48 114031 LCPD 2012-12-24 13:51
attach_img [請教] 應該把5.1超高音單元對準一點嗎 sampson 2012-12-22 23:09 21091 LCPD 2012-12-24 13:29
attach_img [請教] 請問DRC 問題 barrychiki 2012-12-23 15:58 31304 barrychiki 2012-12-24 13:12
attach_img [重低音] subwoofer 自己不斷向後移動  ...2 thshum556 2012-12-13 10:14 153099 thshum556 2012-12-24 12:03
attach_img [AV擴音機] Pionner SC LX 83 "power on"長著 lkwing 2012-12-24 10:48 31266 yuppi 2012-12-24 11:24
attach_img [藍光播放機] OPPO 103 行NAS setting 一問 alandr918 2012-12-2 22:22 42575 eddiehuihk 2012-12-24 10:33
attach_img [請教] RX-V573 / VSX-822-K AMP 加 入門5.1喇叭 新人帖 ilok26 2012-12-23 12:29 31709 ilok26 2012-12-24 09:11
attach_img [請教] y記自動測音問題 hkk22 2012-12-24 07:49 1824 dpcs 2012-12-24 08:28
attach_img [喇叭組合] B&W 中置HTM4S同HTM2,邊隻比較新款啲呢? hit87761 2012-12-23 13:18 41855 hit87761 2012-12-24 03:54
attach_img [藍光播放機]  ...23 playboy 2012-12-22 19:57 252616 keke323 2012-12-24 00:15
attach_img [討論] 幫朋友攪左套AV agree  ...23456..7 pac 2012-12-19 11:24 619260 gikifk 2012-12-23 22:37
attach_img [影音配件] Fuse: 有A數 fuse 大平反 - 有A vs 無A 賽後報告 @#1 agree  ...23456..7 plnl88 2012-12-17 16:35 6610801 plnl88 2012-12-23 22:37
attach_img [顯示器] panasonic plasma VT50 用緊咩mode  ...2 hsbkl 2012-12-10 17:18 183392 hsbkl 2012-12-23 19:12
attach_img [顯示器] Panasonic TH-P50ST50H erichero 2012-12-23 17:31 01868 erichero 2012-12-23 17:31
attach_img [顯示器] 半年內 55VT50 有無可能落到2萬內@@"  ...23456 s031329 2012-12-11 10:53 558819 chengvin 2012-12-23 17:28
attach_img [討論] 借了朋友部機玩(JVC X75) agree  ...234 pac 2012-12-21 14:38 395317 pac 2012-12-23 14:13
attach_img [討論] 膽粗粗上大陸買部60ST50 Plasma agree  ...23456..7 chacha1222 2012-9-10 18:00 6411464 chacha1222 2012-12-23 13:52
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊