設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [藍光播放機] New oppo timer function kc275 2012-12-28 13:16 21541 kc275 2012-12-29 09:28
attach_img [討論] oppo 動態範圍控制 alo8 2012-12-28 15:12 21136 alo8 2012-12-29 09:21
attach_img [討論] DELETE myml 2012-12-29 09:07 0711 myml 2012-12-29 09:07
attach_img [請教] mirage nanosat/mx 做前置得唔得? 新人帖 roy_wai 2012-12-28 23:56 11137 ks3811 2012-12-29 08:49
attach_img [高清播放器] 海美迪300B想換機 bear37 2012-12-27 01:23 61739 bear37 2012-12-29 00:59
attach_img [喇叭線] Pioneer SC LX-75 駁唔到蕉插??  ...2 tennisballboy 2012-12-25 15:49 182574 bigair 2012-12-29 00:32
attach_img [藍光播放機] oppo 103 vs philips 9500 ronan 2012-12-26 15:31 72526 plnl88 2012-12-28 23:08
attach_img [藍光播放機] Oppo以外的其他選擇  ...2 gerrard 2012-12-28 17:15 152432 gikifk 2012-12-28 22:13
attach_img [喇叭線] 入牆喇叭線, 看戲,前中後。 chufelix 2012-12-28 16:50 22068 jeff113 2012-12-28 22:06
attach_img [請教] 訂Samsung LED電視機 新人帖 minimike 2012-12-28 16:36 31711 tinghai 2012-12-28 20:08
attach_img [高清播放器] 請教:有BD導航及免Cinavia之播放機 kcmak43396 2012-12-26 13:08 42794 kcmak43396 2012-12-28 19:55
attach_img [請教] mk sound 低音水貨一問?? liptim 2012-12-26 10:46 92171 JKC710 2012-12-28 19:36
attach_img [喇叭線] 買左 KEF 3005 + onkyo 818 , JASON CHING 叫我開POST 問!  ...234 chk119 2012-12-26 15:39 366582 chk119 2012-12-28 19:07
attach_img [請教] 大家家中電腦用咩喇叭? 有冇人用5.1? 又係咩牌子?  ...234 chk119 2012-12-24 03:13 333412 chk119 2012-12-28 18:40
attach_img [請教] imax 3d 眼鏡邊度有得買  ...2 hkmmo 2012-12-27 20:23 125721 tennisballboy 2012-12-28 18:17
attach_img [AV擴音機] My new amp (DENON AVC-A1HD) digest agree  ...23456..12 leung1912 2012-7-13 00:55 11926053 applyuser 2012-12-28 18:11
attach_img [藍光播放機] 95 ISO 版 - 怎樣分?? tiggerjason 2012-12-28 10:00 51016 tiggerjason 2012-12-28 17:54
attach_img [討論] Oppo 103, 105者佳音  ...2 wilfield1978 2012-12-24 14:59 173402 vchai 2012-12-28 17:42
attach_img [請教] PS3 Vs Bru ray player  ...2 baros05 2012-12-25 11:44 122230 TYLEEDON 2012-12-28 14:57
attach_img [影音配件] 執咗個盒仔 ^.^  ...2 Tomy 2012-12-26 01:33 152461 zardperry 2012-12-28 13:41
attach_img [高清播放器] 請教 backup blu ray 問題 good88690 2012-12-24 09:49 31447 good88690 2012-12-28 13:04
attach_img [顯示器] SHARP 幾時會出新 Model LED TV? Ryu 2012-12-18 20:27 61655 miipp 2012-12-28 12:21
attach_img [請教] 想問WBT焦插邊度有得賣? kenji00543 2012-12-28 02:59 4963 kefana 2012-12-28 11:06
attach_img [請教] Hdmi線請教 eddiesteph 2012-12-27 18:48 1808 galleryng 2012-12-28 10:59
attach_img [AV擴音機] Upgrade 5-7 poweramp  ...23 billy250 2012-11-14 13:23 203485 qq1122yq 2012-12-28 10:35
attach_img [HDMI線] 老友住深圳.我都入二條先 agree  ...2 depeche_lam 2012-12-27 19:29 183491 depeche_lam 2012-12-28 10:17
attach_img [請教] 有用什麼最平宜的方法 接駁 (由電腦去到電視)  ...23 dpcs 2012-12-25 19:55 222349 vchai 2012-12-28 07:21
attach_img [喇叭組合] 新手入門5.1喇叭請教 新人帖  ...2 alan731 2012-12-24 10:50 1710833 lofiman99 2012-12-28 03:17
attach_img [顯示器] 大陸品牌4kTv質素如何? 新人帖 singgor 2012-12-27 09:52 61733 AC628 2012-12-28 01:22
attach_img [請教] 咁嘅環境拍乜屎好? bensoncfmak 2012-12-27 13:24 91351 plnl88 2012-12-28 01:09
attach_img [投影機/幕] 點先可以令投影機同地面成水平呢...? ng_tim 2012-12-27 23:30 61542 edlsang 2012-12-28 00:45
attach_img [電源線] monster powerbar 有電入但無電出  ...2 doublel 2012-12-26 17:23 112498 doublel 2012-12-28 00:29
attach_img [超低音線] Where can buy QED Signager woofer cable?  ...2 Kelvin0622 2012-12-25 15:33 112668 Kelvin0622 2012-12-27 20:27
attach_img [討論] 呢條喇叭線會否係假野???  ...2 lokman886 2012-12-27 14:08 101886 myml 2012-12-27 20:20
attach_img [請教] Amp 維修問題 wsc 2012-12-27 18:12 0824 wsc 2012-12-27 18:12
attach_img [超低音線] 黑仔斷SUB線求紒紹! 新人帖  ...2 中東油王 2012-12-25 13:25 112930 中東油王 2012-12-27 17:19
attach_img [其他] Win 8 好聲 Frisby75 2012-12-27 00:41 41369 Frisby75 2012-12-27 17:08
attach_img [喇叭組合] 新手5.1喇叭組合 請求指指點點~~ 新人帖 odinzo 2012-12-25 23:48 21256 odinzo 2012-12-27 16:37
attach_img [AV擴音機] 好開心  ...234 TYLEEDON 2012-12-21 21:40 394290 TYLEEDON 2012-12-27 15:52
attach_img [請教] 求推介釘腳 perrybeckham 2012-12-27 01:02 21268 zardperry 2012-12-27 15:51
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊