設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [HDMI線] 極光個頭散左... agree  ...234 poppersan 2013-4-21 18:19 335253 avbee 2013-4-26 21:48
attach_img [顯示器] 平價3D4K..LCD 手機發帖  ...23 mankoo米高 2013-3-21 00:58 247370 avbee 2013-4-26 21:46
attach_img [討論] 屋企影音聽歌搖控有10多個 , 有無搖控架推介 ?  ...234 丁蟹 2013-4-16 15:16 395238 avbee 2013-4-26 21:46
attach_img [請教] Vodka hdmi  ...234 nigo1517 2013-4-24 10:46 333497 avbee 2013-4-26 21:45
attach_img [電源線] 秋記一遊 agree  ...2345 kamyungho 2013-4-4 01:20 478344 avbee 2013-4-26 21:42
attach_img [討論] 我朋友想用$5000汁部二手46吋3D電視及3D BLU-RAY 丁蟹 2013-4-25 12:55 61156 avbee 2013-4-26 21:41
attach_img [1080高清電視] Sharp TV 3D眼鏡問題 YYCW 2013-4-26 15:39 31517 john.cwk 2013-4-26 18:40
attach_img 新手VT50補品一問:  ...23456..9 manpan0226 2013-4-23 12:12 839029 plnl88 2013-4-26 18:02
attach_img [請教] 電視睇J2 會窒格  ...2 chancalebyf 2013-4-25 17:16 122470 joelcan 2013-4-26 17:20
attach_img [請教] 更換獨立電及追加獨立電請教!  ...2 toysonline 2013-4-26 12:17 112730 wiiwiiiloveu 2013-4-26 16:52
attach_img [教學] 排顏色...! 偉爵爺 2013-4-26 02:17 31450 john.cwk 2013-4-26 15:38
attach_img [藍光播放機] 新手初玩藍光機 邊部岩用 新人帖  ...23456..12 nasa 2013-4-24 23:47 11310361 nasa 2013-4-26 14:11
attach_img [AV擴音機] 入左onkyo 818, 解毒不成, 中毒更深... agree  ...23456..7 binge 2013-4-18 13:44 618122 plnl88 2013-4-26 13:02
attach_img [1080高清電視] 電視想駁3.5mm耳筒輸出 nasa 2013-4-25 22:33 52981 nasa 2013-4-26 11:45
投票 attach_img [AV擴音機] 大家會選擇邊部AV amp? digest  ...23456..11 keke323 2012-7-21 01:00 11034236 keke323 2013-4-26 10:29
attach_img [重低音] 想左條Cinema Quest SUB仔線 creamcream 2013-4-25 10:14 61414 creamcream 2013-4-26 10:04
attach_img [藍光播放機] Philips BDP9700 音效問題 hoidik2002 2013-4-24 21:33 62250 hoidik2002 2013-4-26 08:44
attach_img [藍光播放機] 新手問bdp-105 輸出問题 新人帖 啊四 2013-4-24 22:32 21515 啊四 2013-4-26 00:18
attach_img [訊號線] 試試呢條白蛇先... agree  ...2 avav 2013-4-20 22:54 163436 keke323 2013-4-26 00:13
attach_img [HDMI線] 我又飲杯VODKA先 agree  ...234 cth516 2013-4-3 23:38 325619 bbmagic 2013-4-25 22:16
attach_img [高清播放器] MagicTV 3200s AirPlay 新人帖 mwhchan 2013-4-16 15:33 64468 mwhchan 2013-4-25 20:10
attach_img [HDMI線] 請教極光同黃金 轉AQ Forest  ...2 ball0936 2013-4-25 10:14 132864 bobc 2013-4-25 18:59
attach_img [討論] 濾波器: ISOL-8 Cleanline2 vs PF30 vs Sine 30a agree  ...23456..39 plnl88 2012-2-13 00:37 38769016 calcal 2013-4-25 16:49
attach_img [請教] IsoTek EVO3 請教一問  ...23456 maptin1234 2013-4-21 21:38 558514 beerboy 2013-4-25 15:26
attach_img [重低音] 急買subwoofer  ...234 mic729 2013-1-31 20:56 385919 LCPD 2013-4-25 14:07
attach_img [請教] OPPO 105 駁AVAMP bobjai 2013-4-25 01:29 51200 keke323 2013-4-25 12:46
attach_img [重低音] Taralabs Rsc sub線  ...2 chengvin 2013-4-24 11:21 112654 chengvin 2013-4-25 11:09
attach_img [藍光播放機] 09 bkueray 點解換头後read 唔到港版bd avman321 2013-4-24 19:12 21102 狐滴hp2210 2013-4-25 11:00
attach_img [HDMI線] 由極光轉用ww6 agree  ...2 malretep 2013-4-21 13:47 152870 kkbut18 2013-4-25 09:56
attach_img [請教] AMP AIRPLAY問題  ...2 kkbut18 2013-4-23 11:41 102023 kkbut18 2013-4-25 09:32
attach_img [請教] 買新電視 (睇電視同睇波多) atupal 2013-4-24 17:32 81699 atupal 2013-4-25 02:00
attach_img [重低音] 搵唔到合心意既woofer,唯有改改舊woofer(part 1)+(6樓&11樓用後... agree  ...234 hin5509 2013-4-21 22:32 325194 hin5509 2013-4-25 00:49
attach_img [請教] 想買 JBL 5.1 套裝喇叭, 邊度信得過又好價? 新人帖 ming25 2013-4-25 00:18 01413 ming25 2013-4-25 00:18
attach_img [喇叭組合] 有冇Soundbar可以自己加後置? oao 2013-4-17 00:30 21575 oao 2013-4-24 23:57
attach_img [請教] OPPO 103 聽CD問題  ...23 YYCW 2013-4-23 17:31 203091 morehd 2013-4-24 23:10
attach_img [藍光播放機] OPPO BD93/95 外挂中文字幕問題請教 stepup 2012-11-26 10:15 44029 morehd 2013-4-24 22:20
attach_img [影音配件] 唔換唔知好力左 agree  ...23456..7 bensoncfmak 2013-4-22 18:25 619911 plnl88 2013-4-24 22:04
attach_img [討論] 超低音是否不夠力? wilson_k/c/h/68 2013-4-24 18:53 43044 wilson_k/c/h/68 2013-4-24 21:55
attach_img [AV擴音機] Denon AVR-2113  ...23 kkbut18 2013-4-7 17:45 263749 guly 2013-4-24 20:24
attach_img [1080高清電視] 請教SONY NEW series TV liondog 2013-4-18 14:37 94254 morehd 2013-4-24 19:58
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊