設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [重低音] 低音之迷團 a7 vs JBL ES 150P agree  ...2 tobis 2013-1-21 10:55 133807 calvincjsa 2013-4-24 19:02
attach_img [討論] 大家識唔識 timbre ? 新人帖 ccclittle 2013-4-24 15:37 01223 ccclittle 2013-4-24 15:37
attach_img [請教] 小弟想買部32" 3D電視~~~ JonesChan 2013-4-21 22:47 81307 小瑟 2013-4-24 15:23
attach_img [HDMI線] AQ Vodka vs VDH Ultimate,結果???  ...2 cth516 2013-4-9 12:41 113445 alice72714 2013-4-24 13:09
attach_img [其他線材] 行行下又買左條野返屋企 agree  ...2 yin912 2013-4-23 19:20 133147 frankiechan 2013-4-24 12:40
attach_img [討論] DVD-Audio 可用 RCA 出 jjjjjn 2013-4-23 21:15 2780 MSZ 2013-4-24 10:55
attach_img [請教] 小弟星期六要去收對腳..請問大家有冇相熟的貨van/物流公... uchifong 2013-4-23 23:22 41053 edlsang 2013-4-24 07:57
attach_img [請教] Elac 247 + 麥仔 MA7000 得吾得?  ...23 GazzaPaul 2013-3-12 16:39 223442 lamborghini436 2013-4-24 07:12
attach_img [4K/8K電視] 買返部4k電視擺房睇下先!  ...23 lamfatlun 2013-4-22 00:41 275376 YYSKY 2013-4-24 07:09
attach_img [AV擴音機] 入門AV AMP 大家點睇 Pioneer VSX-822-K  ...2 micmic2k 2013-2-2 12:00 194009 kkbut18 2013-4-23 21:34
attach_img [AV擴音機] Pioneer VSX-822K  ...2 kkbut18 2012-6-28 16:26 123760 3721 2013-4-23 21:12
attach_img [請教] 想入手買前中置喇叭睇戲用! 新人帖 CALVIN438 2013-4-23 14:23 71118 CALVIN438 2013-4-23 20:09
attach_img [重低音] Velodyne EQ-MAX 10 andyy423 2013-4-23 16:44 22500 mantam121 2013-4-23 18:09
attach_img [藍光播放機] 105 機內fuse cmlee 2013-4-22 16:59 11895 leqee 2013-4-23 18:02
attach_img [藍光播放機] oppo 什麼區碼 jcpajero 2013-4-23 12:35 11359 leqee 2013-4-23 17:48
attach_img [高清播放器] 海美迪900B播放聲音的問題??? lcknokia6680 2013-4-23 16:57 21343 viccat 2013-4-23 17:35
attach_img [藍光播放機] Philips bdp9700 problem rukawa20001 2013-4-23 14:41 41819 tiggerjason 2013-4-23 16:08
attach_img [HDMI線] 富士極光用來出聲好還是畫好  ...2 jjjjjn 2013-2-28 21:45 133363 taingaukwai 2013-4-23 12:34
attach_img [AV擴音機] 重有冇師兄想買 Emotiva XPA-5?  ...234 binge 2013-4-17 23:14 334691 binge 2013-4-23 11:50
attach_img [請教] 305 wingLOUIS 2013-4-22 08:25 51072 lamborghini436 2013-4-23 08:02
attach_img [影音配件] 幾十蚊粒新德克屎KO左粒IP2鈀屎 手機發帖 agree  ...234 szetojason 2013-4-21 01:22 366449 chestertang 2013-4-23 07:27
attach_img [討論] 有無師兄解釋到以上品牌既特性? WW>QED>CHORD>AQ darko 2013-4-23 00:40 01052 darko 2013-4-23 00:40
attach_img [高清播放器] 請問用邊個software rip BD到harddisk 好? wkkevin 2013-4-22 16:07 21773 wkkevin 2013-4-23 00:34
attach_img [請教] IP2鉑金  ...2 skywaychan 2013-4-22 20:04 172810 plnl88 2013-4-23 00:25
attach_img [請教] 電視蘇頭fuse 10A定 13A?  ...23456..7 HOHOHO 2013-3-13 13:01 6423875 plnl88 2013-4-22 23:53
attach_img [請教] 請敎電視機Setting 與HDMI的問題 bbmagic 2013-4-21 17:21 11009 joelcan 2013-4-22 23:23
attach_img [討論] 煲RCA 線 (駁住前級後級)唔開聲得唔得? 神馬戰車 2013-4-22 22:23 01161 神馬戰車 2013-4-22 22:23
attach_img [高清播放器] 用DVDFab轉3D藍光問題 lcknokia6680 2013-4-22 19:34 01464 lcknokia6680 2013-4-22 19:34
attach_img [請教] 想係ebay 買野,但唔識,有無ching 幫下手thx  ...2 huen0442 2013-4-21 17:48 102797 john.cwk 2013-4-22 17:15
attach_img Panasonic 粉碎終止電漿電視業務的傳聞  ...23 nippon 2013-4-19 15:56 263646 tinghai 2013-4-22 15:55
attach_img [顯示器] Post76 現場直擊 Sony 55/65吋 4K 電視發佈會 手機發帖 digest  ...23456..7 mankoo米高 2013-4-17 11:56 6721407 kelvinhin 2013-4-22 15:49
attach_img [請教] 想問pf-60,个網係英式定美式,点樣睇架小弟英文有限thx  ...23 huen0442 2013-4-20 03:29 212811 Szelong 2013-4-22 15:20
attach_img [請教] 想請教下,如果係部dac output 度一開二,會唔會對聲音有影響呢?  ...2 m_mak 2013-4-19 14:54 121935 m_mak 2013-4-22 14:58
attach_img [AV擴音機] Sunfire TGA 7401 小小 report agree  ...2 yuppi 2013-4-1 18:24 195348 yuppi 2013-4-22 13:02
attach_img [請教] 問隔音  ...23456 Lester 2013-4-19 10:06 525708 sosoman 2013-4-22 11:46
attach_img [請教] Pioneer 05FD 請入 jack01007254 2013-4-20 14:42 2825 jack01007254 2013-4-22 10:47
attach_img [投影機/幕] 點計距離大小 bigair 2013-4-21 13:08 51364 bigair 2013-4-21 22:16
attach_img [請教] 請教 elac 244 新人帖  ...2 kkoasis 2013-4-18 10:39 182532 fishbone8822 2013-4-21 21:48
attach_img [請教] 想升級AMP及BDP,請指教 macrochris 2013-4-15 20:50 2827 macrochris 2013-4-21 20:34
attach_img [請教] 大家請近睇電視, 有冇聲畫唔同步問題 ? 笨柒SONIC 2013-4-20 15:56 11935 hin5509 2013-4-21 20:01
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊